Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Welcome back


Πόσο μου είχε λείψει η ρουτίνα του σχολείου.
Αν και έτσι όμορφα το βιώνω κάθε χρόνο το σχολικό ξεκίνημα, κάθε χρονιά είναι όλο και πιο έντονο.
Είμαι πολύ χαρούμενη, με αυτοπεποίθηση, τραγουδάω, παθαίνω τις κρίσεις ενθουσιασμού μου, αγκαλιάζω όποιον βρω, γελάω γελάω γελάω.
Προχθές διάβασα μαθηματικά πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια. Η ιστορία φαίνεται ενδιαφέρουσα, πέρσι με το βυζάντιο έκοψα φλέβες. Τα αρχαία ίσως φέτος αξίζουν πιο πολλή προσπάθεια είναι η αλήθεια, και περίεργος, τα πάω καλά στην βιολογία τη φυσική και τη χημεία.
Πρόλαβα ήδη να γεμίσω το θρανίο μου στίχους και συνθήματα.
Αυτά λοιπόν.
Καλή σχολική χρονιά μάγκες.




7 σχόλια:

  1. Αυτές οι στιγμές γέλιου και 'χαζομάρας' είναι που μου λείπουν από το σχολείο!:P
    Καλή σχολική χρονιά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές αξίζουν πιο πολύ τελικά!
      Ευχαριστώώ!

      Διαγραφή
  2. ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΦΕΤΕΣ ΑΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!

    Είναι όμορφο τελικά το σχολέιο,αν και βαριέμαι τη διαδικασία του πρωινού ξυπνήματος και του διαβάσματος!Αλλά τι λέω,έχουν περάσει ανεπιστρεπτί,καλώς ή κακώς!
    Χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ ΕΙΝΑΙ Α-Π-Α-Ι-Σ-Ι-Ο !

      Είναι όμορφο γαμώ, αλλά κάποιοι αργούν να το συνειδητοποιήσουν και έτσι καταλαβαίνουν πως έχασαν κάποια πολύ όμορφά τους χρόνια!

      Διαγραφή
    2. Α-Π-Α-Ι-Σ-Ι-Ο ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΣΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΒΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟΟΟ!!

      Ανήκω σ' αυτούς!!Δυστυχώς!:/

      Διαγραφή
  3. Κοίτα και εγώ με το βυζάντιο δεν τα πάω καλά αλλά τι να πεις!!Δεν θα σχολιάσω τις κρίσης ενθουσιασμού αφού τις ζω από μόνος μου!!αν και λίγο καθυστερημένα καλή χρονιά και σε σένα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου λείπει τρομερά το σχολείο.. Πρώτη χρονιά φέτος χωρίς αυτό και τα πάντα φαίνονται τόσο διαφορετικά, τόσο περίεργα! Μου λείπει πολύ το σχολείο μου, μου λείπουν οι άνθρωποι -καλοί και κακοί- κι αν με ρωτήσει κανείς τώρα, τότε ναι.. η ζωή είναι πολύ πιο εύκολη με το σχολείο.
    ~Mad Hatter :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...