Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Ο.Σ.Υ.Ο

Πριν ακριβώς ένα χρόνο, 19 Ιουνίου του '11, ήταν η πρώτη μέρα της τελευταίας μου χρονιάς στην κατασκήνωση. Και ναι, πέρασα τόσο όμορφα.. Ένοιωθα τόσο ελεύθερη και ξέγνοιαστη, το μόνο που με ένοιαζε ήταν τα τζιτζίκια, η θάλασσα, το σφουγγάρισμα της σκηνής, τα κουνούπια, η παρέα και ο έρωτας μου για τον Δημήτρη, η αγωνία μου να του τον εκδηλώσω στο επισκεπτήριο. Ο Δημήτρης ποτέ δεν ήρθε, αλλά αυτό δεν μου χάλασε την διάθεση. Πέρασα 20 ηλιόλουστες, ευτυχισμένες ημέρες.
Νομίζω πως όσο πιο ωραία περνάς, τόσο πιο άσχημα νιώθεις αργότερα. Γιατί δεν εξηγήται αλλιώς. Από το πρωί που έφυγε η αδελφή μου για την κατασκήνωση, έχω πλαντάξει οκτώ φορές στο κλάμα. Μου λείπει. Μου λείπουν όλα όσα ζούσα, η ρουτίνα. Με πήρε πριν λίγο τηλέφωνο, ήταν με τις φίλες της, είχε προλάβει το κρεβάτι που ήθελε, είχε την ομαδάρχισσα που ήθελε και... Ο Δημήτρης ήταν ομαδάρχης! Ναι, έπειτα από 4 χρόνια τον ξαναπροσέλαβαν.. Δεν το πίστευα. Γιατί να μην τον προσλαμβάναν πέρσι; Η φωνή μου ραγίζει όταν αναφέρομαι στο πόσο ωραία περνάει η Ανδριανή. Ζηλεύω. Αλλά θα πάω στο επισκεπτήριο την Κυριακή. Μπορεί να ξύσω πληγές, και να μην μου κάνει καλό. Αλλά θα πάω, πρέπει να πάω. Θέλω τόσο απεγνωσμένα να δω το μέρος με το οποίο δέθηκα για 7 καλοκαίρια. Θέλω να δω και τον Δημήτρη, που έχω να τον δω 4 χρόνια, και τον Γιώργο επίσης.
Αχ...

11 σχόλια:

  1. thelw ki egw na paw tin kiriakh re gamoto alla den mporw kai me trelenei auto!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκείνα τα καλοκαίρια ήταν τα καλύτερα της ζωής σου,
    απλώς να ξέρεις πως θα έρθουν τόσα άλλα!


    μην στενοχωριέσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ ήθελα κάποτε να γίνω ομαδάρχισσα...
    Να πας...και που ξέρεις...μπορεί να είναι υπέροχη η συνάντηση! (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά!
      Έχεις δίκιο... Αυτό θα κάνω!

      Διαγραφή
  4. Axx ροκμαντικ!!Σε καταλαβαίνω!Δεν έχω πάει ποτέ κατασκήνωση αλλά το περσινό καλοκαίρι ήταν ένα από τα ωραιότερα μου!!!Ελπίζω να είναι και το φετινό!!!Αααα και μην ξεχνάς πως δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου!Θ βρεθούν και άλλα υπέροχα καλοκαίρια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καταλαβαίνω πως νιώθεις, αλλά τα καλύτερα δεν εχουν έρθει ακόμη! σε δέκα χρόνια οταν θα κοιτάς πίσω οι καλύτερες αναμνήσεις σου δεν θα είναι απο την κατασκήνωση, θα είναι από όλα αυτά που έρχονται! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά όμως.. μόλις διάβασα κάποια Posts σου και θα σχολιάσω εδώ!! ανατριχιάζω ολόκληρη γιατί ονόματα και ημερομηνίες αλλά και συναισθηματα και καταστάσεις ταιριάζουν ΑΚΡΙΒΩΣ με όλα όσα έχω ζήσει κι εγώ!! αν είναι δυνατόν!! έχουμε περάσει τα ίδια πράγματα με πρόσωπα με το ίδιο όνομα και την ίδια περίοδο! το μόνο διαφορετικό είναι οι τοποθεσίες!! το έπαθα με αρκετές αναρτήσεις σου! πραγματικά τα έχω παίξει! θα τρελαθω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...