Σάββατο, 14 Ιουλίου 2012

Smells like a teen summer


Hello!
Θα έπρεπε να ετοιμάζω βαλίτσες, αφού στις 7 πρέπει να φεύγω για Πειραιά, γάμα το όμως.
Δεν ξέρω πότε θα σας γράφω αυτές τις μέρες που θα είμαι Κρήτη, δεδομένου του ότι το λάπτοπ μου χάλασε και σε ίντερνετ καφέ θα πηγαίνω το πολύ για να βρω καμιά παρτιτούρα... Παρ'όλα αυτά, έχω μαζί το μπλοκάκι μου για να γράφω τις ιδέες και τις σημειώσεις μου, τις εμπειρίες μου τέλος πάντων, από τις οποίες και θα προέρχονται οι μελλοντικές αναρτήσεις. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε ρε φίλε!
Εδώ να σημειώσω πως φέτος ακόμα δεν έχω πάει κανονικές διακοπές και περίμενα την αποψινή μέρα πώς και πώς... Στον Άγιο Νικόλαο Λασηθίου θα είμαι, όποιος μένει Κρήτη μπορεί να μου στείλει email (rockmanticblogger@gmail.com), χαχα.
Νομίζω πως θα περάσω πολύ καλά... Όπως πάντα βέβαια, όσο κοινότοπο και ανούσιο και αν ακούγεται αυτό. Ότι πρέπει για ένα παιδί της ηλικίας μου: Πολλά μαγαζία (καφετέριες, ρούχων, ιντερνετ καφέ, μπαρ, κλαμπ κλπ) για να προσελκύει τουρισμό, αρκετά ήσυχα και ασφαλή αφού μην ξεχνάμε πως αν και κανονική πόλη, είναι μια μικρή κοινωνία και φυσικά απέέέέραααντεες καθαρές παραλίες. Η καλή παρέα εννοείται, δεν κάνω τον κόπο να την εκθειάσω...
Τέλος πάντων, αρκετά σας έκανα να ζηλέψετε. Θα τραβήξω και φωτογραφίες και απ' όλα!
Άντε, καλό καλοκαίρι bloggers!


10 σχόλια:

  1. Πας Κρήτη;;;;;;;;; ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!!
    Το ωραιότερο νησί!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα περάσεις τέλεια!!!!
    Αχ και να'μουν μέσα στην βαλιτσούλα σου!!!

    Καλές διακοπές!!!! Να περάσεις υπέροχα!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω χώρο αν θες! Χαχαχα!
      Ευχαριστώ πολύ, επίσης!

      Διαγραφή
  2. Κωλόφαρδη!!:Ρ:Ρ

    Αλλά και οι διακοπές μου εδώ και ένα μήνα και είναι πολύ καλές και έχω συνέχεια τουλάχιστον δυομισι μήνες ακόμα!!:Ρ:Ρ

    Σε χαιρετώ!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι μπουχαχαχα!
      Κομπλέ είσαι, μη μιλάς καθόλου!
      Φιλιάάά:)

      Διαγραφή
    2. Θα σε κλέψω και θα σου κάνω πειράματα για να κατακτήσω την τύχη σου!!:Ρ:Ρ

      Γιατί είμαι μωρέ κομπλε επειδή κάνω σχεδόν 4 μήνες διακοπέεες;;:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Κάτι σαν χάμστερ δηλαδή? :Ρ
      ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτόόό!

      Διαγραφή
    4. Εσύ θα έχεις ειδική μεταχείρηση!!!:Ρ:Ρ:Ρ
      Αλλά ναι κάπως χειρότερα από χάμστερ!!Θα σου κάνουμε τα πάντα!!Το εργαστήριο μου θα γίνει το σπίτι σου!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Σιγά μωρεεε!!Κάνω σχεδόν 4 μήνες διακοπές και το κάνεις θέμα και ζήτημα!!Σιγααα!!:Ρ

      Διαγραφή
  3. Γλυκούλα! Καλά να περάσεις και καλές διακοπές!
    Θα είμαι και εγώ Κρήτη - Ηράκλειο 28 Ιουλίου μέχρι καμιά εβδομάδα! χαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι, να περάσεις τέλεια! Φιλιά!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...