Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Η εναλλακτικότητα σε μάρανε

Τι γίνεται όταν ένα ματαιόδοξο και ολίγον attention whore, κοριτσάκι μπαίνει στην εφηβεία;
Ή γίνεται ποζέρι



























Ή γίνεται alternative
































Ή γίνεται fake alternative
(εδώ δεν υπάρχουν φωτογραφίες διότι το φαινόμενο των fake alternative εφηβων κοριτσιών είναι κόπια των αυθεντικών alternative. Η διαφορά τους είναι στις επιλογές τους στη μουσική, στον τρόπο που μιλάνε, στον τρόπο που συμπεριφέρονται κλπ.)

Έχω διάθεση να κράξω σήμερα την τρίτη κατηγορία, αφού, όντας βετεράνος της δεύτερης, με εκνευρίζουν απίστευτα οι κοπέλες της τελευταίας κατηγορίας. Και πάμε λοιπόν!

Ακούει ότι πιο εμπορικό υπάρχει στην μουσική βιομηχανία. Τρελαίνεται για σόου και εκπομπές καθαρά χαμηλού επιπέδου. Μιλάει σαν χαζογκόμενα. Θεοποιεί σήριαλ.
Για τον οποιοδήποτε αυτά είναι απλά πράγματα  και μπράβο σε όποιον τα κάνει, εφόσον είναι επιλογές του!  Όμως, όταν τα κάνει και αυτή η κοπέλα, (η fake alternative ντε!)δεν μπορεί να αυτοθεωρείται εναλλακτική και ψαγμένη! Αμαυρώνει όρους όπως "φεμινισμός" και "σοσιαλισμός" μόνο που τους χρησιμοποιεί!
Αυτή η άνευ ορίων αντιφατική συμπεριφορά της προαναφερθείσας κοπέλας είναι που με κάνει να θέλω να την σκοτώσω και να έχω τέτοιο πρόβλημα με το είδος της!
Στα τρενα!

10 σχόλια:

  1. Πες ταααααααα!
    Δεν είμαι θιασώτης καμιάς από τις τρεις κατηγορίας να σου πω την αλήθεια...με λένε κοκέτα και μου τη δίνει λιγάκι γιατί η αλήθεια είναι πως θα μ'άρεσε να είμαι alternative στο στυλ και χύμα και ελεύθερη και το προσπαθώ αλλά δεν με χαρακτηρίζει απόλυτα.
    Παρόλα αυτά λατρεύω αυτή την ελευθερία στυλ και μου τη δίνει απίστευτα ο μιμητισμός...οκ κοριτσάκι...αν δεν μπορείς να το υποστηρίξεις και δεν το πιστεύεις πραγματικά ποιος ο λόγος να το παίζεις;
    Πρέπει να είμαστε αληθινοί προπάντων!
    Πες τα επιτέλους και εσύ γιατί όταν εγώ κράζω δεν με ακούει και κανείς!
    Φιλιά αγαπημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω νόμιζα πως θα με θεωρούσατε πολύ κακιά και ξινή και είχα μια επιφυλακτικότητα όταν το ανέβαζα αλλά... Ουφ, κάποιος συμφωνεί, επιτέλους!
      Να μην στη δίνει! Εφόσον είσαι αληθινή να μην σε εκνευρίζει καθόλου! Η κοκεταρία έχει μια όμορφη αύρα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. οτιδήποτε fake φαίνεται...οπότε αν κάποιος αυτοθεωρείται κάτι χωρίς να είναι, το έχει χάσει το παιχνίδι αλλά και τον σεβασμό από τους άλλους...η αυθεντικότητα είναι το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Λες σε 3 γραμμές όσα εννοώ εγώ μέσα σε ένα κείμενο... Αυθεντικότητα πάνω από όλα, αλλά δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν...

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω πρόβλημα με καμία κατηγορία αρκεί να μη με ενοχλούν με τη συμπεριφορά τους!!Αλλά κατά βάση συμφωνώ μαζί σου!!:)

    Σε χαιρετώ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ θα είχα εάν δεν μου την έμπαινε τόσο πολύ μια κοπελιά της τρίτης κατηγόριας! Χαχα!
      Καλό βράδυυυ :)

      Διαγραφή
    2. ΧΑχαχαχαχα!Παθούσα λοιπόν!!:Ρ:Ρ

      Απλά μπέρδεψε την!!Παίχτο τρελή βασικά,τρέλανε την!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ
      Ξέρεις από αυτά!!Παλαβω!!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα λες ρε? Πωω πως δεν το είχα σκεφτεί; Χμμ!

      Διαγραφή
  4. Μπορείς να τους κάνεις και βουντού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα ευφυής και εύκολη λύση... Χμμ!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...