Πέμπτη, 31 Μαΐου 2012

Points

Πλέον έχω μάθει να μην στηρίζομαι σε φίλους, παρά μόνο να ακουμπάω πάνω τους. Παρ'όλα αυτά, υπάρχουν άτομα που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο καταφέρνουν να ανέβουν σκαλιά στην καρδιά μου... Δεν θα μπορούσα παρά να κάνω μια νύξη σε κάποια από αυτά τα πρόσωπα κάποτε. Και νομίζω πως αυτό το "κάποτε" έχει φτάσει...

Νασίλια
Μάλλον γνωριστήκαμε με έναν τρόπου που δεν θα μας άφηνε επιλογή από το να γίνουμε σύντομα ανταγωνίστριες. Τελικά, δεν ξέρω πως τα καταφέραμε... Λένε πως τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται, ίσως να είναι και έτσι! Αυτό που έχει σημασία είναι πως μαζί σου νοιώθω λες και βρήκα μια χαμένη αδελφή. Εξωτερικά είμαστε κάπως αταίριαστες, όμως το γούστο, η μουσική, τα ερεθίσματα, η κουλτούρα, οι ιδέες, ο χαρακτήρας, όλα αυτά μας ενώνουν. Τέλος, απλά να ξέρεις πως μαζί ΕΙΜΑΣΤΕ η θετική ενέργεια!

Αναστασία
Ξεκινήσαμε πραγματικά άσχημα. Ακόμα αναρωτιέμαι πώς δεν παίξαμε ξύλο τότε (!) . Για καιρό ήμασταν αναγκασμένες να καθόμαστε στο ίδιο θρανίο και να υποκρινόμαστε πως συμπαθούσαμε η μία την άλλη. Και τελικά, δεν ξέρω, δεν θυμάμαι πώς γίναμε φίλες. Συνεχίζουμε να έχουμε μια ταραχώδης φιλία, όμως ξέρω πως για πολύ καιρό ακόμα, θα στηριζόμαστε η μία στην άλλη και θα γελάμε μαζί...

Μαρίλια
Χμμ... Νομίζω δεν σε συμπάθησα από την πρώτη φορά που βρεθήκαμε. Σίγουρα μας πήρε τρία χρόνια περίπου για να δεθούμε. Όμως ξέρεις κάτι; Άξιζε! Γιατί πια, εσύ με καταλαβαίνεις σε θέματα που κανείς άλλος δεν τα καταφέρνει, μοιραζόμαστε τόσα πολλά, από ιδέες και κείμενα, μέχρι μουσική και κουλτούρα... Είσαι μοναδική.

Βάσια
Σίγουρα με 'σένα είμαι πολύ δεμένη, ίσως πιο δεμένη από όλους τους άλλους φίλους μου. Έχουμε μια απλή φιλία, χωρίς αλατοπίπερα, ίντριγκες, τσακωμούς. Έχουμε περάσει μαζί πολλές όμορφες στιγμές, έχεις αντέξει τους εγωισμούς και τις τρέλες μου... Αν και η αλήθεια είναι πως δεν σε ξέρω πολύ καιρό... Νοιώθω τόσο οικεία μαζί σου, ένα αίσθημα που δεν θα το άλλαζα με τίποτα.

Χρήστος 
Τι να πω για 'σένα; Όλες οι λέξεις και οι εκφράσεις είναι μικρές. Είσαι σαν αδελφός μου, αν όχι αδελφός μου. Έχεις κάνει πράγματα, μου έχεις σταθεί σε καταστάσεις που κανείς άλλος δεν έκανε. Έχεις βάλει εμένα πάνω από τον εαυτό σου πολλές φορές, απλά για να με προστατεύσεις. Με έχεις συμβουλεύσει, όμως ποτέ δεν χάνεις εκείνη την όρεξη για πλάκα και την τάση για ψάξιμο που έχεις.

Παναγιώτης
Με βοηθάς, μου μιλάς όταν σε χρειάζομαι, με αγαπάς. Αυτά ήταν αρκετά για να σε λατρέψω σύντομα. Με προσέχεις, έστω από μακριά, και πότε μα πότε δεν θα σε άλλαζα με κάποιον. Εξάλλου, μου θυμίζεις πολύ έντονα στιγμές από ένα υπέροχο καλοκαίρι, άλλος ένας λόγος για να σε αγαπώ.

Ανδριανή
Δεν πίστευα πως θα σε τοποθετούσα ποτέ σε μια τέτοια "λίστα", μόνο και μόνο που είσαι η μικρή μου αδελφή. Όμως τελικά, αποδείχθηκε πως νοιάζεσαι και ενδιαφέρεσαι για μένα πολύ περισσότερο από ότι εγώ για 'σένα. Μπορεί ώρες ώρες να με εκνευρίζεις και να σου μιλάω πολύ περισσότερο άσχημα από όσο σου αξίζει, όμως σε αγαπάω.

Είμαι αρκετά περίεργος χαρακτήρας, με ένα υπερμεγεθές "εγώ" να δεσπόζει σε κάθε μου σκέψη ή κίνηση, καλά κρυμμένο, ή αρκετά φανερωμένο. Οι άνθρωποι που με υπομένουν και είναι δίπλα μου, είναι πραγματικά άξιοι ευσήμων και όχι μόνο. Νομίζω πως η παρέα μου μαζί τους, τους σκληραγωγεί κατά κάποιο τρόπο. Γιατί μπορώ να γίνω κακιά και εγωίστρια, πολλές φορές εις βάρος των ανθρώπων που αγαπώ. Οπότε μάλλον σας ευχαριστώ...

9 σχόλια:

  1. αχ τι όμορφο!
    ξέρεις,αυτό το "εγώ" νόμιζα πως θα έδιωχνε και τους δικούς μου ανθρώπους.
    αλλά τελικά, η αγάπη μας υπερίσχυσε!
    χαίρομαι πραγματικά που έχεις βρει τα άταομα που σε κάνουν να νιώθεις καλά.
    δεν έχει σημασία αν πέσεις,ξέρεις ότι θα σε βοηθήσουν να σηκωθείς.να τους προσέχεις!

    Καλό σου απόγευμα γλυκιά R*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω χάσει αρκετούς ανθρώπους ως τώρα και δεν θέλω να χάσω και άλλους... Δεν με παίρνει. Και ειδικά αυτούς τους ανθρώπους. Γιατί πραγματικά τους αγαπάω, είναι οι μόνοι που μου στέκονται και θα κάνω τα πάντα για αυτούς. Τους προσέχω και θα τους προσέχω ότι και αν γίνει, το εννοώ. Ξέρω πως πάντα κάποιος θα μου δίνει το χέρι που θα με σηκώνει πάνω...
      Καλό βράδυ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ σ'αγαπάω. :3 ♥
    ~Ανδριανή here(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. always love <3 u know how I am ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρομαι τόσο που εχεις βρει τοσους ανθρωπους να αγαπας και να σαγαπουν! Μακάρι να χα κι εγω τόσους...Και συγκινουμαι που με έβαλες και γω αναμεσα σαυτους... Ξερεις ξαφνιάστηκα και λίγο δεν σου κρύβω αδερφουλα..! Εννοω...γνωριζουμε η μία την άλλη τόσο λιγο που δεν θα περιμενα να με νιώθεις ήδη τόσο κοντα σου. Ξέρεις τι? Θα θελα να σε ξερω χρόνια...Ειναι απλα κριμα που δεν σε ηξερα απο μικρή, ωστε να μπορώ τωρα ήδη να έχω μαζι σου χιλιάδες γλυκες αναμνήσεις..
    Ομως δεν πειράζει. Ποτέ δεν είναι αργά, σωστα?

    Ελπίζω με όλη μου την καρδιά πως εμεις οι δυο θα μεινουμε στο χρονο..Γιατι εμεις οι δυο μοιάζουμε στο πνεύμα όπως με κανέναν αλλο...κ Συγχώρεσε μου αυτή την ίσως κάπως μεγάλη κουβεντα. Είπα πως δεν θέλω να λέω μεγάλα λογια.. γνωριζόμαστε εξαλλου τόσο λιγο. Είναι κακό όμως να πω πως μου χεις γίνει ήδη τόσο πολύτιμη φίλη όσο λίγες? Αφου αυτό νιώθω..αφού είμαστε κι οι δύο τόσο όμοιες.Και οι δυο ανύσηχες, αλλόκοτες, αλλιώτικες, απροσδόκητες, απρόβλεπτες..
    your soul sis ;)

    *sorry για τον τεράστιο ψιθυρο μου-αδειασμα καρδιας..είχα εξομολογητικές διαθέσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω, νοιώθω τα ίδια... Τα έχεις πει όλα, δεν μπορώ να προσθέσω κάτι... Δεν θέλω να σε χάσω, όχι.. soul sis:)

      Διαγραφή
  5. 'Ολα αυτά που έγραψες είναι τόσο συγκινητικά....φαντάζομαι το πόσο καλός άνθρωπος είσαι..πραγματικά αν οι φίλοι σου το έβλεπαν αυτό θα έκλεγαν απο χαρά και συγκίνηση...τουλάχιστον εσύ έχεις κάποιους ανθρώπους που μπορείς να στηριχτείς..τι να πω εγω..Φαντάζομαι πως δεν έχεις νιώσει ποτέ πως δεν υπάρχει δίπλα σου κάποιος να σε στηρίζει. Πίστεψε με ..δεν θες να το νιώσεις..και στο εύχομαι να μην το νιώσεις ποτέ γιατί δεν είναι καθόλου καλό!!Σου εύχομαι πραγματικά μεσα απο την καρδιά μου να μην νιώσεις ποτέ έτσι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...