Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

Σεπτέμβρης 2012


Έμαθα πως υπάρχει μόνο μια ελεύθερη θέση στο συγκεκριμένο τμήμα. Να δώσω; Δεν ξέρω. Είμαι μπερδεμένη... Μπορώ να αντιμετωπίσω και άλλη αποτυχία; Και αν περάσω; Τότε θα χάσω όλον μου τον κόσμο, θα πρέπει να ξαναπροσπαθήσω να δημιουργήσω νέες σχέσεις, νέους δεσμούς. Θα έχω την υπομονή να μάθω καινούριους ανθρώπους; Θα με δεχτούν σαν προσωπικότητα ή...; 
Δεν ξέρω. Δύσκολη απόφαση.

Rockmantic (χαλασε το pc μου και είμαι από ένα ηλίθιο notebook οποτε δεν εχει online signature...)

2 σχόλια:

  1. να δώσεις.. και ό,τι κι αν γίνει θα το αντιμετωπίσεις εν καιρώ..
    μην προτρέχεις.. μην προσπαθείς να λύσεις προβλήματα που δεν έχουν ακόμη δημιουργηθεί..
    και μην ανησυχείς η ζωή είναι πρωτότυπη και έχει το μοναδικό τρόπο να στέλνει λύσεις όταν δεν το περιμένεις, και να δημιουργεί προβλήματα που ποτέ δεν θα μπορούσες να προβλέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να δώσεις...εξάλλου είσαι στην ηλικία που πρέπει να δοκιμάσεις καινούρια πράγματα...αν χάσεις αυτή την ευκαιρία δεν πειράζει θα σβρεθεί μια άλλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...