Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

Κοίτα πώς χάνεται!


Αλλά να, ξέρεις βρε παιδί μου. Είναι αυτό που νοιώθω μόνη. Με γρατζουνιές στην καρδιά και δάκρυα να τσούζουν μέσα στα μάτια μου.
Προσπαθώ να χάνομαι στη ρουτίνα, τα φροντιστήρια και τα βιβλία, για να ξεχνάω. Να ξεχνάω ποια είμαι. Και κάπως τα καταφέρνω.
Όμως είναι αυτές οι στιγμές όπως τώρα, που είμαι κουκουλωμένη στο κρεβάτι, που έρχομαι αντιμέτωπη με τις τύψεις, τις ευθύνες, με μένα.
Που νοιώθω μοναξιά και ξέρω πως κανείς δεν με σώζει.
Ξέρεις... Αυτές οι ώρες των περίεργων και θαρραλέων σκέψεων είναι οι πιο μάταιες, μα και ελπιδοφόρες. Γιατί αντιμετωπίζεις τη γύμνια σου, θες δεν θες. Γαμώ. 

5 σχόλια:

  1. Και... Αυτό μου θυμίζει εμένα! Μα προσπάθησε να ξεφύγεις... Όχι μέσα από τη ρουτίνα, μα μέσα από εσένα... Κλείσε υποθέσεις, "καθάρισε" τον εαυτό σου. Θέλει χρόνο και υπομονή! Μα μόνο έτσι θα νιώσεις καλά. Και τελικά η μοναξιά θα γίνει απλή, γλυκιά ηρεμία..! Ίσως σκέφτεσαι πως δε θες την ηρεμία τώρα, μα πρέπει απλά να τη γνωρίσεις! ;)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία σου πρόταση με σκότωσε! Γιατί είναι αληθινή και ξέρω πως πρέπει να την πραγματοποιήσω... Φιλιάάά!

      Διαγραφή
    2. Είναι αληθινή, γιατί όλα αυτά τα έχω νιώσει! ;)

      Διαγραφή
  2. οι πολεμοι παντα εχουν θυματα.Ο πιο σκληρος πολεμος του ανθρωπου ειναι αυτος με τον εαυτο του.Ο χειροτερος εχθρος του καθενα ειναι ο ιδιος του ο εαυτος.Το να κλεινεσαι στον εαυτο σου δεν θα σε βοηθησει.Η ρουτινα παραμενει ρουτινα... δεν σημαινει οτι τα φροντιστηρια δεν θα σου αφηνουν χρονο να σκεφτεσαι.Η καλυτερη λυση ειναι να αρχιζεις να ελπιζεις στους γυρω σου και να μην τους απορυπτεις το χειροτερο που μπορεις να κανεις ειναι να περασεις αυτη τη φαση μονη σου,εξαλου στα δυσκολα φαινονται ποιοι νοιαζονται... καλη τυχη... μπορει να μην ειναι του στυλ σου αλλα ριξ του μια ματια και θα πιασεις το νοημα...https://www.youtube.com/watch?v=beFM1pDZhs0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις πολύ δίκιο.. Και η αλήθεια είναι πως με προβληματίζεις.

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...