Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Χρονικό στην Κρήτη -the sequel

Μάλλον δεν έπιασαν οι προσευχές σας, ή δεν τις άκουσε ο πάτερ. Ή πολύ πιο απλά υπερίσχυσε το βουντού του golden. Τέλος πάντων, όπως και αν έχει, εγώ μανίτσες μου γύρισα σήμερα το πρωί, πουρνό πουρνό με την αυγή που λένε... Τι μετρό, τι Πειραιάδες, τι προαστιακοί, τι διαβάσεις... Όλα μαζί. Αλλά και στο πλοίο... Μόλις βγήκαμε από το λιμάνι του Ηρακλείου, νόμιζα πως θα καταλήγαμε Τιτανικός.Ήταν η πρώτη φορά που είδα όλο το βίντεο που σου δείχνει πώς να φουσκώσεις το σωσίβιό σου και τι να κάνεις σε περίπτωση ανάγκης. Οκ όμως, that's it, I still alive...
Η αλήθεια είναι πως πέρασα όμορφα τελικά. Πήγα και μια ωραία βόλτα το τελευταίο απόγευμα, η βροχή πάνω μου είχε στάξει όλη. Μου φάνηκε περίεργο που όλα τα σκηνικά μου είχαν αποκτήσει μια μουντάδα, μιας και οι συχνές μου επισκέψεις στην Κρήτη είναι πάντα καλοκαίρι. Τα γκρίζα σύννεφα, οι πλημμυρισμένοι δρόμοι, η μυρωδιά του καπνού από το τζάκι, ο έρημος πεζόδρομος με τα κλειστά τουριστομάγαζα, η γωνία του δρόμου που κανένα αμάξι δεν με άφηνε να περάσω απέναντι τώρα ήταν άδεια, τα κλειστά μπαρ, η μικρή παραλία άδεια από καρέκλες και το χώμα του λοφίσκου υγρό και κρύο, μα γεμάτο πρασινάδα. Ως αποκορύφωμα του ποστ, θα παραθέσω φωτογραφίες μου από εκεί, άλλες καλοκαιρινές, άλλες προχθεσινές... Au revoir!











6 σχόλια:

  1. Τελεια η περιγραφη σου!
    Και η φωτογραφιες ειναι το κατι αλλο!:)

    Φιλακια πολλα!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξωτικούλα ευχαριστώ, μα είναι αυτά που νοιώθω:)
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Avengeil, αγαπημένε μου! Καλώς σας βρήκα... Μα καλά, τόσα προσδιοριστικά επίθετα υπάρχουν, το συγκεκριμένο βρήκες να με στολίσεις? :\
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα όνειρα και τις ιστορίες των άλλων απλά απολαμβάνω και γλυκαίνομαι .
    Τις λεπτομέρειες στην επόμενη ανάκριση .
    Καλώς μας γύρισες rockmanticούλι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις λεπτομέρειες στην επόμενη ανάκριση τότε! :)
    Καλώς σας βρήκα, goldenάκο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...