Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

ελεος


Αγαπητή κ.Φωτιά
Με λένε Φένια και είμαι ένα μικρό κορίτσι, μένω σε λόφο καταπράσινο και γεμάτο πεύκα. Σας παρακαλώ να μην με κοψοχολιάζεται εμένα και τους γειτόνους μου, κάποιοι εκ των οποίων είναι στα πρόθυρα καρδιακής προσβολής, διότι έχουμε ήδη τραβήξει αρκετά με την πάρτη σας. Έχω βαρεθεί να το πάιζω σέξυ μίνι ρεπόρτερ για τον πατέρα μου και την εφημερίδα στις φωτιές, όμως αυτό που πραγματικά πραγματικά μα πραγματικά έχω βαρεθεί είναι να φοβάμαι πως αύριο θα ξημερώσει και δεν θα έχω σπίτι, σχολείο, γειτονιά διότι εσείς ήσασταν υπερβολικά πειναλέα στο πέρασμά σας. Σταματήστε σας ικετεύω, να κάνετε κόμμα εναντίων μας με τον κύριο Αέρα, το ξέρουμε πως ταιριάζετε απίστευτα όμως να, ο συνδυασμός σας δεν μας κάνει ιδιαίτερα καλό βλέπετε. Κλείνοντας, σας εκληπαρώ να σεβαστείτε την μόνη χρονική περίοδο που μπορώ να ξεκουράζομαι και να με αφήσετε ήσυχη. Αν θέλετε να ξέρετε, η Γερμανία έχει πιο πολλές πεδιάδες προς κάψιμο. 



 

14 σχόλια:

  1. 1ον Αγαπητή Φένια η ανανέωση του μπλογκ μου αρέσει πολύ!2ον μιας και έκανες αυτή την έκληση προς την κ.Φωτιά θα ήθελα επί την ευκαιρία να την παρακαλέσω και αυτή και τον κ.Αέρα να σταματήσουν γιατί πραγματικά μου έχουν σπάσει τα νεύρα !Βρίσκεται πάντα εκεί που δεν θέλω γιατί πάντα εκεί υπάρχουν φίλοι μου!Φένια επίσης σε συγχαίρω που έκανες αυτή την έκληση!Νομίζω πως είσαι η μόνη που καταλαβαίνω σε τι κατάσταση βρισκόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Μάρκο, ευχαριστώώ <3
      Χαχα καταλαβαίνω προφανώς γιατί εμάς τους δύο μας χωρίοζυν 100 μέτρα το πολύ!
      Φιλι!

      Διαγραφή
  2. Δε ξέρω ποιους εννοείς Φένια μου αλλά εσύ να κοιμηθείς ήσυχα και τίποτα κακό δε θα γίνει!!:)

    ΥΓ:Πολύ μου αρέσει το δέντρο στα πλάγια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα χθες το βράδυ από το κινητό το σχόλιό σου, και πραγματικά, χωρίς να λες κάτι τεκμηριωμένο, με ησύχασες!
      Και μένα, χαχα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχα Σωστη σε βρισκω!!

    Στη Γερμανια στη Γερμανια, να γινουν ολα σταχτη!

    φιλια κοριτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μααα! Δεν γίνεται άλλο!
      Στη Γερμανία λέμεεεεεεεεε!
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  4. Απ. από κα Φωτιά - Ανακοινωθέν

    Αγαπημένη Φένια
    Πραγματικά λυπάμαι βαθιά για την αναστάτωση που σου προκάλεσα
    Αλλά βλέπεις σ αυτό το κομμάτι γης είμαιπολύ αγαπητή, που αλλού στον κόσμο κάποιος θα με επικαλεστεί είτε κατά λάθος, είτε εσκεμμένα και θα με ξεκινήσει, θα με τροφοδοτήσει, θα με θαυμάσει στο καταστροφικό έργο μου;
    Σε ποιο άλλο μέρος που έχει τις προδιαγραφές της ελληνικής βελονώδους φύσης, οι δυνάμεις καταστολής μου είναι τόσο πετσοκομμένες από ένα κράτος που λατρεύει την καταστροφή;
    Σε ποιο άλλο μέρος ο ανόητος αγρότης θα διαλέξει να κάψει τα χωράφια του σε μια μέρα με τόσο αέρα, ο ηλίθιος περιπατητής θα ρίξει το αναμμένο του τσιγάρο στις ξερές πευκοβελόνες αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα, η βλακόμουτρη μάνα με τον ανεγκέφαλο πατέρα θα κάνουν barbeque στα δάση χωρίς τις απαραίτητες προφυλάξεις, ο εγκληματικός οικοπεδοφάγος θα λιγουρευτεί καμμένες πλαγιές; Πουθενά γλυκιά μου, ειδικά στη Γερμανία που το χώμα είναι υγρό και οι άνθρωποι έχουν συνείδηση του περιβάλλοντος.

    Εν κατακλείδι αγαπημένη μου μην με κατηγορείς γιατί είμαι σαν το θηρίο, έχω γεννηθεί για να καίω, να καταστρέφω και αν αφεθούν τα πράγματα στη φυσική τους τάξη (αν λέμε καλή μου Φένια), να δημιουργήσω νέα ζωή.
    Το να κατηγορείς εμένα είναι σα να κατηγορείς τον υπέροχο καρχαρία που έσκισε με τα δόντια του τον πανηλίθιο σέρφερ που διάλεξε να κολυμπήσει στην τραπεζαρία του. Εγώ δεν μπορώ να κρατηθώ, είμαι δύναμη καταστροφής και αναγέννησης, όλοι αυτοί οι ηλήθιοι δεν μπορούν να κρατηθούν μέχρι να πέσει ο αέρας;

    Πραγματικά τόσα χρόνια αναρωτιέμαι!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις tremens! Πόσο δίκιο! Δεν έχω να πω κάτι, νομίζω πως κάλυψες οποιοδήποτε επιχείρημά μου. Εμείς φταίμε! Όμως, πάνω στον πανικό και τον φόβο μου.. Κάνω εκκλήσεις προς όλες τις κατευθύνσεις!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  5. Με την ίδια αγωνία είμαι κάθε καλοκαίρι. Με το που δω καπνό στο βουνό παίρνω σαν τρελή την Πυροσβεστική. Αν και θα έπρεπε μαζί να παίρνω και κανέναν τραμπούκο, άλλωστε υπάρχουν σε αφθονία στις μέρες μας, και να σαπίζουμε στο ξύλο τον κάθε ανεύθυνο που φταίει.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω, και εγώ έτσι ακριβώς... Αμάν πια!
      Ναι τους είδαμε και τους τραμπούκους, τόσους έχω στην πόλη μου, κανείς δεν αξιώθηκε να κατέβει να δει τι παίζει...
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  6. se katalavainw apolita fenia mou , ki egw edw panw sto bouno akribws ta idia pernaw......alla min anisixeis , apolause to kalokairi sou gt tha teleiwsei xoris na to katalaboume, tha deis ;)

    m arecei poli ki emena to dentro de3ia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω ναι εσύ είσαι σε χειρότερη φάση από εμένα.. Έλα, κουράγιο! Και έχεις απόλυτο δίκιο!

      Ναι είναι πολύ ωραίο:Ρ Ήθελα λίγη δροσιά και ανανέωση..

      Διαγραφή
  7. νομιζω πως παιζει τρελο ειδύλλιο μεταξυ κυριας Φωτιας και κ.Αερα. Ας τους πει καποιος οτι αυτος ο ερωτας ειναι αταιριαστος επιτελους. κι αν επιμενουν, ε ας πανε να τον ζησουν αλλου πια. η φλογα τους μας κατεκαψε (κυριολεκτικα)!

    ωραιο το μπλογκ σου!
    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίζει παίζει! Ας τους το πούμε επιτέλους γιατί.. Μπουχτίσαμε!
      Ευχαριστώ πολύ..
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...