Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Το δωμάτιο του Τάσου


Ο Τάσος λοιπόν είναι 25 χρονών. Μένει ακριβώς απέναντι και είναι μια ροκ ψυχούλα. Από μικρή τον θυμάμαι, εκεί γύρω στα 15, να ξεσηκώνει τη γειτονιά μαζί με τα αδέλφια του, παίζοντας σε έξαλλους ρυθμούς που μόνο η εφηβεία, βασικά, ορίζει. Και όχι σε πολύ κατάλληλες ώρες, είναι η αλήθεια. Μεγαλώνοντας και εγώ, τον έχασα. Έφυγε και η μεγάλη μου αδελφή, έχασα το "μέσον" βλέπετε.
Πλέον όμως, τον επισκέπτομαι συχνά και ομολογώ, πως εκτός από κούκλος είναι και καλό παιδί. Μου έκανε δώρο το πρώτο μου κουρδιστήρι , αυτός μου βάζει τις χορδές και φροντίζει πάντα να με προμηθεύει με το καλύτερο λιπαντικό για το ξύλο της κιθάρας μου. Μου έχει παραχωρήσει και το "δικαίωμα" να πηγαίνω στο δωμάτιό του και να ψάχνω για οτιδήποτε χρειάζομαι ακόμη και όταν λείπει, κάτι το οποίο ποτέ δεν έκανα μέχρι και το βράδυ των φετινών Χριστουγέννων. Ε λοιπόν, ήθελα πένες, γιατί είχα ξεμείνει (πάντα κάπου χάνονται).
Μπήκα λοιπόν στο δωμάτιό του έπειτα από υπόδειξη της κυρίας Χρυσούλας, της μητέρας του και... βασικά, δεος. Ναι αυτή είναι η σωστή λέξη. Οι τοίχοι ήταν καλυμμένοι με αφίσες ξένων μέταλ & ροκ συγκροτημάτων, αφιερώματα από περιοδικά κλπ. Δίπλα στο κρεβάτι του υπήρχαν πέντε ηλεκτρικές και πλήκτρα. Άσε τα ράφια! Ήταν καλυμμένα με σιντί και limited edition συλλογές των Nirvana/Metallica/Guns n Roses και φιγούρες του Cobain/Axl Rose/Slash.
Τέλος πάντων, βρήκα αυτό που έψαχνα -ένα τεράστιο πλαστικό κουτί με πένες όλων των ειδών. Πήρα δύο τρεις και όταν έπεισα τον εαυτό μου πως έπρεπε να φύγω, του άφησα ένα σημείωμα και αποχώρησα.




8 σχόλια:

  1. τι ομορφο!
    Αναρωτιεμαι αραγε τι να ελεγε το σημειωμα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Koύρτ-κούρδ ευτυχώς αυτοκτόνησε , οι Metallica ξεφτιλίστηκαν κι ακόμα ξεφτιλίζονται αλλά ευτυχώς βγάλαν ένα Black Album , τουλάχιστον οι Guns ξέραν πότε να σταματήσουν .
    Έλα τώρα κατά δω για metal tour :P
    Και μετά πίσω στον Τάσο .
    Έμαθα ότι παίζεις και κιθάρα για δες για δες ...
    Καληνύχτα μικρούλι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το περιεχομενο του σημειώματος έχει υποκλαπεί από τις μυστικές υπηρεσίες και αν δεν δώσεις λύτρα θα αποδωθει στις μεγαλύτερες εφημεριδες του κόσμου!!ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΑΑΑ!!!

    Μπορώ να σε εκβιάζω μια ζωή με αυτό!!!Μπουαχαχαχαχαχαχαααα!!!

    Κιθαρουλα η κοπελιάα!!

    ΥΓ:Άντε και εις.....ανώτερα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. We love KURT COBAIN goldenάκο! :) Οι Metallica χμμμ ναι μπορείς να το πεις κ έτσι. Όσο για τους guns, κρίμα όμως καλύτερα έτσι. Χεχεχεχε λες βρε?
    Για δες για δες!
    Καλό απόγευμαααα!!

    Tallulah μπααα!!

    Ρασκόλνικοφ το καλό που σου θέλω να το επιστρέψεις αλλιώς θα μάθω πού μένεις και την έβαψες! Άκου εκεί, να με εκβιάζει ένα ιστορικοπαίδι! Μμμμ!
    ΚΑΙ κιθαρούλα η κοπελιά, ναι ναι!
    Τι ανώτερα εννοείς dear? Για εξήγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχει υποκλαπει και έχει γίνει αντικείμενο μελετών από τις Μυατικές Υπηρεσίες!!
    Μάθε αν μπορείς!!Σε προκαλώ!!ΧΑΧΑΧΑ!!Γιατί εσύ τι είσαι;;;ΧΑΧΑ!!

    ΚΑΙ κιθαρούλα η κοπελιά!!Βρε πράβο!!ΧΑΧΑ!!

    Α μπα τίποτα!!Άστο να περιπλανιέται στον αιθέρα!!!Δεν υπονοησα και τίποτα έτσι και αλλιώς!!(Βασικός κανόνας:Ονόματα δε λέμε οικογένειες δεν θίγουμε εκτός αν επιβάλλεται από τα συμφέροντα!!ΧΑΧΑ!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω την έκατσα δηλαδή; Χμμ σε τι δόλιους πειρασμούς να σε βάλω για να μου το επιστρέψεις; Θα δω και τότε εσύ την έχεις βαμένη, όχι εγώ!
    Εμμ! Τι παίζουμε νομίζεις? Τα πάντα όλα!
    Μμμμ καλά θα το δούμε αυτό! Άκου '΄κει να το αφήσω να περιπλανιέται στον αιθέρα...!

    Τα λέμε, Μεγάλο Συμφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα ρεβόλβερ και να το στρέψεις προς τα πάνω,αλλά το υδροκυάνιο είναι καλύτερο!!ΧΑΧΑΧΑ!!Ότι πειρασμούς και να μου βάλεις δεν πρόκειται να υποκύψω!!ΧΑΧΑ!!

    Νο εσύ την έχεις βαμμενη!!Εγώ έχω πάρει τα μέτρα μου!!ΧΑΧΑ!

    Τα πάντα όλα!!Ενδιαφέρον...!!ΧΑΧΑ!!

    Και αυτό θα δούμε;;Πα πα πα πολλές υποχρεώσεις συγκεντρώνεις!!ΧΑΧΑ!!

    Τα λέμε συνεχές θύμα!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...