Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

facts

Είδα μια παρόμοια ανάρτηση κάπου αλλού, μου άρεσε, ζήλεψα και είπα να γράψω και εγώ μία. Τελικά μου βγήκαν περισσότερα facts από όσα περίμενα!
Τώρα θα μου πεις, τι με νοιάζει δεν θέλω να μάθω για 'σένα! Ακριβώς για αυτό, προειδοποιώ και καλώ τους τυχών αναγνώστες να μην διαβάσουν την κάτωθι ανάρτηση εάν βαριούνται να διαβάζουν facts για τον χαρακτήρα της παρούσας blogger.
Ξεκινάω!

  • Δεν μου αρέσει να με λένε μικρή.
  • Δεν αντέχω την έλλειψη σοκολάτας στο σπίτι.
  • Τώρα τελευταία (ναι, τώρα τελευταία!) με ενοχλεί η ακαταστασία. Περίεργο.
  • Θέλω να κάνω τα πάντα με τον δικό μου τρόπο. 
  • Είμαι ξεροκέφαλη μέχρι θανάτου.
  • Γελάω και κλαίω με το παραμικρό, συχνά και χωρίς λόγο.
  • Είμαι απίστευτα εγωίστρια.
  • Βλέπω πολλές ταινίες και έχω μια αντιπάθεια στις ασπρόμαυρες, μάλλον λόγω συνήθειας στο χρώμα.
  • Άμα δεν μου αρέσει το θέμα μιας εργασίας, απλά αραδιάζω στο χαρτί μερικές δύσκολες λέξεις και την παραδίδω.
  • Μου αρέσει να μιλάω σε αγνώστους. 
  • Θυμώνω δύσκολα, εκτός και αν είσαι η αδελφή μου.
  • Δεν αντικαθιστώ την αγορίστικη παρέα με καμία κοριτσίστικη.
  • Συνήθως πληγώνω όποιον αγαπάω (και σωματικά και ψυχικά)
  • Αγαπώ τους gay/bi κλπ κλπ, ίσως γιατί μεγάλο μέρος του πληθυσμού τους κράζει.
  • Είμαι απίστευτα ματαιόδοξη, αν και συχνά δεν το δείχνω. 
  • Μου τη σπάνε εκείνοι οι οποίοι έχουν ως ψευτο-είδωλο τον Bob Marley και δεν έχουν ακούσει ούτε ένα του τραγούδι
  • Διαβάζω πολύ, και έχω αδυναμία στην Agatha Christie
  • Εύχομαι να ζούσα λίγες δεκαετίες πιο πριν.
  • Δεν μπορώ να μην εκφράζω αυτά που πιστεύω.
  • Όσο πιο περίεργο είναι κάτι/κάποιος τόσο πιο πολύ μου αρέσει.
  • Εκνευρίζομαι όταν με αντιγράφουν.
  • Θα ήθελα να μείνω στη Νέα Υόρκη μια μέρα.
  • Είμαι αρκετά αισιόδοξη αλλά και αφελής.
  • Αγαπάω τη Θεσσαλονίκη και σκοπεύω να σπουδάσω εκεί.
  • Έχω πέντε αδελφές, όμως βλέπω συχνά μόνο τις δύο.
  • Θα ήθελα λίγη περισσότερη αδρεναλίνη στη ζωή μου.
  • Η πιο βαρετή δουλειά είναι το άπλωμα των ρούχων.
  • Ο καλύτερος τρόπος για να με πείσεις να κάνω κάτι είναι να μου πεις πως δεν μπορώ
Αυτά... Το 'κανα λίγο σεντόνι το ποστ απ'ότι βλέπω... Συγχαρητήρια σε όποιον κατάφερε να φτάσει μέχρι εδώ χωρίς να το πάρει ο ύπνος στο πληκτρολόγιο.



13 σχόλια:

  1. Έχουμε πολλά κοινά ρε συ...
    είσαι ενδιαφέρων τύπος! ;)

    ψήνομαι να κάνω παρόμοιο post στο εγγύς μέλλον!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα λες ε; :)
      Ευχαριστώ πάντως! Χαχα να κάνεις, να κάνεις!
      Φιλιααα

      Διαγραφή
  2. βασικά στο 99% συμφωνούμε:D
    αν και εμένα πάντα μου την έσπαγε η ακαταστασία χαχαχα

    Καλό σου μεσημέρι γλυκιά Rockmantic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα στους φυσιολογικούς ανθρώπους την σπάει η ακαταστασία! Εγώ μόνο φυσιολογική δεν είμαι οπότε δικαιολογούμαι!

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Ωραία αφού εγώ και η παρέα μου στην ασφάλεια σε φακελώσαμε ώρα είναι να μελετήσουμε τα συμπεράσματα!!

    Που λες μικρή και οι ασπρόαμυρες ταινίες έχουν τη χάρη τους!!:Ρ:Ρ:Ρ

    Ας μιλάς σε αγνώστους,καραμέλες από αγνώστους να μην παίρνεις γιατί δε ξέρεις που μπορεί να ξυπνήσεις μετά!!ΧΑΧΑ!!

    Ακόμα δε μου έχεις πει πόσο σου αρέσω!!ΧΑΧΑ!!Τι αφού είμαι περιέργος τύπος!!ΧΑΧΑΧΑ!!!

    Όταν αντιγράφεις δε σε πειράζει;;Ουστ!!ΧΑΧΑ!!

    Πωπωπωπ οικογένεια!!!Να ζήσετε βρε!!

    Δε μπορείς να πεις ότι είμαι περισσότερο τρελός από σένα!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Τα δέχομαι τα συγχαρηρια σου!!

    Σε καληνυχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνη μου τα έδωσα τα αποτελέσματα, οπότε η έρευνάς σας ήταν άσκοπη!
      Μικρέ, το ξέρω... Όμως δεν έχω μυηθεί την μαγεία τους ακόμα!:)
      Ξέρω να προστατεύομαι αγαπητέ, καραμέλες δεν δέχομαι!
      Με ανακάλυψες, μου αρέσεις τρελά, όταν έρθεις αθήνα και εφόσον ενηλικιωθώ θα σε παντρευτώ. Μικρέ.
      Εγώ δεν αντιγράφω! Ουστ εσύ! Άλλοι με αντιγράφουν! Χεχε!
      Τι να κάνουμε! Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια :Ρ
      Μμμμμ ναι καλά! Είμαι πολύ περισσότερο, απλά δεν το ξέρεις ακόμα! Μικρέ...
      Καληνυχτααα!

      Διαγραφή
    2. Σου κάναμε και το ψυχογραφικό προφιλ καημένη!!Τσ τσ τσ!!

      Μικρή θα σε μυήσω εγώ!!ΧΑΧΑ!

      Ούτε σοκολάτας γάλακτος!!:Ρ

      Καλά και τώρα μπορούμε να παντρευτούμε διάθεση να έχεις!!!ΧΑΧΑΧΑ!!Αααα δε μπορώ!!Με έχεις ερωτευτεί τρελά!!Τι καλάα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Καλά ναι όνειρα κάνε!!


      Μια μεγάλη,μεγάλη οικογένεια!!:Ρ

      Δεν το αποδεικνύεις όμως και δε σε πιστεύω!!!

      Μικρή!!

      Καληνυχτάαα!!

      Διαγραφή
    3. Πότε προλάβατε μωρέ; Άιντε από δω, τσαρλατάνοι!
      Προτιμώ μόνη, οι δάσκαλοι ποτέ δεν μου βγήκαν σε καλό! Άιντε!
      Για σοκολάτα το συζητάω...
      Χαχαχαχα μα ναιι σε έχω ερωτευτεί! Λοιπόν, πότε είναι ο γάμος;
      Άσε μωρέ, το είδες τρελός και χαίρεσαι! Εγώ είμαι η τρελή εδώ μέσα!
      Μικρέ...!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
    4. Είμαστε επιστήμονες!!Κυνηγάμε τους πάντες έχουμε μία άλφα άλφα εμπειρία!!

      Οι δάσκαλοι έιναι καλοί και εγώ ακόμα καλύτερος από αυτούς:!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Τσ τσ τσ τσ!!Να προσέχεις γιατί δε ξέρεις που θ καταλήξεις!!!Τ¨οσο εύκολα λοιπόν πέφτεις;;ΧΑΧΑΧΑ!Πφφφφφ!!

      Εεε το ξέρω εμένα μου λες!!ΧΑΧΑ!!Πότε επιθυμεί η νύφη!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Εγώ όμως είμαι πιο τρελός!!!:Ρ

      Νήπιο!!!

      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  4. Αρκετά κοινά έχουμε, αν και τα πιο πολλά δε θα τα έβαζα ως κύρια facts του εαυτού μου!
    Ααααα σημαντική διαφορά: Η ακαταστασία δε με ενοχλεί καθόλου! Βασικά... Κατά κάποιο τρόπο, δε μπορώ να ζήσω μακριά της! :P
    Kαλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα! Μέχρι και πριν λίγο καιρό ούτε εμένα με ενοχλούσε ιδιαίτερα οπότε μην ανησυχείς!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Rockmantik..μου θυμίζεις κάποιον που αγαπώ πολύ!!!Έχετε τόσα κοινά..αλλά μερικά από αυτά είναι και δικά μου facts !!Παρ'όλα αυτά είναι καλό να αποδέχεσαι το τι είσαι...και το λέω με βάση αυτά που γράφεις...και επίσης το ότι δεν έχεις πρόβλημα με τους gay/bi δείχνει το πόσο απελευθερομένο άτομο είσαι!!!Και αφού έχεις αποδεχτεί τον εαυτό σου με τα κακά και τα καλά του σημαίνει πως οι άλλοι πρέπει να σε σεβαστούν γι'αυτό που είσαι και φαίνεται να το καταφέρνεις!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω πλήρως αποδεχτεί ποια είμαι πλέον.. Και μου αρέσω πολύ, χαχα:Ρ Δεν έχω πρόβλημα?! Τους λατρεύω:)
      Για τον σεβασμό δεν ξέρω.. Υποθέτω πως δεν μπορώ να επιβάλλω στον άλλον να με σέβεται! :) Και δεν ξέρω κατά πόσο το καταφέρνω αυτό!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...