Κυριακή, 4 Νοεμβρίου 2012

Πάω

Το πρώτο αυθόρμητο ποστ μετά από πολύ καιρό. Ξέρω για τι θέλω να γράψω. Αλλά δεν ξέρω πώς θα το εκφράσω. Είμαι χαμένη. Νοιώθω κενή.
Τέλος. Τέλος ε; Μα ναι εγώ το ζήτησα. Αλλά τέλος; Κάτι δεν μου κολλάει σε αυτή την λέξη. Νοιώθω κενή, ξαναλέω. Δεν θα έπρεπε. Έγινε αυτό που ήθελα. Και; Νοιώθω άδεια. Αυτό έχει σημασία. Απαίσιο συναίσθημα. Σαν να έχασα τα πάντα. Αλλά εγώ το ζήτησα. Μαζοχισμός...
Λένε πως για να ανοίξεις ένα κεφάλαιο πρέπει να κλείσεις αυτό που έφυγε. Πέρασα ένα πανέμορφο καλοκαίρι. Ένοιωσα πράγματα πρωτόγνωρα, έζησα στιγμές γλυκές και πικρές. Έζησα! Το κακό είναι πως ζω ακόμα με το καλοκαίρι όμως. Με συντηρούν οι αναμνήσεις και τα πρόσωπα του καλοκαιριού. Λάθος. Απόψε το κατάλαβα. Τυραννιέμαι για ανθρώπους που πέρασα ευτυχισμένα μαζί τους. Άδικο. Πολύ άδικο. Ξέρω πως και αυτός πονάει. Και αυτό με χαλάει ακόμα πιο πολύ. 
Αισθάνομαι να ασφυκτιώ με τις παρούσες καταστάσεις. Ήρθε λοιπόν η ώρα να προχωρήσω. Όσο και αν δεν θέλω. Να προχωρήσω από την καλοκαιρινή μου ευτυχία και να περάσω στην ρουτίνα. Να περάσω ουσιαστικά. Γιατί ναι μεν έχω μπει στο κλίμα του σχολείου και της καθημερινότητας, όμως το μυαλό μου τρέχει αλλού. Ήρθε η ώρα η φυσική μου παρουσία να συγχρονιστεί με το μυαλό μου. Ξέρω πως θα πονέσει στην αρχή. Έτσι γίνεται πάντα με αυτές τις μεταβάσεις. Όμως κάποια στιγμή κάτι καλό θα εμφανιστεί. Όπως πάντα συμβαίνει...
Και ήρθε η ώρα να σοβαρευτώ επιτέλους. Εννοώ, κανονικά. Κανονικά κανονικά. Έτσι θα κάνω πιο χαρούμενη εμένα, μα θα πάψω να προκαλώ δυστυχία και στους άλλους.
Πάω. 

8 σχόλια:

  1. Σοφή απόφαση μικρή!:)

    Και στο χέρι σου είναι να κάνεις τη ρουτίνα κάτι ξεχωριστό!:)

    Σε χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή! Μακάρι να την τηρήσω!
      Έχεις δίκιο...
      Φιλιά γλυκούλι!

      Διαγραφή
    2. Θα τη τηρήσεις!!Να θυμάσαι πάντα πριν κάνεις κάτι να βάζεις τον ευατό σου στη θέση του άλλου και θα τα καταφέρεις!:)

      Ε αφού το παραδέχεσαι τότε σίγουρα έχω!:Ρ

      Άκου μικρό και αυτό!:)

      http://www.youtube.com/watch?v=RiNLiSJOr1I

      Διαγραφή
    3. Έχεις δίκιο! Αυτό θα κάνω:)
      Βρε ουστ.
      Όμορφο, δεν το ήξερα!

      Διαγραφή
    4. Άντε να μας πεις πως εξελίψθηκε!!:)

      Βρε ποια είσαι εσύ που θα μου πεις ουστ;;Μικρόβιο!:Ρ

      Το μάθες!:)

      Έλα άκου και αυτό από μένα!:)

      http://www.youtube.com/watch?v=SCBFK6WuzCc

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα, ήμουν στο blog του τρεμένς να διαβάσω την απάντηση του και είδα στο blogroll του μια ανάρτηση με τίτλο "πάω".
    Την διάβασα από περιέργεια και ταυτίστηκα με το περιεχόμενο (ειδικά με την τελευταία γραμμή). Ίσως φταίει που η γραφή σου προκαλεί τον άλλο να ζήσει αυτό που έζησες, ίσως ότι λίγο πολύ όλοι έχουμε περάσει ή θα περάσουμε από εκεί και ένιωσα μια ανάγκη να σου πω πως καλά έκανες και "πας" γιατί έτσι πρέπει. Έτσι είναι η ζωή, πηγαίνει όλο μπροστά και εσύ πρέπει να πηγαίνεις μαζί της με ένα χαμόγελο στα χείλη.
    Καλό σου βράδυ και συγνώμη για την "εισβολή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εισβολές μόνο χαρμόσυνες είναι!

      Απλά ήταν ένα αυθόρμητο κείμενο. Ένοιωθα πως έπρεπε να γράψω. Και η πλάκα είναι πως ακριβώς στο προηγούμενο ποστ λέω πως θα αντέξω την σχέση αλλά όχι, ένα ποστ μετά διαψεύδω τον εαυτό μου...
      Καλημέρα!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...