Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012

Μια υπέροχη ηλιόλουστη ημέρα

Είδα πως όλοι περάσατε αρκετά καλά σήμερα που είχαμε μια ηλιόλουστη μέρα. Όλα τα ποστ σας χαρούμενα! Κάπως έτσι την περίμενα και εγώ αυτήν την μέρα. Το πρωί σκέφτηκα: "Σήμερα όλη μέρα έξω θα 'μαι, δεν γίνεται!". Έλα που όμως όλα πήγαν στραβά...
Η δασκάλα του θεάτρου τσίριζε πως "μία παίζω πολύ καλά και μετά παίζω χάλια".
Το τραγούδι που θα ηχογραφήσω είναι αρκετά απαίσιο.
Δεν μπόρεσα να πάω στην κηδεία.
Δεν μπόρεσα να βρεθώ με τα παιδιά από ΟΣΥΟ.
Δεν μπόρεσα να βγω με την Βάσια.
Ο Παντελής δεν μπορεί να βγούμε αύριο.
Τέλεια. Υπέροχα. Πανέμορφα.
Αυτά που λέτε...
Μια υπέροχη, ηλιόλουστη μέρα!

Φένια

14 σχόλια:

  1. Αν και ηλιόλουστη η σημερινή μέρα δεν έκανε ούτε σ' εμένα τη χάρη να χαμογελάσει.
    Μη χάνεις τις ελπίδες σου,ελπίζω στην αυριανή(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν χάνω την ελπίδα μου και πάντα ελπίζω στο αύριο! Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. πάντα να χαμογελάς ακόμα κι όταν όλα πάνε στραβά,απαίσια,χάλια.

    *η σημερινή ημέρα ήταν συνηθισμένη.
    και δεν παίζει ρόλο αν έχει ήλιο ή όχι.
    εγώ πάντα βάζω ήλιο στις μέρες μου,ακόμα κι όταν βρέχει.
    σε παροτρύνω να κάνεις κι εσύ το ίδιο,όσο δύσκολο κι αν είναι.

    ~εύχομαι αύριο να είναι μια πιο όμορφη μέρα.
    για όλους μας.

    Καλή σου νύχτα =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τα καταφέρνω και χαμογελάω ακόμα και εν καιρώ αντίξοων συνθηκών, ακόμα και εν καιρώ βροχής!
      Καληνύχτα:)

      Διαγραφή
  3. Όλα θα έρθουν καλυτερα!!Στο λέω εγώ ο πιο απαισιοδοξος άνθρωπος που σταδιακά βλέπει όλα να βελτιωνωνται ακόμα και αν δεν μπορεί να το πιστέψει και κάνει μούτρα στη ζωή!!όλα προχωράνε!!

    Σε καληνυχτώ ή μάλλον σε καλημερίζω!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω, Ω απαισιόδοξε!
      Πού γυρόφερνες και με καλημερίζεις τέτοια ώρα? Τς τς τς άσ' το μη μου πεις, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ! Χαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Μπράβο,μπράβο!!Αφού αρχίσαμε γατί τις ωδές άκου τι θα λες:Ω Μέγιστε Απαισιοδοξότατε,Ω Μεγαλουπέρτατε Υιέ του Ήλιου,Ω Κυριάρχε των Ανθρώπων,Ω καθοριστή της ταπεινότατης ζωής μας,Ω Ρυθμιστή των Εθνών ΕΣΥ και μόνο ΕΣΥ ΕΝΔΟΞΟΤΑΤΕ ΡΑΣΚΟΛΝΙΚΟΦ!!!
      Αυτά θα λες!!ΧΑΧΑ!!

      Όπου θέλω γυρόφερνα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Είναι για μεγάλα παιδιά αυτά!!(και όμως θέλεις,θέλεις!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!)

      Διαγραφή
  4. After all... tomorrow is another day. :)
    Θεατρολογία σπουδάζεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. That's right! :)
      Χμμμ αυτό είναι κρατικό μυστικό!

      Διαγραφή
    2. Είναι καλά; Το σκέφτομαι πολύ κι εγώ αλλά δεν ξέρω αν μπορώ :s :'(

      Διαγραφή
  5. Και σήμερα ήλιο είχε πάντως...:)
    Χαμόγελο και αισιοδοξία χρειάζεται... να χαμογελάς μέχρι να το πιστέψεις...
    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι αισιόδοξη εκ φύσεως, όμως κάποια στιγμή λυγίζω και 'γω, τι να κάνω! :)

      Διαγραφή
  6. Μην το βάζεις κάτω, και μόνο ο ήλιος αρκεί για να χαμογελάσεις, αφού υπάρχει εκεί ψηλά και μας "φωτίζει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...