Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Fish War

22/7/2012
Κρήτη

Είναι περίεργο να αναθεωρεί κανείς για πράγματα τα οποία είχε δεδομένα. Και τότε η ξεροκεφαλιά και η ισχυρογνωμοσύνη του έρχονται στο προσκήνιο.



Περνάω τόσο ωραία. Το πρωί πηγαίνω στην θάλασσα με τη μικρή και τη Μυρτώ, το βράδυ κατεβαίνω στη λίμνη όπου είναι όλη η παρέα. Σκειτάδες, ρασταφάρι, παιδιά γενικώς ψαγμένα. Μένουμε μέχρι αργά έξω, οι κρέπες, τα σουβλάκια και οι μπύρες αφθονούν κάθε βραδιά. Και ο Διονύσης... Είναι τόσο παιδάκι. Δεν έχουμε μεγάλη διαφορά ηλικίας, όμως έχει αυτή την αθωότητα που είχα ξεχάσει να αναγνωρίζω. Τον ενδιαφέρει μόνο το σκέιτ. Παράξενο αγόρι. Βλέπω πως του αρέσω, δεν έχει ιδέα τι να κάνει όμως. Φοβάται να μιλήσει, ντρέπεται... Αλλά αυτό ίσως και να είναι το ενδιαφέρον της όλης ιστορίας. Ξέρω πως γρήγορα θα βαρεθώ, όμως το να συνηθίσω σε κάτι διαφορετικό είναι μια δοκιμασία. Ψέμματα;

  

11 σχόλια:

  1. Μικρή αρχικά καλωσήρθες!!
    Καλύτερα να μη βαριέσαι εύκολα κάποιους ανθρώπους που ενδιαφέρονται τόσο για σένα που να μην ξέρουν πως να μη συμπεριφερθούν γιατί αυτοί πάντα θα χουν πιο αληθινό ενδιαφέρον πάντα!!:)

    Καληνυχτω!!:)

    ΥΓ:Παρακαλώ βγάλε και τη λεκτική επαλήθευση γιατί δεν είμαι ρομποοοτ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρασκ! :)
      Έχεις δίκιο. Δεν επικροτώ αυτό το στοιχείο του χαρακτήρα μου, όμως εφόσον έχω τόση οικειότητα πλέον με εσάς εδώ μέσα στο τρελλοκομείο, δεν θα κρυφτώ κιόλας. :Ρ
      Καληνύχτες και να αναμείνεις τη συνέχεια του χοτ καλοκαιριού μου :Ρ

      ΥΓ.: ΒΑΡΙΕΜΑΙΙΙ

      Διαγραφή
    2. Τίποτις!!:Ρ

      Έεετσι μπράβο,τρελοκομειο και εγώ ο διευθυντης!!:Ρ

      Καληνυχτα!:)
      Χοτ ακούω και ήδη σηκώνω το κεφάλι ψηλά αναρωτιώμενος τι θα διαβάσουν παλι τα ματάκια μου!!:Ρ

      ΥΓ:ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!ΒΓΑΛΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΟ!!

      Διαγραφή
    3. Το ποιος έχει τη διεύθυνση θα το συζητήσεις με τα συντρόφια από τα Εξάρχεια που λέγαμε, παλιοκαπιταλιστή :Ρ
      Αμέ αμέ... Χοτ από όποια πλευρά και αν το δεις! Εμ τι νόμιζες!

      ΥΓ: ΣΟΥΥΥΤ

      Διαγραφή
    4. Δε θα το κάνω εγώ εδώ κολλεκτίβα παλικομμούνι!!:Ρ
      Τα ξέρω τα παιδιά από τα Εξάρχεια και με ξέρουν όποτε θα τα βρούμε!:Ρ:Ρ
      Ωχ αμαν μάνα μου!!Πολύ φαμ φατάλ μας βγήκες!!:Ρ

      ΥΓ:ΟΧΙ ΣΟΥΤ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΜΑΤ!:Ρ

      Διαγραφή
    5. Τα ξέρεις εσύ, εμένα συμπαθούν όμως! Δεν αναρωτιέμαι ποιον θα υπακούσουν τελικά.. Εμένα μπουχαχαχα!
      Εμ είδες τι κορίτσια βγάζει το μπλόγκερ; :Ρ

      ΥΓ.: ΣΤΕΙΛΤΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ! ΣΤΕΙΛΤΑ! ΠΑΛΙΟΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗ!

      Διαγραφή
    6. Λάθος,για μένα και με χρυσαυγίτες συγκρούονται!!:Ρ

      Ε μα ναι!!Μπροστά μου δε τα βγάζει ποτέ!1:Ρ:Ρ:Ρ

      ΥΓ:ΝΑΙ ΡΕ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ!!ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΟΠΛΑ ΡΕ!!
      ΖΗΤΩ Ο ΤΣΑΡΟΣ ΡΕ!:Ρ

      Διαγραφή
    7. Για μένα την έχουν πέσει στον πρωθυπουργό ρε!
      Χαχαχα καλά να πάθεις, τι να κάνουμε. Δεν είμαστε όλοι τυχεροί! Παλιοκαπιταλιστικό ων!
      ΥΓ: Στείλτα να με χαιδέψουν λίγο ρε, τίποτα άλλο δεν θα μου κάνουν. Εγώ θα κάθομαι με αλυσίδες και θα τραγουδάω τζων λενον! Ουστ!

      Διαγραφή
    8. Αυτό είναι αδύνατο αγαπητή μου και έτσι αποδεικνύεται η πλεκτάνη σου μιας και οι πρωθυπουργοί δε ξεμυτίζουν έξω και έτσι δε μπορείς να του την πέσεις!!Σε κανένα υπουργό θα το πίστευα αλλά η υπερβολή σε πρόδωσε!!Antios μικρή μου!!:Ρ

      Ε ναι κάποιοι έχουμε μαύρη τύχη,ακόμα και σε εποχές χρυσαυγιτών!1:Ρ

      ΥΓ:Που θα σε χαιδέψουν είναι το ζήτημα!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
      Κατά τα άλλα μικρό μου ονειροφαντασμένο σε αφήνω στον ύπνο σου!!:Ρ

      Ντροπή σου ρε τον υποκριτή!!τσ τσ!!Άσιμο να τραγουδάς!!:Ρ

      Διαγραφή
  2. Κοίτα... Σε καταλαβαίνω! Εγώ να δεις πόσο εύκολα βαριέμαι! Αλλά... Αυτό το αθώο δε θα το βρεις εύκολα, ίσως πρέπει να το σκεφτείς λίγο. Το διαφορετικό αποπνέει πάντα μια μαγεία! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαλίδα.. Έχεις ένα δίκιο, η αθωότητα σπανίζει. όμως όταν έχεις συνηθίσει σε άλλες καταστάσεις όμως, σου φαίνεται υπερβολικά βαρετή. Κακώς ή καλώς...

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...