Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

Dear Santa Claus

Αγαπητέ Άγιε Βασίλη φέτος θα σου γράψω ένα διαφορετικό γράμμα (alternative μάνα μου...)
Όπως ξέρεις πάντα σου ζητούσα κλασσικά δώρα: βιβλία, ρούχα ή παιχνίδια. Ποτέ δεν με απογοήτευσες. Ίσως ήρθε ήρθε η στιγμή να το κάνεις τώρα.
Μετά από σκέψη που λες, κατέληξα τι θέλω. Θέλω να μου συγκεντρώσεις για μια μέρα όλους τους ανθρώπους που αγαπώ και είναι μακριά ή έχουν φύγει. Τι ψυχή έχει μια μέρα, ε;
Αυτή ελπίζω να είναι η τελευταία μου ευχή σε 'σένα. Νομίζω πως όλα τα άλλα θα μάθω να τα πραγματοποιώ μόνη μου... Αλλά, πάντα σε 'σένα θα πιστεύω, I promise.
ΥΓ.: Αν δεν σου είναι κόπος, πείσε και τους δικούς μου να πάω Αλεξανδρούπολη αυτές τις μέρες να δω έναν φίλο <3
Kisses!




7 σχόλια:

  1. χαχα! περιμενε εσυ! :Ρ

    Σου ευχομαι ομως πραγματικα να πεισει τους γονεις σου να πας αλεξανδρουπολη!

    Φιλια!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να τους κανεις βρε ολους μαζι;
    Το θεμα ειναι να σου φέρει εναν και καλο! Αυτον που θες πιο πολυ και ειναι μακρια!

    καλές γιορτες μικρουλι!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο αη βασιλης απολύθηκε για φέτος, καντο εσύ , τι στο καλο αξίζει να δεν μπορούμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε?
    μονο έτσι είναι η ζωη ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ό,τι πιο όμορφο και ειλικρινές έχω διαβάσει για καιρό. μακάρι.
    χαμόγελο και αγάπη κορίτσι μου
    λιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι η εύχη σου να βγει αληθινή χωρίς να το περιμένεις ;)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μμμ και όλους και μαζεμένους μαζί ;
    Ειλικρινά εύχομαι να ήσουν καλό παιδάκι και να σου κάνει τη χάρη ο Santa ... !
    Καλές γιορτές!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...