Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Oh well...



Να κοιτάμε το ηλιοβασίλεμα και να μου κρατάς το χέρι, να κοιτάω το ρολόι γιατί πρέπει να φύγω και εσύ να με αρπάζεις και να με φιλάς.
Να κοιταζόμαστε στα μάτια και να μεταφέρεται μια παράξενη ενέργεια.
Να διαβάζουμε μαζί και να δυσκολευόμαστε με θεωρήματα, να φιλοσοφούμε για μικρά πράγματα.
Να πηγαίνουμε σε συναυλίες και να σε πατάω καταλάθος.
Να κοιμηθούμε σε μια ταράτσα στο κέντρο και να κρυώνεις και να σου παίρνω την κουβέρτα.
Να μαγειρεύουμε και να μη μας πετυχαίνει το φαΐ.
Να τσακωνόμαστε και να μη μιλάμε για μέρες και εγώ να δακρύζω και μετά να θυμώνω και να σε βλέπω στο πάρκο και να με κερνάς παγωτό που δεν μ'αρέσει.
Να ζωγραφίζουμε μαζί και να πίνουμε καφέ με κανέλα.
Και να βάζουμε μαζί μπουγάδα και να κάνουμε μπάνιο τον χειμώνα στη θάλασσα.
Και να με βοηθάς να βάλω κάρτα στο κινητό.
Και να βαριέσαι να κάνουμε σεξ αλλά εγώ να έχω όρεξη και να σε πειράζω.
Και να χορεύουμε να χορεύουμε να χορεύουμε.
Και να βγαίνουμε σε κακόφημα μέρη και όταν πάνε να μας ληστέψουν να τους λες: "Μας κακομαθαίνετε κύριε Πρέσβη".
Να πηγαίνουμε σε πάρτι και μόλις πιούμε όλο το μπαρ να φεύγουμε αφού θα είναι τόσο δήθεν η φάση.
Να πηγαίνουμε για ψώνια και να σου παίρνω δώρο μια πράσινη γραβάτα -σιχαίνομαι το πράσινο.
Να βλέπουμε ταινίες αλλά να τις κλείνουμε γιατί έχω να διαβάσω αρχαία.
Να σου δανείζω βιβλία και εσύ cd.
Δεν έχει σημασία.



...μα εσύ σωπαίνεις και θρηνείς σαν τον κατάδικο...

5 σχόλια:

  1. Γιορτή!

    Πάρε να ακούσεις το πιο αγαπημένο μου τραγούδι από τις Τρύπες!:)

    http://www.youtube.com/watch?v=8s0_royyXfY

    Έτσι είναι όπως τα λες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσικό και αγαπημένο.. Κυριολεκτικά!
      Χαιρετώ καπιτάλι!

      Διαγραφή
  2. ταξίδεψα λίγο μακριά από τη Χημεία κατεύθυνσης για λίγο=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...