Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Αγάπη είναι

Αγάπη είναι...




ο τρόπος που κοιτάζονται οι γονείς μου ακόμα και όταν μαλώνουν

τα δάκρυα σε μια κηδεία

τα χαμόγελα μιας επιτυχίας

οι τούφες μαλλιών από τον τσακωμό δυο αδελφών

η σκόπιμη αδιαφορία

μια αγκαλιά

η ανησυχία

το βλέμμα ενός ναρκομανή όταν δεν του δίνεις ψιλά για "εισιτήριο"

οι αναμνήσεις

κάποια τραγούδια, κάποια μέρη

τα σώματα που ακουμπάνε μεταξύ τους, στο μαύρο μπλοκ, καθώς προχωράει η πορεία

να επιστρέφεις σε ένα μέρος με πολλές αναμνήσεις και να δακρύζεις

να θυμάσαι τα γενέθλια κάποιου ακόμα και αν έχει φύγει

τα ζευγάρια που δεν παντρεύονται ακόμα και όταν πάνε 40

οι βάφλες που μου φτιάχνει η μαμά μου ενώ είναι ακόμα θυμωμένη μαζί μου

                                             Άλλο νόημα περνάει όμως μου αρέσει πολύ και θέλω να το μοιραστώ
                                          

11 σχόλια:

  1. Στα περισσότερα συμφωνώ,αλλά στις πορείες;;:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναιιι αγαπηη!!Αλλυλεγγύη είναι,η άισθηση ότι είναι μια ομάδα,αλλά όχι αγάπη!!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Είναι αγάπη για αυτό που κάνεις, για αυτό που υποστηρίζεις... Και η αγάπη αυξάνεται με το να νοιώθεις ανθρώπινα πνέυματα γύρω σου, πόσο μάλλον να ακουμπάς τις σάρκες τους :)

      Διαγραφή
  2. αγάπη είναι να είσαι με έναν άνθρωπο -φίλο είτε αγόρι- και ακόμα και οι σιωπές να μιλούν και να μην υπάρχει αμηχανία..
    καλό βράδυ:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου θύμισες έναν φίλο που έλεγε ακριβώς τα ίδια...
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
    2. θα συμφωνήσω με σένα αγαπητή Rockmantic αλλά και με τον προλαλήσαν!

      :*

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο επίσης, όλα είναι αγάπη

    καλημέρα αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι αγάπη αγαπημένε, όλα!
      Καλό σου απόγευμα, με χαμόγελο!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...