Τρίτη, 28 Αυγούστου 2012

Vamos a la playa

Θυμάστε που πριν καιρό ήθελα να κλείσω εισιτήριο για Αγγλία;
Ε λοιπόν προ καιρού έγινε και αυτό. Αύριο αναχωρώ για Μάντσεστερ. Θα μείνω περίπου δεκαπέντε μέρες, και λογικά θα έχω σύνδεση στο ίντερνετ, άρα η ροή των αναρτήσεων που γράφτηκαν στην Κρήτη θα συνεχιστεί κανονικά.
Πρέπει να κοιτάξω για μουσεία κλπ γιατί δεν έχω ιδέα τι θα πάω να δω, καθώς και να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα γιατί η αδελφή μου λέει πως έχει βάλει πολύ κρύο εκεί.

Vamos a la playa λοιπον.

6 σχόλια:

  1. Η μικρή αγγλίδα πάει να βόλτα στο Μπάκιγχαμ και στις εργατικές συνοικίες του Μαντσεστερ!!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε θα με δει ο πρίγκιπας Χάρι και θα με ερωτευτεί. Και εγώ θα του ρίξω άκυρο γιατί είμαι αντιβασιλική και υπερβολικά γαμάτη για κάποιον γαλαζοαίματο. Χα.

      Διαγραφή
  2. Είσαι μικρή και ολίγον τι χαζούλα!!Ρε αν σε δει ο πρίγκηπας και σε ερωτευτεί παντρέψου τον και ρίξε το σύστημα από μέσα!!:Ρ:Ρ
    ΤΣ στ τσ τσ τσ!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα λοιπόν=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω σε φανταζομαι να τριγυρνας στο μαντσεστερ σα μια χαμενη τουριστρια με τα γυαλια και το καπελακι...αλλα τι λεω αφου δεν εχει καλο καιρο εκει.Τελος παντων καλα να περνας στο βροχερο μαντσεστερ και περιμενουμε φωτογραφικο υλικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...