Δευτέρα, 26 Αυγούστου 2013

Το ξεκλείδωμα




Κοιτούσε το σώμα μου με θαυμασμό. Ένοιωθα τα μάτια του να καταβροχθίζουν κάθε σπιθαμή μου. Και εγώ, στεκόμουν όρθια, κοιτάζοντάς τον περιπαικτικά στα μάτια. Το μυαλό μου τριβέλιζαν εικόνες δικές μου -οι κλασσικές σκέψεις ενός νάρκισσου.
Έπιασα την τσάντα μου και τον φίλησα, μύριζε καπνό. Ήταν από 'κείνα τα τελευταία φιλιά που δίνεις με κάποιον που ξέρεις πως δεν θα ξαναδείς, αλλά παρ'όλα αυτά προσποιήστε και οι δύο πως θα υπάρξει επόμενη συνάντηση.
Μα δεν με πείραζε. Ήμουν, πλέον, μαθημένη.
Δεν με πείραζε που δεν θα τον ξαναέβλεπα. Με πείραζε όμως ο ρομαντισμός με τον οποίο με πλησίασε, οι τέλειες κινήσεις του, το πόσο πρόσεχε (λες και νοιαζόταν) το κάθε μέλος του κορμιού μου, ο σεβασμός που έδειχνε στο σώμα μου, το ότι με ρωτούσε πριν κάνει το οτιδήποτε και το ότι καταλάβαινε με τη μία τι ήθελα. Με πείραζαν όλα αυτά, γιατί τα είχε εκείνος. Εκείνος και όχι ο Άλλος. Με πείραζε η ηρεμία και η ευχαρίστηση που ένοιωσα δίπλα του, έστω και για το ελάχιστο που κάτσαμε μαζί.
Και έτσι, με αυτόν τον αυθάδη τρόπο, βγήκαν στη φόρα όλα όσα με πείραζαν τόσο καιρό σ'αυτή την κόπια σχέσης.

Ίσως ακουστεί παιδιάστικο, μα θέλω να ξέρω πως όταν πω στο φίλο μου "πάμε να χαθούμε στα στενάκια", θα παρατήσει τη σοβαροφάνειά του και θα τρέξει μαζί μου.
Θέλω τρέλα. Έρωτα. Παιχνίδι.
Γιατί, αυτό είναι ο έρωτας, παιχνίδι. Και η αγάπη, πεταλούδες.
Τι να την κάνω, λοιπόν, μια σχέση χωρίς παιχνίδι και πεταλούδες;


(επέστρεψα)

12 σχόλια:

  1. Εγώ τι να πω τώρα που βλέπω τη γυναίκα μου να με απατά!;;;:Ρ:Ρ:Ρ

    Έρωτας είναι ή απλά φλέρτ;;;ΑΠό τη ελάχιστη εμπειρία που έχω νομίζω διαφέρουν αυτά τα δύο!!Για σκέψου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μην πεις τιποτα γιατι σου ελειψα και δεν θες να ξαναφυγω:Ρ

    Διαφερουν, σαφως. Και η προκειμενη περιπτωση ηταν ενα απλο φλερτ, που, αν και εχει περασει καιρος απο τοτε, με εκανε να συνειδητοποιησω πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα με βγάλεις έξω τότε θα κάνω τα στραβά μάτια!Με έχεις όλη τη μέρα να ταίζω το σκύλο και εσύ κάνεις βόλτες και φλερτάτεις με τον έναν και με τον άλλον!Άντε μην πάρω καμιά καραμπίνα και βάλω τάξη στους τύπους που στην πέφτουν!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. Σιγά μη σε βγάλω και έξω! Που μ' έχεις όλη μέρα να σου πλένω σώβρακα! Καλά κάνω και γκομενίζω!

      Διαγραφή
    3. Ποτε έπλυνες κάτι ρεε στο σπίτι;;Όλα εγώ τα κάνω!!!Που τολμάς και μου το λες κατάμουτρα ότι γκομενίζεις!Τσίπα δεν έχεις πάνω σου;;;;;;;;Το σκύλο δεν το σκέφτηκες;;

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς είναι.
    Και πάντα αυτό να ψάχνεις!
    Καλώς όρισες πίσω!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sxesi xoris paixnidi flert kai petaloudes den einai sxesi :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς... Είναι μια ανιαρή ανταλλαγή ανούσιων στιγμών...

      Διαγραφή
  5. αυτή η αίσθηση των πεταλούδων στο στομάχι είναι αξεπέραστη πάντως.

    χαίρομαι πολύ που επέστρεψες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναντικατάστατη :)

      χαίρομαι που είστε ακόμα εδώ :)

      Διαγραφή
  6. Αν αυτό που νιώθεις σε κάνει να πετάς _ακόμα και λάθος να 'ναι _να το αντιμετωπίζεις σα να 'ταν το σωστό!!!!:-D
    https://www.youtube.com/watch?v=tyAn1z1xrGg ~Θέλω τις πεταλούδες σου να τριγυρνάν ξάνα και ξανά !!
    :-)Ωραία ανάρτηση _μπράβο σου που επέστρεψες ,σε διάβαζα εδώ+λίγο καιρό και μ'άρεσε όπως έγραφες Καλή Συνέχεια!!!! B-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...