Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012

Ένας τελευταίος χορός


Πέρασαν έντεκα μήνες, κοντεύει να κλείσει χρόνος. Πότε πρόλαβαν; Δεν κατάλαβα το πώς πέρασαν οι μέρες...
Μου λείπουν εκείνες οι στιγμές μαζί σας. Ήταν το πιο όμορφο καλοκαίρι μου ως τώρα.. Γιατί ένοιωθα ελεύθερη, ευτυχισμένη, ένοιωθα πως αγαπούσα και με αγαπούσαν, ένοιωθα... Ένοιωθα υπέροχα μαζί σας.

"Συναντιόμαστε και ύστερα χανόμαστε, πόσες φορές δεν έκλαψα για 'σας, που ζήσαμε μαζί τόσα πολλά και πια δε γνωριζόμαστε! Καινούργιους φίλους και παρέες προσπαθήσαμε, πως θα 'ναι όλα πιο δύσκολα πρέπει ν' αποφασίσω... μ' απ' όλα περισσότερο αυτό που με πειράζει είναι την απουσία σας πως πάω να συνηθίσω..."









10 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=RtFGupGvQNo
    Σου αφήνω ένα τραγούδι...
    Μην ξεχνιέσαι στο παρελθόν γιατί χάνεις το παρόν και ίσως και κάτι από το μέλλον!
    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ έχεις δίκιο μάλλον. Απλά μου πέρνει ακόμα χρόνο να το ξεπεράσω... Και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει και αυτο..

      Διαγραφή
  2. σε νιώθω όσο δε φαντάζεσαι. έμαθα πως είναι ανώφελο να προσπαθείς να ξεφύγεις από το παρελθόν. απλά προσπάθησε να συμβιβαστείς στις αλλαγές όσο γίνεται,αν γίνεται τελικά...
    ένα μεγάλο φιλί από μένα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά... Μωρέ μπορώ να συμβιβαστώ, αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω γαμώ...
      Φιλιιιιιιιι

      Διαγραφή
  3. σε καταλαβαίνω..δυστυχώς κι εγώ έχω περάσει από τέτοια φάση..ακόμα με πονάει η απουσία μερικών ψυχών.
    είτε νεκροί,είτε ζωντανοί δεν είναι μαζί μου τώρα πια.
    και μου λείπουν,γαμώτο.
    μου λείπουν πολύ.

    εσύ έχεις κάποια λύση γι'αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω.. Η απουσία μερικών ψυχών.. Αχ!
      Και μένα μου λείπουν, και οι αναμνήσεις όσο δυνατές και να είναι, δεν κάνουν κάτι.
      Δυστυχώς όχι.. Όχι!

      Διαγραφή
  4. Μα γιατί?=/ Σε καταλαβαίνω, αρκετά πολύ...
    Θα σου έλεγα να προσπαθήσεις αλλά ξέρω ότι δεν αρκεί να προσπαθεί μόνο ένας, ωστόσο δεν αξίζει να σταματήσεις την προσπάθεια. Το καλοκαίρι ξανάρχεται και οι ελπίδες αναγεννιούνται, ας ελπίσουμε.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάω αυτό το τελευταίο... Το καλοκαίρι ξανάρχεται, όλα γίνονται και πάλι γαμάτα και φωτεινά! :)

      Διαγραφή
  5. ΈΛα το καλοκαίρι είναι κοντά μην στεναχωριέσαι!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ax...na soun i monh pou eniwthe etci....
    polla filia ki apo mena

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...