Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2012

Αύρα εσπερινή



Ακούς; Το λέει και το τραγούδι! "Γιατί είμαι αύρα εσπερινή..."
Κρίμα που νόμιζες πως μπορούσες να με δέσεις έτσι εύκολα! Όσους όρους και αν μου έβαζες, πάλι τα ίδια θα έκανα, έπρεπε να το 'χεις καταλάβει...
Τι σοβαρές σχέσεις και κολοκύθια τούμπανα καρδούλα μου;
Σου έδωσα ποτέ την εντύπωση πως είμαι αρκετά ώριμη για κάτι τέτοιο; Άσε τι σου βγάζω εγώ. Αυτό είναι άλλο.
Ίσως να φταίει που και εγώ πίστεψα πως ήμουν "μεγάλη" και πως μπορούσα να τα βγάλω πέρα. Μπα... Η ηλικία μου τελικά επικράτησε ήθελα-δεν ήθελα.
Α, και όχι... Δεν ήταν πρόθεσή μου να τα κάνω σαλάτα. Ίσα-ίσα...
Τέλος, θέλω να σου πω πως ο μόνος τρόπος για να με δέσεις, είναι να σε ερωτευτώ.
Χμμμ...







13 σχόλια:

  1. Άχ αχ αχ!!!ΓΙατί όλες οι γυναίκες είστε ίδιες;;;Και μετά λέτε εμάς ανώριμους!!!Πφφφφ!!!

    Και μια συμβουλή!!Μη λες ποτεεεεεε μεγάλα λόγια,γιατί μπορεί να βρεθείς δεμένη χωρις να το καταλάβεις!!

    Και ρε δεύτερο τρελοχωριο(γιατί τα έχουμε πει πρώτο είμαι εγώ και δεν θέλω ου!!) πόσο χρονων είσαι;;ΧΑΧΑ!!Όχι ότι δεν έχω τα πλήρη στοιχεία σου αλλά τέλοσπάντων!!ΧΑΧΑΧΑ!!Υποκλέπτω τακτικά στοιχεία από τις γραμμές επικοινωνίων σου!!ΧΑΧΑ!!!Και το δίχτυο κατασκόπων μου είναι επίσης σε καλή κατάσταση!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεύτερη προσωποποίηση του ζουρλομανδύα (BEAT THAT!) η ωριμότητα, η ειλικρίνεια και άλλα πολλά ΔΕΝ πάνε ανάλογα με το φύλλο κατά την γνώμη μου, οπότε χέστηκα τι λένε οι άλλες γυναίκες!
      Μμμμ έχεις δίκιο, όμως η συγκεκριμένη ιστορία είναι τελειωμένη, οπότε...!
      Όσο για την ηλικία μου... Ε αυτό είναι κρατικό μυστικό το οποίο δεν αποκαλύπτεται δημοσίως! Για περαιτέρω πληροφορίες, επικοινωνήστε με την γραματεία μου.
      Είσαι πολύ γατάκι για να έχεις και κατασκόπους! Ουστ!

      Διαγραφή
    2. Χμμμμ!!!Ναιιιιιι καλάαα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Τίποτα δεν μπορεί να τελειώσει οριστικά,πάντα υπάρχει πιθανότητα για όλα!!

      Διατί;;;ΧΑΧΑ!!Ποια είναι η γραμματεία σας;;ΧΑΧΑ!!

      Γατάκι;;;Όταν το πληκτρολογούσες φαντάζομαι είχες καθρέφτη γιατί οι ασυναρτησίες που διαβάζω δεν εξηγείται αλλιώς!!ΧΑΧΑ!!!

      Διαγραφή
    3. Δέξου το επιτέλους, θα είσαι πάντα δεύτερος όσον αναφορά την τρέλα!
      Το συγκεκριμένο έχει τελειώσει οριστικά! Τέλος!
      Η γραμματεύς μου; Εδώ μου λέτε πως είστε κάτι πιο πάνω από το fbi και δεν ξέρετε ποια είναι η γραμματεύς μου; Τς τς τς! Μισές δουλειές...
      Εγώ είμαι γάτα. Εσύ είσαι γατάκι. Καλά θα κάνουμε να τα διαχωρίζουμε!

      Διαγραφή
    4. Αν ήταν αλήθεια θα μπορούσα να το δεχθώ!!Εφόσον δεν είναι δεν μπορώ να δεχθώ ότι προσπ[αθε΄ςι να μου κλέψεις τη θέση με ανθικα μέσα!!!ΧΑΧΑ!!

      Εν οίδα ότι ουδέν οίδα!!

      Δεν γνωρίζουμε γιατί δεν έχει απασχολήσει ποτέ τις αρχές!!Μαθαίνουμε τα πάντα όταν είναι να στείλουμε "διακοπές" κάποιον!!

      Εσύ είσαι γάτα και εγώ ο Βασιλεύς του Ζωικού και φυτικού βασιλείου δηλαδή ΆΝΘΡΩΠΟΣ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    5. Καλά καλά ΌΤΙ ΠΕΙΣ!
      Έτσι μπράβο!
      "Διακοπές"=?? Καλά θα κάνετε να μάθετε εάν θέλετε να επικοινωνήσετε αγαπητέ!
      Άνθρωπος=Εξελιγμένη Μαϊμού. Τουλάχιστον οι γάτες είναι γλυκούλες! Ουσττττττ

      Διαγραφή
    6. Μα το ξέρω ότι είναι ότι πω!!Εσύ γιατί δεν το έχεις καταλάβει ακόμα;;;;

      "Διακοπές" είναι ο τόπος όπου ο Κένεντι κάνει παρέα με τους συντρόφους Λένιν και Στάλιν καθώς και άλλα αξιαγάπητα παιδάκια!!ΧΑΧΑ!!
      Να μάθουμε!!Επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα σου δώσω ΜΙΑ ευκαιρία να ομολογήσεις ή να δώσεις τουλάχιστον κάποια στοιχεία!!

      Σύμφωνα με τη θεωρία της εξέλιξης του ανθρωπίνου είδδους την οποία εγώ δεν αποδέχομαι!!ΧΑΧΑ!!Άρα δεν μου λέει κάτι αυτό!!Και το μόνο πράγμα που μπορεί να διεκδικεί τις δάφνες γλυκύτητας είναι η σοκολάτα!!Ουστττττ εσύ!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    7. Απευθύνσου εδώ: rockmanticblogger@gmail.com

      Διαγραφή
    8. Ευχαριστώ για την πληροφορία μικρή!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  2. χα! κι εγω πριν μερικες εβδομαδες ελεγα πως επιτελους πρεπει να κανω σοβαρη σχεση! μα με τον καιρο αναθεωρησα! δεν πρεπει να κυνηγάμε μια σοβαρη σχεση.. θα ερθει απο μονη της μαζι με τν ερωτα:)

    Ξερεις ποιο τραγουδι μου ηρθε με το κειμενο σου;
    "Δεν θελω να σε ξαναδω, μαναρι μου τα καναμε σαλατα.. θελω μοναχα να σου πω, πως αποψε γεννησε η γατα"

    Τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά! Αλλιώς.. άντε γεια, δεν θα έρθει ποτέ!
      Σκοπεύω να το αναρτήσω λίαν συντόμως το συγκεκριμένο!
      Χιαρετώώώώ!

      Διαγραφή
  3. Golden βάζει άλλο ένα ποτάκι πριν αρχίσει το τρολαρισμα.........
    Επίσης εσύ κάτι χρωστάς μις Rockmantic ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...