Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Ανασκόπηση

Η χρονιά μπήκε όμορφα. Η ομορφιά κράτησε λίγο βέβαια.
Ύστερα ξεκίνησε η κατρακύλα... Να προσπαθώ να τραβήξω την προσοχή με ακραίους τρόπους, να έχω ακρωτηριάσει την ψυχή μου για τρεις τέσσερις μήνες.
 Ώσπου μπήκε η άνοιξη. Άρχισα να ανακάμπτω. Οι βροχές πλέον με ξέπλεναν, δεν με μουτζούρωναν. Έκανα την πρώτη μου κοπάνα, παρέα με τον Κοέλιο, και παραλίγο τον Πάρη. Τον απαγορευμένο Πάρη... Το γρασίδι μύριζε όμορφα, φορούσα σαλβάρι. Πήγα σε εκείνο το μεγάλο πάρτυ. Τι μαλακία! Την είδα πρώτη φορά, εκεί. Τον είδα για χιλιοστή φορά, και κάτι ξύπνησε μέσα μου. Από την επομένη κιόλας, άρχισε να μου δίνει ελπίδες. Να μου μιλάει, να μου δίνει όσα εγώ ζητούσα από αυτόν τρία χρόνια... Πήγα Κρήτη το Πάσχα. Βαρετά, τα μηνύματά του με έσωζαν.
Γύρισα. Έβρεχε στην Αθήνα. Το απόγευμα τον είδα όμως. Ένοιωθα ολοκληρωμένη δίπλα του. Χαρούμενη, αισιόδοξη... Μοναδική. Ώσπου, μετά από λίγες μέρες, όλα τέλειωσαν. Σαν μια μπόρα... Δεν βρήκα χρόνο να στεναχωρηθώ. Η παράσταση ήταν κοντά. Ηχογράφησα. Το έργο ανέβηκε με επιτυχία.
 Και μετά, εξετάσεις. Λίγο άγχος, έβλεπα την αρκούδα και γελούσα.
Έφυγε η μικρή για κατασκήνωση. "Είναι ο Δημήτρης εκεί; Μετά από τέσσερα χρόνια;" Κλάματα.
Βόλτα με το ξωτικό. Την λάτρευα και δεν το ήξερα.
Η ΧΑ μπήκε στη βουλή. Τι μισητή μέρα. Μα και όμορφη -γνώρισα τον Νίκο.
Έπειτα η συναυλία που ήμουν εθελόντρια... Γέλια, μπύρες, φωνές, νεαροί τραγουδιστές να φλερτάρουν μαζί μας. Γνώρισα τον Στέφανο. Παράξενο παιδί σκεφτόμουν τότε.
Είδα τον Δημήτρη -η συνάντηση με έναν ανεκπλήρωτο έρωτα... διόλου δεν πόνεσε.
Ένα όμορφο καλοκαίρι είχε ξεκινήσει λοιπόν. Μπάνια, ήλιος, φουλαρισμένα λεωφορεία για Λούτσα...
Κρήτη. Από τα βραχιολάκια στον Μιχάλη. Τα ξαδέρφια, τα γαμάτα ξαδέρφια... Χορός, γέλιο, ήλιος, γέλιο, γέλιο, γέλιο.
Ύστερα Αθήνα. Και Μάντσεστερ. Η Κορίνα, αχ η Κορίνα... 15 μαγικές μέρες. Και ο Τρύφων...
Αθήνα. Μοναστηράκι, Εξάρχεια, βόλτες. Αγαπώ όλο τον κόσμο, είμαι ευτυχισμένη. Είμαι γεμάτη.
Γνωρίζω τον Στέφανο. Τον αγαπάω.
Η χρονιά δυσκολεύει, ακούω λόγια διόλου κολακευτικά.
Μα αγαπώ.
Κόβω τα μαλλιά μου.

--

9 σχόλια:

  1. ΕΚΟΨΕΕΕΣ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑΑΑΑΑΑΑ ΣΟΥΥΥ;;;ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑΑ ΜΟΥΥΥ!ΑΣ ΤΗ ΒΑΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΟΟΟΣ!!!

    Τι να πω,πουθενά μέσα!!Τσ τσ τσ!Ντροπή σου!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεχτι τον ώμο! :Ρ
    Εσυ εισαι ολοκληρο κεφαλαιο καλο μου, για αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη γλίτωσες τη σφαλιάρα!:Ρ
    Λοιπόν συντρόφι θα κάνουμε καμιά βόλτα;:Ρ

    Έτσιιιιιι μπράβοοοο!:Ρ:Ρ
    Αναμένω να μου το γράψεις το κεφάλαιο για να το προσθέσω εις τη βιογραφία μου!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντρόφια δεν μας λες, αλλά βόλτα να πάμε!
      Θα στο γράψω το ριμάδι ! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Ε πωωως δεν είμαστε συντρόφια;;:Ρ
      Ε να πάμε!!:Ρ

      Αναμενωωωωωω!Θα το ελέγξω λεπτομερώς και αν δεν είναι καλό πας ΓΑΔΑ!!:Ρ

      Διαγραφή
  4. φιγν[γοςροτςηυςονβμη-
    Καλή χρονιά μικρούλα ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το φιγν[γοςροτςηυςονβμη- ήταν πολύ σαφές.
      Καλή χρονιά γλυκό μου!

      Διαγραφή
  5. Αυτές οι ανασκοπήσεις τύπου τρέιλερ με συναρπάζουν. Ίσως επειδή ποτέ δεν θυμάμαι τι έγινε για να το γράψω έτσι , μάλλον δε θέλω κιόλας.
    Να έχεις μια ακόμα πιο γεμάτη χρονιά σου εύχομαι !
    Να είσαι καλά.
    all you need is love ,
    (ολ ταιμ κλασικ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχα είναι γοητευτικές, η αλήθεια είναι!
    Επίσης, και ακόμα πιο γεμάτη.
    ΩΩΩΩ! Μπιτλς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...