Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Για τον Στέφανο


Δεν ξέρω γιατί γράφω -το σημειωματάριό μου με καλεί αδιακόπως μέσα από την τσάντα μου, θέλοντας να με κάνει να του αραδιάσω λέξεις σε γραμμές, πιθανώς χωρίς νόημα.
Το πλοίο κουνάει.
Μου λείπουν τα παιδιά. Ο Μούσου και οι μπύρες μας, ο Λουλούδης με τα χαμόγελα, ο Κοκός και ο Μάνος με το γαμημένο το "χοντρικά", και όλοι οι άλλοι. Η αλληλεγγύη, οι βόλτες, οι χωματόδρομοι, οι συμβουλές, οι κρέπες, τα πάντα μου λείπουν. Τι κάνω στην Αθήνα; Δεν ανήκω εδώ, και ας μεγαλώνω στα σπλάχνα της.
Έχω τρύπες να γεμίσω. Τρύπες χιλιομπαλωμένες, προχείρως ραμμένες, με κλωστές να πετάγονται από 'δω και από 'κει. Υποψήφιοι ράφτες εμφανίζονται κάθε τόσο, δίνουν κομμάτι του εαυτού τους... Μα βλέποντας πως η ύφανσή τους δεν προχωράει καλά, τους διώχνω.
Όχι, δεν είμαι κακιά, σνομπ ή οτιδήποτε άλλο επίθετο τέτοιας έννοιας -τουλάχιστον όχι για αυτόν τον λόγο.
Απλά σιχαίνομαι (πλέον) την προχειροδουλειά. Και αν κάποιος θέλει να με γεμίσει, θα το κάνει καλά.
Εγωισμός; Όχι. Αξιοπρέπεια και αυτοεκτίμηση είναι. Χαρακτηριστικά που αρχίζω να ξαναχτίζω δειλά δειλά, έπειτα από γλίστρες, τούμπες και κατραπακιές.


5 σχόλια:

  1. Έλα στο Νότο μας που είναι όμορφα :)
    Όσο για την αξιοπρέπεια και την αυτοεκτίμηση,πόσο μα πόσο συμφωνώ...Τελικά αν δεν πέσουμε και δεν φάμε τα μούτρα μας δεν μας εκτιμάμε...
    Φιλιά κοριτσάρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Νότο και εγώ αναφερόμουν... Εκεί πρέπει να πάω. Κάποια στιγμή θα γίνει!
      Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι... Μαθαίνουμε όμως, άρα τελικά σε καλό μας βγαίνει.
      Φιλιάάά!

      Διαγραφή
  2. Θα περάσουν τα χρόνια και θα μπορεσεις να πας όπου τραβά η καρδιά σου,αν και κάτι μου λέει πως όπου και να πας γρήγορα θα βαρεθείς!!
    Σε χαιρετωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως είναι έτσι, μα και πάλι... Για αυτό υπάρχουν τα ταξίδια!
      Φιλιάάά!

      Διαγραφή
  3. Πάρε το επόμενο λεωφορείο
    για όπου
    κι από ‘κει ένα άλλο.. κι άλλο
    Άστο να σε πηγαίνει
    όσο πιο μακριά
    τόσο πιο κοντά στο αλλού
    που΄ναι μέσα σου!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...