Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

μια αέναη κατάσταση.

Θείε, μου λείπεις.
Σε βλέπω, σε ακούω παντού δίπλα μου. Οι στίχοι σου 'γίναν συνθήματα των αναρχικών. Η ζωή σου αναλύθηκε, ο χαρακτήρας σου σχολιάστηκε. Και όμως, κανείς δεν σε έμαθε πραγματικά, κανείς δεν σε κατάλαβε. Δεν σε πρόλαβα. Όμως νοιώθω λες και σε ξέρω από πάντα. Ο μπαμπάς, μου μιλάει συχνά για 'σένα. Για το πώς αυτός ήταν δίπλα σου όταν όλη μας η οικογένεια σε είχε διώξει...
Έβλεπα στο youtube την εκπομπή του Θεοδωράκη για τους "άγιους των εξαρχείων". Ήσουν και εσύ εκεί. Και σε άκουγα να τραγουδάς για άλλη μια φορά. Άκουγα ανθρώπους που δεν γνωρίζω να μιλάνε για 'σένα.. Ήταν παράξενο. Θα ήθελα να σε έχω προλάβει...
Ήσουν Άσιμος, όχι άσημος.




9 σχόλια:

  1. οντως!
    ενας τυπος αλλος ηταν ο θειος σου , οχι αλλος ενας των εξαρχειων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τον είχα προλάβει άσωτε... Μακάρι. Νομίζω πως είναι έτσι όπως τα λες..

      Διαγραφή
  2. Και όμως τον μαθαίνουμε μέσα από τα τραγούδια του!!

    Έχω ακούσει κάποιους όταν τους λέω για τον ΆΣιμο να λένε χαμογελότνας αν ήταν άσημος!!Τι να πεις τότε;;ΠΦφφφφ!!!

    Ένας ήταν και κυνηγημένος από όλους ακόμα και από τους αναρχικούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τραγούδια του λένε πολλά για αυτόν!
      Και εγώ τα έχω ακούσει αυτά... Και απλά συγκρατιέμαι..
      Δυστυχώς ναι.. Ακόμα και οι αναρχικοί τον "αφόρισαν"...

      Διαγραφή
  3. έχω μάθει τόσα μέσα από τα τραγούδια του..
    λυπάμαι που δεν τον πρόλαβες:|

    ~όμορφο μέρος.μ'αρέσει.
    καλώς σε βρήκα,λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ, μαθαίνω... Εγώ να δεις!

      Καλώς ήρθες!

      Διαγραφή
  4. Κρίμα που δεν τον πρόλαβες... και τι δεν θα 'δινα για μια συζήτηση μαζί του...
    την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχουν λόγια γι'αυτόν τον άνθρωπο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...