Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Στους FAK PM


Είναι παράξενο να χάνεις ανθρώπους που κάποτε υποσχόσασταν πως ποτέ δεν θα χαθείτε.
Είναι άσχημο να μην είστε πλέον μέρος της ίδιας καθημερινότητας.
Είναι οδυνηρό να σας πνίγει η τυπικότητα, έστω και για λίγα λεπτά, όταν βρίσκεστε.
Ποιος θα πίστευε πως εμείς, οι τώρα σχεδόν... άγνωστοι, κάποτε μοιραζόμασταν ρούχα, λέγαμε τα πάντα μεταξύ μας, κοιμόμασταν μαζί, γελούσαμε και κλαίγαμε παρέα;
*Τότε αράζαμε στα σκαλιά τα βράδια, πράγματα απλά μα ανεξίτηλα σημάδια. Νοσταλγώ όσα έχουμε ζήσει και παρακαλώ τον χρόνο πίσω να γυρίσει. Όμως με 'σένα υπάρχει μία διαφορά. Γιατί με 'σένα ήταν η πρώτη μου φορά που αγάπησα αλλά δεν ερωτεύτηκα, που δεν άκουσα από εσένα λόγια ψεύτικα, που μαγεύτηκα μόνο από μια φιλία, που δεν θα 'θελα να βάλω μια τελεία...*
Μα πόσο, και γιατί μας άλλαξε αυτός ο ένας χρόνος που πέρασε από όλα αυτά;
Η Κάλλι δεν ακούει πια ροκ. Καπνίζει.
Ο Παναγιώτης έχει facebook.
Η Ανθή δεν τραγουδάει Aguilera.
Εγώ δεν κυνηγάω τον Πάνο.
Ο Γιώργος δεν θέλει μια εμένα.
Η Κατερίνα, η Άννα, η Κάλλι, η Ανθή και εγώ δεν είμαστε πια κολλητές.
Η Εύα έχει τρύπα στην μύτη.
Ο Φαίδονας δεν είναι πια με την Ανδριανή (και ελπίζω να κάνει μπάνιο!)
Ο Ανδρέας δεν με πειράζει, ούτε εγώ εκείνον.
Ο Στέφανος δεν μας μιλάει.
Η Κάλλι και εγώ δεν παίζουμε τόσο πολύ κιθάρα πια...

Ίσως λίγο φαινομενικά όλα αυτά... Όμως, δεν παύουν να είναι αλλαγές. Αλλαγές που κάποτε δεν φανταζόμασταν πως θα μας συμβούν. Και πιστέψτε με, είναι δύσκολο να θες να συντηρήσεις μια φιλία και να μην μπορείς. Ιδιαίτερα τη δικιά μας φιλία, την οποία δεν μπορούμε να την ζήσουμε μέσω λέξεων, μέσω τηλεφώνων ή ενός τσατ... Την φιλία μας την ζούσαμε παίζοντας, περνώντας καλά, κάνοντας βλακείες.. Και τώρα, που πέρασε ένας χρόνος... Δεν ξέρω τι να κάνω χωρίς εσάς κάποιες φορές...


Ένα βίντεο από μια συναντησή μας στα Σπάτα:



Ένα βίντεο από την κατασκήνωση με την απρόοπτη τούμπα του Αντρέα και το τρομερο χορευτικο του Μάριου -και οι δυο ομαδαρχες ηταν.(έχει πολύ πλάκα!)


Αυτά!

16 σχόλια:

  1. Παράξενο συναίσθημα. Άλλοι ξεχνάνε πρώτοι. Άλλοι αργούν λίγο. Αποχωρήσεις, νέες αφίξεις. Να είσαι εκεί κοριτσάκι. Στο τώρα.
    Η Μόνικα που συνοδεύει, λατρεμένη.
    Καλό σου βράδυ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είσαι σωστή, αυτό διαπίστωσα και εγώ. Ο καθένας ξεχνάει αλλιώς... Εδώ είμαι, εδώ θα μείνω. Όμως το παρελθόν είναι τόσο ελκυστικό.. Μάλλον είναι ανθρώπινη συνήθεια να το σκαλίζεις και να σκέφτεσαι τα πόσα έχασες. Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Καμμένα!!:Ρ
    Δε πέσατε σε μένα για να σας κανονίσω!!!:Ρ:Ρ Δε θα ξέρατε από που να φύγετε!!:Ρ:Ρ

    Εϊδαμε και τη τρελάρα από εδώ!!!!:Ρ:Ρ

    Αλλά στο θέμα που σε απασχολεί!!Μια φιλία δε κρατά αν δε θέλουν και τα δύο μέρη!!Αν κάποιος δε θέλει δε μπορείς να κάνεις κάτι,ξέχνα,προχώρα και αν θυμάσαι να θυμάσαι τις καλές στιγμές και να περνάς καλά με τους φίλους σου τους τωρινούς!!Αυτό έχω να σου πω!!

    Σε χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα πολύ θα το θελα κύριε Ρασκόλνικωφ, πολύ θα το θελα! Μπουχαχαχα!
      Αμέέ!
      Το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι αυτό υποθέτω οπότε...
      Καλό μεσημέρι

      Διαγραφή
    2. Ποιο θα ήθελες υποψήφιο θύμα;;;:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ Βασικά εγώ θα είμαι το θύμα με την κρεββατομουρμούρα που θα φάω αλλά τεσπα!!:Ρ:Ρ

      Ποια ήτο όμως συγκεκριμένα η δεσποινίς αν και είμια σχεδόν σίγουρος για το ποιο ήτο η πιο καμμενοτρελάρα της μάζωξης;

      Σίγουρα!!:)

      Επίσης!!:)

      Διαγραφή
    3. Μμμμ καλά καλά ότι πεις.. Κρεβατομουρμούρα εγώ.. Άκου τι λέει!
      Μα εγώ φυσικά! Η κοπέλα με τα σγουρά μαλλιά, με συστήνω και στην αρχή:Ρ

      Διαγραφή
    4. Το ξέρω ότι πω!!!:Ρ
      Το ακούω και αυτό με τρομάζει!!:Ρ

      Είδα και τη γυναίκα μου!!!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  3. σε καταλαβαίνω.. εγώ φέτος άλλαξα σχολείο και χάθηκα με άτομα που γνωριζόμασταν όλη μου τη ζωή. that's life υποθέτω. μεγαλώνουμε, αλλάζουμε και αλλάζουν και όλα γύρω μας..
    να τους κρατήσεις σε μια θέση στην καρδιά σου και να θυμάσαι πόσο όμορφα περάσατε! δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο.. η ζωή συνεχίζεται και δυστυχώς ή ευτυχώς μπορούμε μόνο να προχωρήσουμε μαζί της!
    φιλί:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το προσπαθήσω, είναι το καλύτερο μάλλον! Και ναι.. Η ζωή συνεχίζεται, καλά θα κάνουμε να πράξουμε το ίδιο!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Και όμως όπως αλλάζουν οι ζωές μας αλλάζουμε κι εμείς... θλιβερό αλλά ανθρώπινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=xyVo3WNs618&feature=my_liked_videos&list=LLBJfJf9oJ1C6wD3wkIUWcLg

    re eprepena baleis ki auto!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωωω ναι! Το ειχα παντελώς ξεχάσει!
      Michael Jackson και δεν ειμαι καλά ρεεε!

      Διαγραφή
  6. μα τι όμορφη παρέααααααααα!
    πραγματικά κρίμα που χαθήκατε..
    αν και κάποια ονόματα από αυτά που λες..μαζί με τι αλλαγή έχει το καθένα το βιώνω και γω στη ζωή μου [ακριβώς τα ίδια όμως]

    έχεις σκεφτεί να κάνεις κάτι να γίνετε όπως παλιά;
    [εγώ ακόμα προσπαθώ..αν έχεις καμιά καλή ιδέα,ρίχτηηην]

    τα φιλιά μου κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ημασταν υπεροχη παρεα, δεν φανταζεσαι!
      Κριμα δεν λες τιποτα.. Χαχα να τες και οι συμπτωσεις!
      Προσπαθουμε καποιοι, ισως αλλοι περισσοτερο, και για την ωρα απλα μιλαμε, επικοινωνουμε και συναντιομαστε που κ που..

      Διαγραφή
  7. Ειλικρινά,τίποτα δεν θα είναι ίδιο πλέον.
    ~ανδριανή(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...