Τρίτη, 15 Μαΐου 2012

Κυρίες και κύριοι, δεν μου αρέσει ο τόνος σας...



  • Όταν σας μιλάω θα με κοιτάτε στα μάτια και θα με προσέχετε. Εσείς παρεξηγήστε όταν εγώ δεν το κάνω! 
  • Δεν θα επαναλάβω τίποτα από όσα είπα... Γιατί ποτέ δεν το κάνατε για μένα.
  • Δεν θα γίνομαι θύμα συγκρίσεως. Είναι απαίσιο αίσθημα.
  • Καταλάβετε πως δεν είμαι τέλεια. Κανείς δεν είναι εδώ που τα λέμε... 
  • Θα σας λέω μόνο ότι αισθάνομαι πως θέλω να σας πω. Εδώ νομίζω δεν χρειάζεται "γιατί". 
  • Δεν θα με διακόπτετε, όπως απαιτείτε να κάνω το ίδιο. 
  • Θα μου δίνετε σημασία ακόμα και όταν δεν λέω σοβαρά πράγματα. Είναι η ουσία της "αγάπης", θυμάστε;
  • Σταματήστε να λέτε πως μοιάζω σε εσάς ή την τάδε θεία. Βασικά, σε κανέναν σας δεν μοιάζω. Και δεν θέλω να μοιάσω. 
  • Σταματήστε να προσέχετε μόνο τα αρνητικά μου. Έχω και θετικά τα οποία τα θυμάστε πίσω από την πλάτη μου. 
  • Είμαι αρκετά ώριμη για κάποια πράγματα/συζητήσεις όμως αρκετά μικρή για κάποια άλλα. Καταλάβετέ το. 
  • Δεν θέλω να τρέχω στην εκκλησία κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα. Αν κάποια στιγμή νιώσω την ανάγκη για ένα εξωπραγματικό στήριγμα, θα πάω μόνη μου.
  • Ναι, τα 600' του whats up είναι λίγα. Πολύ λίγα.
  • Το αγόρι μου πολλές φορές έχει χρήματα για τσιγάρα αλλά όχι για κάρτα. Ποιο το πρόβλημα;
  • Δεν κρυώνω όταν κρυώνετε εσείς. Οπότε αφήστε κάτω το φούτερ μου, δεν θα το χρειαστώ.

Τέλος, ήσασταν κάποτε έφηβοι.
...
Και αφού σας το θύμησα, μπορείτε τώρα να βουλιάξετε άλλο λίγο στα σάπια μυαλά σας.
Ευχαριστώ.




4 σχόλια:

  1. Μα έχεις τόσο πολύ δίκιο... Τόσο πολύ που πονάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι όλα όσα έχω σκεφτεί να πω στους μεγάλους.
    μα ποτέ δεν τα έβαλα σε τάξη!
    ευτυχώς,το έκανες εσύ για όλους μας!

    Καλό σου απόγευμα γλυκιά μου:3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε κάποτε κάποιος να πει κάτι! Σε κάποιο ξέσπασμα θυμού μου βγήκαν ...

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...