Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Ένα ποινολόγιο, μια αφιέρωση, μία μέρα.

Fact 1: Σήμερα με έγραψαν στο ποινολόγιο. Πρώτη φορά. Για όσους έχουν ξεχάσει, στο ποινολόγιο γράφονται οι ιδιαίτερα άτακτοι. Και αν δεν συμμορφωθείς, φωνάζουν τη μανούλα.
Με έγραψαν λοιπόν, γιατί γέλαγα εν ώρα διαγωνίσματος στα Καλλιτεχνικά. Άστα φίλε αναγνώστη, γάμησέ τα.
Η δικιά μου αντίδραση; Γέλια φυσικά.

Fact 2: Ο Μιχάλης μου αφιέρωσε το Never met a girl like you before στο ράδιο. Η καρδιά μου χτύπαγε τόσο δυνατά μόλις άκουσα το όνομά μου. Τρελάθηκα. Άρχισα να χοροπηδάω σαν παρτσακλό. Αχουυ.


8 σχόλια:

  1. Welcome to the club...χαχαχα...έχω περάσει κι εγώ από το ποινολόγιο,αμέ αμέ!Και μη φανταστείς ότι έκανα κάτι τρομερό...απλά η καθηγήτρια εκείνη δεν είχε κάνει σεξ για πολύ καιρό μάλλον και της έφταιγαν τα πάντα,από γέλια (καλή ώρα) μέχρι να βήξουμε...εγώ πάντως το χάρηκα γιατί μπορώ να λέω πιά ότι έζησα και αυτή την εμπειρία... ;-) Kαλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ακριβώς και εγώ αυτό υποστηρίζω: αγαμία, sweetheart. Μα και εγώ το χάρηκα! Περπατούσα στους διαδρόμους και όποιον έβρισκα του το ανακοίνωνα! Όλοι κοκάλωναν... Χαχαχα πολύ καλή φάση.

      Διαγραφή
  2. Και άλλο κοινό έχουμε σήμερα...αφιέρωση από Μιχάλη κι εσύ κι εγώ...εσένα σε ράδιο,εμένα σε βιντεάκι που μου έφτιαξε...λεπτομέρειες στο blog μου :)H μέρα τους είναι σήμερα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε κωλόπαιδο αν συνεχίσεις έτσι στο εκτελεστικό απόσπασμα θα βρεθεις!Τη ξέρειιιις εκεινηηη την ιστορία που ένας είχε κλέψει ένα καρβέλι και βρέθηκε μετά από καιρό στο ικριωμα γιατί τα είχε σκατώσειι;;;εεεεε;;;Μικρήηηη;;
    Μια φορά έχω πάρει απουσία ενώ είμαι σχολείο και αυτό επειδή έπαιζα σκάκι,άργησα πέντε λεπτά να ανέβω και ο καθηγητής δε τα θελε αυτά!Ακούς εκει ποινολογιο!ΡΕ ΦΥΛΑΚΗ ΘΕ ΒΡΕΘΕΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!Χαζοχαρούμενο!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    Σιγά και εγώ έχω κάνει αφιερώσεις στο ράδιο!:Ρ

    Σε αφήνω γιατί είμαι πηγμένος σε εργασίες και μεταφράσεις!Δεν είμαστε όλοι σαν και σένα κατάδικοι!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε αφιερωμένο στη μικρούλα συμπάθεια!:Ρ:Ρ

      http://www.youtube.com/watch?v=Esdl_3kKSBk

      ΥΓ:Ω ναι εσένα λέω!:)

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...