Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

"καληνυχτα καλο μου ξεκώλι"

Πώς ήταν να είσαι μαζί του; ...Ήταν μια τελείως δισυπόστατη κατάσταση. Από τη μία ένιωθα μοναδική που κάναμε παρέα. Από την άλλη, αισθανόμουν λίγη μπροστά του. Τόσο λίγη...
Τον άκουγα, και ήξερα πως αυτός ο άνθρωπος θα γινόταν κάτι μεγάλο μια μέρα -σπουδαίος συνθέτης, καλός μαέστρος ή εκπληκτικός μουσικός. Κάτι μεγάλο... 
Τον κοιτούσα και έβλεπα μαύρα μάτια γεμάτα ανασφάλειες, έφτιαχνε τα μαλλιά του με τρόπο που πρόδιδε τον ναρκισσισμό του -και έδειχνε τόσο όμορφος μέσα στο κουστούμι που σπάνια φορούσε μπροστά μου...
Ήξερε τόσα πολλά, μα ο ορθολογισμός του τον φυλάκιζε. Και δεν ένοιωθε.
Όχι, δεν ένοιωθε. Ποτέ μου δεν το ζήλεψα αυτό -ίσως παραξενεύτηκα, ίσως το θαύμασα. Μα όχι, αυτό ποτέ δεν το ζήλεψα. Σαν να είχε δημιουργήσει ένα μεγάλο, πέτρινο τείχος μέσα του, και δεν άφηνε κανένα συναίσθημα να μπει ή να βγει. Εκφραζόταν φυσικά, έκανε πλάκα, γελούσε, θύμωνε... Μα όλα επιφανειακά. Τίποτα δεν τον διαπερνούσε. Φοβόταν; Ίσως. 
Θα έπρεπε να έχεις μεγάλο εγωισμό για να πιστέψεις πως θα ασχοληθεί μαζί σου. Μισογύνης μέχρι το κόκαλο, παρέμενε όμως ο λατρευτός τον γυναικών. Μισάνθρωπος ως αηδίας, λίγες οι παρέες του -μα όλοι ήθελα να τον προσεγγίσουν. 
Έκρινε τα πάντα. Σχολίαζε το παραμικρό, οξυμένη παρατηρητικότητα... Μα αυτό θα κρατούσε για δέκα λεπτά το πολύ. Δεν θα σου έδινε άλλη σημασία...

Μα αυτός ήταν. Αν περίμενες μια ισότιμη σχέση, θα έπεφτες στο πάτωμα ύστερα από λίγο, πονώντας από την υπεροψία του. Απλά έπαιρνες ότι είχε να σου δώσει (και ήταν πολλά), το ίδιο έκανε και αυτός. Και συνεχίζατε ήρεμα και οι δύο τις πορείες σας. 

-Νίκο, ξέρεις πως έχεις ανεπτυγμένο ελιτισμό...
-Χαχ... Είμαι η προσωποποίηση του ελιτισμού. Εσείς οι υπόλοιποι τον έχετε "ανεπτυγμένο" ή όχι...



19 σχόλια:

  1. O τίτλος της ανάρτησης όλα τα λεφτά,χαχαχαχα!!!
    Φιλάρες κοριτσάρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό μου είπε ένα βράδυ αντί για "καληνύχτα"!
      Φιλιάάά!

      Διαγραφή
    2. ''Επίσης γλυκέ μου γρόθε'' θα του απαντούσα στο καπάκι :p

      Διαγραφή
    3. "ΓΡΟΘΕ"? Μόλις χρησιμοποίησες την αγαπημένη μου βρισιά. Κρητικιά είσαι;

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα προσωπικότητα!!Εγώ πάντως στο μυαλό μου έχω μια ανάλογη προσωπικότητα και μπλογκικη περσόνα που τον νικάει χαλαρά!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

    Τι τίτλος είναι αυτός καλό μου ξεκώλι;;:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμ για πες για πες ονοματα.. -.-

      Έτσι με είχε αποκαλέσει ένα βράδυ:Ρ

      Διαγραφή
    2. Μία είναι η μπλογκική περσόνα με τα ανάλογα χαρακτηριστικά!Δε θα σε πω,βάλε το αναρχομυαλό σου να σκεφθεί!Αν θέλεις να σου πω πρέπει να τα σκάσεις!:Ρ:Ρ

      Ε τότε καλησπέρα μικρό μου ξεκώλι!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα εγώ δεν τα σκάω σε γουρούνια σαν του λόγου σου!

      Να 'σαι καλά, ζωή σε λόγου σου, καλά σαράντα.

      Διαγραφή
    4. Τα γουρούνια κυβερνάνε από την αυγή της ανθρωπότητας και όλοι τους τα σκάνε,οπότε σκάσε τα money και μόκο!Γυνη!:Ρ

      Ρε γιατί με πέθανες;;;:Ρ

      Διαγραφή
    5. Καλά καλά μίλα εσύ μίλα! Τρίζει ο θρόνος σου, τσάρε της συμφοράς.

      Γιατί ΜΠΟΡΩ!

      Διαγραφή
    6. Εμένα ο θρόνος μου δε τρίζει ποτέ!Του χω γερά θεμέλια!:Ρ

      Κολοκύθια μπορεις!:Ρ

      ΥΓ:Λέγαμε μόλις κατέβω να κάνουμε καμιά μπλογκοσυνάντηση!!Είσαι μέσα αναρχοκομμούνι της κακιάς ώρας ή θα στείλω τα ΜΑΤ;

      Διαγραφή
    7. TALK TO THE HAND!

      υγ.: Ναι ξερω γω ψηνομαι αμε! Ενημερωστε με!

      Διαγραφή
    8. Δεν μιλώ σε χέρια!:Ρ

      ΥΓ:ΟΚ!Θα σε ενημερώσω εγκαίρως καλό μου ξεκώλι!χοχοχοχχοχο!!Άφησε ιστορια νομιζω!αχαχα!:Ρ

      Διαγραφή

  3. Γιναμε ολοι κατι καιτωρα δεν εμεινε κανεις να νιωσουμε ανωτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...