Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Rockmantitus

5/8/2012

Κρήτη


Χρόνια μου πολλά λοιπόν. Πόσο διαφορετικά είναι όλα από πέρσι τέτοια εποχή... Σήμερα όλα είναι πιο... χαρούμενα, αληθινά. Πιο όμορφα, νοιώθω πιο πλήρης σίγουρα.
Χρόνια μου πολλά!
Λείπουν οι γονείς μου, έχω όμως καλή παρέα.
Δεν έχω ίντερνετ, δεν μου λείπει όμως.
Το αγόρι μου είναι μαζί μου κάθε μέρα.
Έχω ωριμάσει. Έχω αλλάξει.
Περιέργως όλα είναι υπέροχα. Δεν θέλω να σεκύτομαι τι θα αντισταθμίσει αυτή την ευτυχία.
Ίσως τίποτα.
Μα δεν με νοιάζει.
Δώδεκα και τρία. Ξεκίνησαν τα "χρόνια πολλά". Χορεύω στο μπαλκόνι με την αδερφή μου υπό τον ήχο κάποιου άγνωστου deck.
Παραδόξως όλα μοιάζουν όμορφα. Όλα τέλεια. Γαμώτο, το μέλλον είναι τόσο φωτεινό, η ζωή ενδιαφέρουσα.
Πάμε να την αδράξουμε.

15 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά πολλά !
    Ό,τι επιθυμείς και πάντα να χαμογελάς!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, ατίθασο κορίτσι... Γενέθλια, ε?
    Κάθε ευχή, φωτεινή και καλοσυνάτη για σένα! Να λάμπεις τόσο χαρούμενη... Χαμένη η όχι στον καπνό ενός τσιγάρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερασένια μου, αν δεις την ημερομηνία που γράφω πάνω από την εικόνα θα δεις πως έγραψα αυτό το κείμενο στις 5/8, τότε ειχα τα γενέθλια.. Παρ' όλα αυτά σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, να 'σαι καλά και ευτυχισμένη!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά αν και καθυστερημένα,αν και εσύ μεγαλώνεις αλλά μυαλό δε βάνεις!:Ρ

    Αγόρι;Για λέγε,για λέγε!!:Ρ
    Μήπως αυτό το τραγούδι περιγράφει καθόλου την όλη φάση;;:Ρ

    http://www.youtube.com/watch?v=p9SdYBII9mw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ μυαλό μια χαρά βάνω, άκου με!
      Χαχαχα από μέιλ αυτά!
      ναι περιγράφει λιγάκι!

      Διαγραφή
    2. Μωρέ δε βάνεις και είμςι γέρος δεν ακούω!!:Ρ

      ΟΚ!Στέλνω!:Ρ

      Αχααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!Πάντα το έλεγα ότι έχει ένα τραγούδι για κάθε περίσταση!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Ουστ :Ρ
      Για να δουμε
      Ιδιοφυία...

      Διαγραφή
    4. Ουστ εσύ!!:Ρ

      Άντε να δούμε τι θα διαβάσουμε πάλΙ!:Ρ:Ρ

      Μεγαλη αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο!!:/

      Διαγραφή
  4. Ε χρόνια σου πολλά βρε παιδί! Ίδια μέρα με τον αδερφό μου! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημείωση: Το άρθρο γράφτηκε 5 Αυγούστου άρα ελπίζω να εννοούμε πως ο αδελφός σου έχει γενέθλια και αυτός τότε! Γιατί τότε έχω, αμάν! Ευχαριστώ πάντως! Παρεπιμπτόντως, ξεκλείδωσε το μπλογκ σου. Όντας ανήλικη δεν μπορώ να το δω..!

      Διαγραφή
  5. χρονια πολλα και μενα αργησα αλλα ηρθα! να σαι καλα, αν και οι παρθενοι ειστε μεγαλες λερες οκ? το ξερεις ? χαχαχα! εχω ωροσκοπο γιαυτο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παρθένοι είναι μεγάλες λέρες! Αλλά εγώ είμαι το πιο γαμάτο ζώδιο: ΛΕΩΝ! ΧΑ!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά έστω και καθυστερημένα! Πράγματι είναι ενδιαφέρουσα η ζωή!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...