Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Ύμνος στον Harry Potter


Έχω λιώσει άπειρες ώρες διαβάζοντας facts για τις ταινίες και τους ηθοποιούς του H.P. Έχω διαβάσει και τα επτά βιβλία ξανά και ξανά, έχω δει και ξαναδεί τις ταινίες πολλές φορές. Μέχρι τα δέκα μου, πίστευα πως θα έρθει το γράμμα για την φοίτησή μου στο Hogwarts.
Είδα την πρώτη ταινία σε ηλικία 2 χρονών, είχα τρομάξει. Μεγαλώνοντας όμως, το ενδιαφέρον μου οξυνόταν, η προσοχή μου για τα βιβλία της Rowling μεγάλωνε. Ώσπου έγινε εθισμός.
Η συγκεκριμένη συγγραφέας κατά την άποψή μου, δεν έχει αυτό που θα ονομάζαμε "ποιητικό οίστρο", έχει όμως κάτι που λείπει από πολλούς συγγραφείς: Αστείρευτη φαντασία. Με την επιτυχία των βιβλίων της, έχει ότι θα ζητούσε ο κάθε συγγραφέας: Φανατικούς αναγνώστες σε όλο τον κόσμο. 
Όποιος διαβάσει έστω και ένα από τα βιβλία της, θα παρατηρήσει μια σχεδόν, αυθάδη, πρωτοτυπία, μια προσοχή στις λεπτομέρειες μοναδική, δίνοντας έτσι στα πάντα μια ακτινοβολούσα σημασία.
Σε κάνει να βιώνεις στο έπακρο ότι γράφει με ιδιαίτερα δυνατό τρόπο.
Στο έβδομο βιβλίο, ανυπομονούσα να διαβάσω την επόμενη σελίδα, είχα μια αγωνία για τη συνέχεια της πλοκής που κανένα βιβλίο και λίγες ταινίες μου έχουν προξενήσει.
Όταν είδα την όγδοη ταινία, στο τέλος έκλαιγα. Όχι από το συγκινητικό φινάλε, αλλά επειδή ένοιωθα πως κάποιοι παλιοί μου φίλοι μεγάλωναν και με άφηναν.
Τέλος, η διαλογή των ηθοποιών αλλά και η επιμονή της ίδιας της Rowling να παραμείνουν τα πάντα... "αγγλικά", αντιστεκόμενη δηλαδή στη χολλιγουντιανή λάμψη που ίσως προσδιδόταν στην ταινία, είναι αξιοσημείωτη. 


4 σχόλια:

  1. Καλά τι να πω...λατρεύω Χάρρυ Πότερ!!!Πραγματικά μπορεί να μην έχω καταφέρει (ακόμα) να διαβάσω όλα τα βιβλία αλλά έστω και με αυτά τα τρία που έχω διαβάσω μπορώ να καταλάβω τις διαφορές της Ρόλινκ στον συγγραφικό της χαρακτήρα σε σχέση με τον κοινότυπο τρόπου που γράφουν οι άλλοι συγγραφείς.Σε κάνει να μην θες να σταματήσεις.Λίγοι το καταφέρνουν αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα διαβάσεις, αξίζουν! Είναι πολύ καλή...

      Διαγραφή
  2. Δε θα μιλήσω γιατί όταν έχω διαβάσει ΦΙοντορ η Ροουλιγκ φαίνεται μαθήτρια δημοτικου!!Δεν έχω διαβάσει και δεν είναι στα σχέδια μου!!Απλά πρέπει να παραδεχθώ πόσο καλή επιχειρηματίας είναι η Ροουλιγκ που κατάφερε και έγινε δισεκατομμυριούχος και ανέβηκε κοινωνικά σε μία κοινωνάι όπως η αγγλική!!Υπάρχουν πολύ καλύτερα βιβλία!!Στα λέω αυ΄τα με τη μεγάλη συμπάθεια που σου χω για να μην παρεξηγηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ήδη σημείωσα πως κατά τη γνώμη μου, η Ρόουλινγκ δεν διακρίνεται για την ποιότητα της αλλά για την φαντασία και την πρωτοτυπία της! Άρα το να συγκρίνουμε Ντοστογιέφσκι με Ρόουλινγκ είναι άνισο και άδικο. Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα βιβλία, όμως ο καθένας και η γνώμη του:)

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...