Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012

αδραξε τη μερα σου

Καθομουν και διαβαζα Αγγλικα για να δωσω αυριο.. Ε, αφου βαρεσα ενέσεις να διαβαζω για past simle ενώ τα χω κάνει στο φροντιστηριο 10000 φορές είπα να πάω στην διαβουλευτική του δήμου.. Νταξει κλασσικα ο καθενας με τον πονο του, μπλα μπλα μπλα και μπλα μπλα μπλα και κυριολεκτικα εγω να ειμαι σε φαση "ας τους βαλει καποιος καθαρτικο στην πορτοκαλαδα να τους πιασει δυάρια να τελειωνουν με τις ερωτησεις.." ώσπου κάποια στιγμή τέλειωσε η ευλογημένη.. Και ήρθε και μιλησε στην μητερα μου ενα παιδι, βασικα δυο παιδια, 20 χρονων περιπου και ο ενας ηταν τοσο ωραιος ρε φιλεναδα.. Και μετα με ρωτησε ποσο ειμαι και πιασαμε λιγακι την κουβεντα.. Ε ετρεξα εγω σαν τη λυσσαρα σπιτι να τον βρω στο fb αλλα βρηκα μονο εναν με 3 mutuals ακυρους τελειους.. Και τον εκανα. Και του εστειλα ενα μηνυμα, αν εισαι το παιδι απο την ανθουσα κανε με accept και κλασσικες μαλακιες της φενιας. Τελος παντων, αρκετα. Καλο βραδυ!

10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μπα όχι ακόμα, όμως θα ξανασυναντηθούμε,είμαι βέβαιη!

      Διαγραφή
    2. πάντα να ελπίζειιιις!

      :D

      αν κι εγώ έχω χάσει κάθε ελπίδα:|

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω, και πρέπει και εσύ να κάνεις το ίδιο!

      Διαγραφή
  2. Αυτό που όοοοοολες θεωρείται αυτονοητο να υπάρχει fc θα με στείλει στο μουρλάδικο κάποια μέρα!!Λίγο θέλω νομίζεις;;;Εξάλλου είμαι ο πιο τρελός εδώ μέσα και έξω!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τον άκουσα να λέει κάπου πως έχει! Ή τουλάχιστον έτσι νομίζω...

      Διαγραφή
  3. Πολλές φορές είναι ευκολότερη η Facebookοεπικοινωνία,αν και δεν την προτιμώ.
    Σε δέχτηκε όμως;Δεν μας είπες. :p

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω και στα δύο! Χαχα όχι ακόμα.. Αλλα και να μην ειναι αυτος, θα τον βρω :)
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
    2. Έτσι πρέπει!Να βρίσκεσαι σε διαρκή αναζήτηση.Διακριτικά όμως,για να νομίζει ότι "αχ,ήταν μοιραίο".Σου λέω την τακτική μου τώρα,δεν ξέρω αν το κατάλαβες.Χαχα.

      Ναι Ρας,οι γυναίκες φταίνε που από κοντά σας τα βγάζουμε με το τσιγκέλι!Τς...:p

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...