Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013

ΣΜ



Έχω έναν καθηγητή που διδάσκει και λάμπουν τα μάτια του.
Ξέρει για ποιο πράγμα μιλάει, ξέρει τι θα ρωτήσεις πριν το κάνεις.
Μα πιότερο, λατρεύει αυτό που κάνει. Το ακούω στη φωνή του, φαίνεται στα μάτια του.
Θέλει να μας μάθει ζωή, να μας προσφέρει τροφή για σκέψη. Και αλήθεια, τα μάτια του λάμπουν...
Είναι θαύμα να δουλεύεις με έναν τέτοιο άνθρωπο. Με έκανε να πιστέψω στην εκπαίδευση, μου έδειξε πώς αλλιώς μπορεί να είναι ο εκπαιδευτικός.
Μας δίνεται. Κάθε μέρα γυμνώνει τις γνώσεις του και την ψυχή του, παραθέτοντάς τες στα άμαθά μας χέρια. Μαγεία σου λέω.
Θέλω λοιπόν και εγώ, εκ μέρους πολλών μαθητών, να πω:
Κουράγιο. Σας αγαπάμε. Συνεχίστε να εκφράζεστε, να εμπνέετε. Είμαστε εδώ.


6 σχόλια:

  1. Είστε τυχεροί που σας έκατσε τέτοιο λαχείο. Γίνετε σφουγγάρια και στραγγίξτε τον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσοι καταλαβαίνουν την τύχη μας, το κάνουν!

      Διαγραφή
  2. Τι σπουδαζεις?
    Ειχα και εγω ενα ΔΑΣΚΑΛΟ καποτε.Τελειωσε η σχολη βεβαια, αλλα εχω για αναμνηση 2 βιβλια που με εδωσε. Τα δε λογια που εγραψε στην πρωτη σελιδα, εκαστος, προκαλουν συγκινηση.
    Αυτοι οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ δεν διδασκουν, λειτουργεια κανουν!

    Την καλησπερα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί οι δάσκαλοι/καθηγητές... Μαγεία!

      Διαγραφή
  3. είναι κάποιοι καθηγητές!! άλλο πράμα! και είναι και μερικοί... Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, έτσι είναι. Μακάρι όλοι να αγαπούσαν τη δουλειά τους... Όλα θα ήταν τόσο καλύτερα!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...