Τρίτη, 3 Απριλίου 2012

Το παίζω χαλαρή


Δεν αφήνω τον εγωισμό μου να πέσει. Ξέρω πως είναι μια κοινότοπη καψούρα που καιρό είχα να νοιώσω. Φυσικά και δεν με βλέπεις φιλικά! Όμως νοιώθω περιέργα για τον τρόπο που πραγματικά με βλέπεις! Εννοώ... Κοπέλα έχεις. Εγώ τι παριστάνω; Βλέπω βέβαια πως δεν της είσαι αφοσιωμένος, είσαι ερωτευμένος με άλλη. Και πάλι ρωτώ: Εγώ τι παριστάνω; Μπερδεύομαι. Άσε που με έκανες εξαρτημένη (όχι μόνο από σένα). Αλλά τι να κάνουμε.
Είμαι ανυπόμονη, έχω μεγάλη φαντασία, φουσκωμένες ελπίδες και πάντα όλα αυτά καταλήγουν άσχημα...




14 σχόλια:

  1. Ρομαντικό μου πλάσμα δεν χρειάζεται να ασχολείσαι!!Όπως λέει και ένας φίλος μου ότι είναι να γίνει!!Ή βασικά εγώ το λέω αυτό,εκείνος κάπως αλλιώς το λέει!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Χαιρετώ,χαιρετώ!!

    ΥΓ:Πάντως έχεις χρόνια μπροστά σου αγαπητή μου για αυτό απλά διασκέδασε την ηλικία σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Ρασκόλνικωφ με έκανες να γελάσω, αμυδρά βέβαια, μην το παρακάνουμε! Γενικά έχω ένα θέμα με την φράση "να ζήσεις την ηλικία σου". Ποτέ δεν μπόρεσα να την ακολουθήσω...
      Χαιρετώ και φιλώ

      Διαγραφή
    2. Άστα αυτά!!Πες γατί ότι ξεκαρδίστηκες δεν είναι ντροπή!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Μεταξύ μας ούτε και εγώ...!!!ΧΑΧΧΑ!!Αλλά με λίιιιιγο διαφορετική μορφή πιο πνευματική και όχι τόσο πρακτική!!ΧΑΧΑΧΑ!!
      ΑΛλά ΟΚ απλά ζήσε αλλά άφησε και κάι για μετά,αλλιώς σε βλέπω να βαριέσαι θανάσιμα στα επόμενα πολλά χρόνια!!ΧΑΧΑ!!

      Χαιρετώ σε!!

      Διαγραφή
    3. Με έκανες να ξαναπροδιορίσω τις απόψεις μου, μισόγατε (κατά το μισάνθρωπε!) !

      Διαγραφή
    4. Χαίρομαι να σε πείθω!!!ΧΑΧΑ!!Και ναιιιι είμαι μισόγατος!!ΦΥΛΑΚΗ ΣΤΑ ΓΑΤΙΑΑΑΑΑΑ!!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  2. ξέρεις κάτι?εγώ θα τον ρώταγα.εγώ τι ρόλο βαράω.και *αφού φυσικά δεν σε βλέπει φιλικά* τότε γιατί ακόμα αναρωτιέσαι τι παριστάνεις?μην χάνεις καιρό.ρώτα τον!

    *Καλό σου βράδυ γλυκιά Rockmantic^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ ρομαντική για να κάνω κάτι τέτοιο! Χαχα! Πλέον, η ιστορία έχει τελειώσει οπότε και πάλι δεν έχει σημασία... :\

      Διαγραφή
  3. Rockmantic εεε? Μπορώ να πω ότι κατενθουσιάστηκα με το μπλογκ σου!^^
    Καλή σου συνέχεια να πω? Δεν ξέρω. Όλα θα 'ρθουν από μόνα τους πιστεύω.. Αλλά μην ξεχνάς ότι "συν Αθηνά και χείρα κίνει" Θα συμφωνήσω εν μέρει με Joanne the lunatic dreamer. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  4. Όπως λέει κι ο Ρασκόλνικωφ ό,τι είναι να γίνει θα γίνει!!!


    Υ.Γ μην σταματήσεις ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να γράφεις (μας έχεις εκπλήξει όλους ,και πιο πολύ εμένα , δεν το ξερα ότι έχεις τέτοιο χάρισμα και έχω μείνει άπλα εντυπωσιασμένος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που προκαλώ τέτοια εντύπωση υποθέτω... Καλό απόγευμα αγαπημένε!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...