Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

μεταβαση

Μεθαύριο επιστρέφω Αθήνα. Κάνω την ανάρτηση διότι:

  • Βαριέμαι αφάνταστα και είναι 5 το πρωί εδώ. Βαριέμαι να πάω για ύπνο.
  • Δεν μ'αρέσει να βλέπω το μπλογκ αδρανές αλλά τις κανονικές αναρτήσεις θα τις ξεκινήσω από Πέμπτη πάλι.
  • Ο Ρασκόλνικωφ με προσκάλεσε.
Το παιχνίδι έχει ως εξής: Πρέπει να σας γράψω 4 πράγματα που θα άλλαζα στο παρελθόν και 4 που θα θελα να χω στο μέλλον! Έχουμε και λέμε λοιπόν...


Τι θα άλλαζα στο παρελθόν

  1. Την παρέα μου στο δημοτικό. Πριν βιαστείτε να μιλήσετε, σας διαβεβαίω πως τα κοριτσάκια με τα οποία έκανα παρέα δεν έχουν ουδεμία σχέση με τα γλυκούλικα, αθώα σχολιαρόπαιδα που έχετε στο νου σας. ΚΑΜΙΑ ΟΜΩΣ. 
  2. Δεν θα θεοποιούσα ανθρώπους (σταρς κλπ) ούτε θα ούρλιαζα σαν υστερική χαζογκόμενα όταν έβλεπα κάποιον από αυτούς. Ναι στα δέκα μου το έκανα και αυτό. 
  3. Δεν θα ήμουν τόσο απίστευτα γκρινιάρα. 
  4. Τα γυαλιά που πήρα στην τετάρτη δημοτικού. ίου.


Τι θέλω να έχω στο μέλλον

  1. Θέλω να περάσω στη σχολή που θα αποφασίσω, κατά προτίμηση στη Θεσσαλονίκη, και να ζήσω μια απόλυτα γαμάτη φοιτητική ζωή.
  2. Θέλω να φύγω στο εξωτερικό αφού τελειώσω τις σπουδές μου, ίσως Αγγλιά και να μείνω εκεί δουλεύοντας ως δημοσιογράφος σε κάποια εφημερίδα ή ραδιόφωνο. 
  3. Να περάσει ο Μιχάλης στη Νομική στο Μόναχο για να πηγαίνω να τον βλέπω και να χουχουλιάζουμε μαζί κάτω από τα σεντόνια ενώ έξω θα χιονίζει.
  4. Τις αδελφές μου δίπλα μου. Και τις δύο.
Αυτά λοιπόν. 
Καλό βράδυ Άγγλοι που δεν με διαβάζετε γιατί προφανώς δεν καταλαβένετε γρι.
Καλη μέρα Έλληνς που προφανώς και με διαβάζετε. Χα.


Βαριέμαι να προσκαλέσω τον οποιονδήποτε. 


3 σχόλια:

  1. Και έλεγα που πήγε η βαρεμάρα μου!!ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕΣ ΕΣΥ ΠΑΛΙΟΛΗΣΤΑΡΧΙΝΑΑΑΑ!!:Ρ:Ρ::Ρ

    Ενδιαφερόν,ενδιαφέρον,ενδιαφέρον!!:Ρ

    Εμείς οι Έλληνς,γιατί προφανώς δεν είμαστε έλληνες,σε καλησπερίζουμε!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα! Τα πρώτα μου γυαλιά κι εγώ θα ήθελα να μην τα είχα πάρει! Και ήταν και γυμνάσιο! Διπλό ίου!! χιχι!
    Καλό σου.. βράδυ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν νομιζω πως οι αδερφες σου ειναι μονο 2. . . . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...