Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Ένα κάποιο βραβείο!


Λοιπόόόόν! Αυτή η ανάρτηση θα ήταν ένα κανονικό κείμενο, όμως εντός 10λέπτου και ύστερα από μία βόλτα στην blogoσφαιρα, τα πλάνα άλλαξαν.
Καταρχήν, εδώ να ευχαριστήσω την Λεύκη τη Φλου, μια απολαυστική blogger γεμάτη φαντασία. Θέλω να την ευχαριστήσω που μου παρέδωσε το πρώτο μου βραβείο στην καριέρα μου ως blogger.


-μισό λεπτό-
(ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΕΥΚΗ!)
-συνεχίζουμε-

Οι όροι είναι να πω 7 πράγματα για μένα αλλά και να βραβεύσω άλλους 15 συναδέλφους.
Έχουμε και λέμε:
  1. Η μεγάλη μου αδυναμία, η αιώνια αγάπη μου, αν και κλασσική, είναι η σοκολάτα. Βασικά, υπερλατρεύω τη γάλακτος, όμως και οι άλλες δεν με χαλάνε, αν εξαιρέσουμε τη μαύρη σοκολάτα. Δώσε μου lacta και πάρε μου την ψυχή.
  2. Η μεγαλύτερή μου φοβία είναι η φαντασία μου. Φοβάμαι πως ίσως κάτι ξεπηδήσει μέσα από τον καθρέφτη, πως ίσως κάποιος μου χαμογελάσει σατανικά τη νύχτα με κολλημένο το πρόσωπό του στο παράθυρό μου, πως ίσως η αδελφή μου εκεί που κοιμάται ξυπνήσει και μεταμορφωθεί σε κάτι δαιμονικό... Άστα να πάν' στο διάολο δηλαδή.
  3. Αγχώνομαι με το παραμικρό. Δώσε μου αφορμή, και ύστερα παρακολούθα με να τρελαίνομαι: Θα σκεφτώ κάτι, θα το απορρίψω, μετά θα το σκέφτομαι συνέχεια, ύστερα η φαντασία μου θα το εξελίξει σε κάτι τεράστιο, τέλος ίσως απλά αρχίσω να κλαίω σαν μωρό.
  4. Για κάποιο λόγο μου αρέσουν τα άκρα. Εννοώ, να κάνω ότι κάνω στα άκρα. Τρέλα (ακούς κυρ Ρασκόλνικοφ?) δηλαδή. Ακόμα και αν κάτι με τρομάζει, θέλω να το κάνω επειδή ξέρω πως είναι ακραίο ή και επικίνδυνο. Αδρεναλίνη babe. 
  5. Ο καλύτερος τρόπος να με πείσεις να κάνω κάτι, είναι να μου πεις πως δεν μπορώ. Ειλικρινά. Αν μου πεις πως δεν μπορώ να πηδήξω από μια πολυκατοικία, θα το κάνω για να σου δείξω πως μπορώ.
  6. Είμαι τέρμα ματαιόδοξη. Κάποιες φορές, πιστεύω ακράδαντα πως θα έπρεπε να είναι εκεί κοντά κάποιος επαγγελματίας φωτογράφος να με φωτογραφήσει και να στείλει την φωτό σε κάποιο editorial μόδας. Ω ναι φίλοι μου. 
  7. Τέλος, θέλω να πάρω μια Harley Davidson μια μέρα (μαμά κάνε πως δεν το διάβασες αυτό). 
Αυτάάά!! Και τώρα οι bloggers που πρέπει να βραβεύσω ε;
Χμμμμ...

Τρεμενς (αν και ξέρω πως βραβεύτηκες ήδη!)
Avengeil (αν και φαντάζομαι πως δεν σου αρέσουν τέτοιου είδους τελετές)

Χμμμ δεν μπόρεσα να σκεφτοώ άλλους που να θέλω να δώσω βραβείο. Τέλος πάντων, καλά είστε και  έτσι! Ουστ τώρα και αναμείνετε για καινούρια ανάρτηση, φυσιολογική ελπίζω!
Ματς.

 

9 σχόλια:

  1. Τελικά μου θυμίζεις αρκετά τον εαυτό μου. Αν εξαιρεσεις ότι θα ήθελα ducati, όλα τα παραπάνω με αντιπροσωπεύουν!

    Περίμενε, πάντως, και 2ο βραβειο αρχες Μαρτίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λεύκη είδες? Χααα με μεγάλη μου χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραια ειναιτρα βαβεια , ελαβα και εγω ενα και θα επιστρεψω με αναλογη αναρτηση
    α και μια συμβουλη να μην αγχωνεσαι , δεν αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο δεύτερος;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Φάε μία λάκτα να ξεθολώσεις λιγάκι!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    Όσο για τα υπόλοιπα δεν έχω καααααατι να πω,απλά πως αφού σου αρέσει η σοκολάτα είσαι φυσιολογικός άνθρωπος!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΥΓ:Δεν μπορείς να καταλάβεις την δεύτερη θέση στο διαγωνισμό τρέλας!!Δεεεε μπορειιιιιιιις!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!Νια νια νια!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άσωτε έχει πολύ δίκιο αλλά άντε να ακολουθήσω την συμβουλή σου τώρα...

    Ρασκόλνικοφ αγάπη μου απαξιώ! Συνέχισε τον παραλογισμό σου...

    φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι πολύ λογική για να με απαξιείς και επιπλέον παραδέχεσαι ότι είμαι παράλογος!!Οπότε κέρδισα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπως ξαναείπα, ΑΠΑΞΙΩ! Όλοι ξέρουμε την αλήθεια (εγώ είμαι η τρελή εδώ μέσα) απλά εσύ αρνείσαι να την δεχτείς. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσο και να απαξιείς η αλήθεια είναι ότι εγώ είμαι πιο θεόμουρλος!!!Εγώ είμαι για ΔΕΣΙΜΟ!!!!Άρα μην προσπαθείς να μου ξεφύγεις!!

    Χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χεχε ετεροχρονισμένα ευχαριστώ μικρούλι αν και απέχω όπως καταλάβες αυτό τον καιρό :P
    Cheers ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...