Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

προπροπροπρο τελευταιο

0.11
Ποιον να πάρω; Ποιος δεν βαριέται να μ'ακούσει; Ποιος δεν κοιμάται; Μ'αυτά τα κριτήρια σου τηλεφώνησα. Εγώ στα μέσα νυχτερινού ξεσπάσματος. Εσύ ήρεμος. Τόσο ήρεμος, που για δευτερόλεπτα ηρέμησες και μένα.
Πώς στο διάολο το καταφέρνεις αυτό;
Άκουσες τις ανοησίες μου. Έπαιξες λιγάκι με τα νεύρα μου, μα με έκανες να χαμογελάσω τελικά. Και από μέσα μου να επαναλαμβάνω το πόσο τυχερή είμαι που δεν σ' έχασα τελείως.
Έχεις/είχες ποτέ εγωισμό;
Πώς το κάνεις;
Οι πράξεις και τα λόγια σου, δείχνουν τόσο ανιδιοτελή. Οι δικές μου πράξεις, τα δικά μου λόγια, πηγάζουν από ατόφιο εγωκεντρισμό. Θα παντρευτούμε όταν μεγαλώσουμε ε; Και ας με κοροϊδεύεις. Και ας με μισείς πού και πού.
Δεν κατάλαβες τι έκανες εχθές. Έβγαλες από μέσα μου τη σαπίλα. Έστω για λίγο... Και πίσω έμεινε κενό. Αυτό το κενό με κοίμισε γρήγορα.
Ο ύπνος μου ήταν αρκετά ταραγμένος. Κρίμα που δεν μπορούσες να κάνεις κάτι και για αυτό. Όμως και πάλι.
Έκανες πολλά χωρίς να το καταλάβεις.
Συγνώμη. Ευχαριστώ. 

7 σχόλια:

  1. το συγνωμη και το ευχαριστω πρεπει καποια στιγμη να μαθεις να τα χρησιμοποιεις :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω και εγώ έναν τέτοιο άνθρωπο.. και δεν ξέρω αν του φέρομαι όπως του αξίζει.. και αυτό με βασανίζει.
    μην τον χάσεις όμορφη,ελάχιστους τέτοιους θα βρεις/βρούμε στη ζωή μας!
    σε φιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι σημαντικό να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι στην ζωή μας. Και ας μην αποκτήσουν ποτέ μια συγκεκριμένη θέση στην ζωή μας.. απλά να υπάρχουν για να δίνουμε αυτό που έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη μέσα μας.. χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς σκοπιμότητες..

    Καλό βράδυ σου εύχομαι! Μακάρι να μην τον χάσεις ποτέ απο την ζωή σου..

    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ σωστή παρατήρηση...
    Ελπίζω να μην τον χάσω. Θα το προσπαθήσω τουλάχιστον!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τόσο αληθινό .Κάθε λέξη κάθε νόημα!!
    Αλήθεια , από την μια στιγμή στην άλλη μπορείς να νιώσεις το πιο ευτυχισμενό άτομο επί γης*μαγεία το λέω _Κι αν χάσεις αυτο /τα τ άτομο/α?????:-o ?! Πικριά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...