Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Εις το όνομα του Ανδρέα, του αδελφού του και της αξιοπρέπειάς μου



Φωνουλα μεσα μου: -με τον αδερφο του ρε φενια; οχι οχι οχι. Μη το κανεις.
Φενια: -Μα σιγα αφου δεν τον νοιαζει τι θες τωρα; 
Φωνουλα: -Βρε Φενια κοριτσι μου πώς τα μπλεκεις ετσι παντα ε; Και απο που και ως που ο μικρος αδελφος να ειναι 17; Γιατι ρε Φενια, με ποια μαυρη μαγεία σε καταραστηκαν;
Φενια: -Καταρχην δεν τα μπλεκω, μονα τους μπλεκονται. Και τωρα τι θες που ο μικρος αδελφος ειναι 17 ε; Ωωω ρε μανια εχω τουτο το συνδρομο της ηλεκτρας μωρε ωχουυ! Δεν ξερω ποιος με καταρασηκε παντως μονο καταρα δεν ειναι. Τι εχω εξαλλου;
Φωνουλα: -Και τι δεν εχεις! Εχεις διαλυσει οικογενειες, take it easy!
Φενια: -Ακριβως, γιατι να σταματησω τωρα;
Φωνουλα: -Α ναι ξεχασα η αξιοπρεπεια σου πηγε περιπατο.
Φενια: -Εσενα παντως η κυνικοτητα σου δεν πηγε πουθενα!
Φωνουλα: -Καλα κανε οτι γουσταρεις εξαλλου εσυ την πληρωνεις παντα, εσενα δεν θα σου ξαναμιλησει ο Αντρεας, χεστηκα εγω. Με το συμπαθειο.
Φενια: -Αφου τον Αντρεα δεν τον νοιαζει μωρε! Και στην τελικη καλο γατακι ειναι και ο αδελφος του, αυτος μου την επεσε, εγώ φταιω; Μια νεαρα κορασιδα ειμαι. Δεν εμπλεκομαι σε τετοια. Με εμπλεκουν!
Φωνούλα: -Καλα ακρη δεν βγαζω με σενα. Καληνυχτα ξεπεσμενη κορασιδα.
Φενια: -Άι να χαθείς. Συνείδηση της πλάκας. Καληνυχτα. Ουστ.

11 σχόλια:

  1. Έχω και εγώ κάτι παρόμοια συνειδισιακά προβλήματα τώρα τελευταία!!Το πρόβλημα με τη συνείδηση είναι ότι η καταραμένη έχει καλή μνήμη!!:(
    ΤΙ να πεις κανείς;

    Σε χαιρετώ και εσένα και τη φωνούλα σου!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μας κουράγιο και ας ελπίσουμε για λοβοτομή των συνειδήσεών μας, μπας και ησυχάσουμε!

      Διαγραφή
  2. εγώ τόσα χρόνια που άκουγα τις φωνούλες (ναι είναι και πολλές οι δικές μου!!) μέσα μου τι κατάλαβα;
    η αξιοπρέπεια και η συνείδηση δεν σε κρατάνε ζεστή τις νύχτες.. ούτε να χαμογελάς σε κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε κρίνουν και σε βασανίζουν πολλές φορές όμως! Τι να κάνουμε...

      Διαγραφή
  3. Μόνο μην το μετανιώσεις... Γιατί αν καταλαβαίνω καλά, έχω κάνει ακριβώς το ίδιο... Σου εύχομαι το καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν πάρω μια σωστή απόφαση, σωστή σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια, δεν νομίζω να το μετανιώσω!

      Διαγραφή
  4. Δεν θα σε συμβουλεύσω, χε χε χε, ξέρεις τι θα κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. grow up, δεν βλάπτει λίγη ωριμότητα...
    (άλλος θα έλεγε 'τσίπα' )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μηηηηηηηηηηηηηηηηηη με τον αδερφο!!!!!

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πως τα καταφερνουμε μου λες εμεις οι αθωες νεαρες κορασιδες και εμπλεκομεθα;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...