Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου 2013

Ακόμα στροβιλίζομαι



Πόση πολλή προσπάθεια έβαλα σε 'μας, ποτέ δε θα το μάθεις. Πόσες σκέψεις τακτοποίησα και πόσα δάκρυα στέγνωσα για να μπορέσω να συνεχίσω το δύσκολο δρόμο μου μαζί σου...
Είναι φορές που σε λατρεύω. Κανένα "Σ'αγαπώ" και καμιά άλλη λέξη δεν μπορούν να εκφράσουν την ψυχή μου. Τα αστέρια γίνονται εχθροί μου, αφού ανταγωνίζονται τη λάμψη σου. Το φεγγάρι εξαφανίζεται, φοβούμενο μη το κάψεις.
Είναι φορές που σε σιχαίνομαι. Τίποτα δεν είναι δυνατό να με εκτονώσει, κανένα γιατρικό για τον ψυχοφθόρο θυμό μου. Τα αστέρια, ξάφνου γίνονται σύμμαχοί μου, μου συμπαραστέκονται φωτίζοντας τη βρώμικη πόλη. Το φεγγάρι με συμπονά σκιάζοντας την ασχήμια του λυπημένου μου προσώπου.
Ο έρωτάς μου, σαν ανελκυστήρας αμφίβολης ποιότητας, μια πέφτει κόβοντάς μου την ανάσα, μια σταματάει στέλνοντάς με στα ουράνια.
Πόση πολλή προσπάθεια, λοιπόν, έβαλα σε 'μας, ποτέ δε θα το μάθεις...
Και κανείς, μα την πίστη μου, κανείς δεν κατάλαβε ποτέ τα όσα κρύβω για σένα μέσα μου. Σα γελωτοποιός του εαυτού μου, σατίριζα τα αισθήματά μου σε 'σένα και στους άλλους. Γιατί το 'κανα αυτό, ακόμα αναρωτιέμαι...
Από φόβο ίσως.
Από άμυνα.

Μα, αγάπη μου, μήπως απόψε πήρες φωτιά;

18 σχόλια:

  1. Ίσως είναι η εύκολη λύση να ισοπεδώσεις στους άλλους ό,τι ένιωσες ποτέ. Προσπαθείς μέσα από αυτό να πείσεις μάλλον τον ίδιο σου τον εαυτό!

    Να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι... Ένα είδος αυτοάμυνας!
      Επίσης :)

      Διαγραφή
  2. Φένια μου..καλά μιλάς για το δικό μου γράψιμο.Εσύ γράφεις ακόμα καλύτερα!

    Μην ξεχνάς πως μια αγάπη δεν είναι μόνο μια φλόγα.Η φλόγα είναι όταν αρχίσει,μα όταν κορυφωθεί γίνεται πυρκαγιά και θερίζει στο περασμα της!

    Σ'αγαπώ πολύ,σε διαβάζω και σε στηρίζω <3

    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πυρκαγιές καίνε στρέμματα ολόκληρα... Και πονάει αυτό εν τέλει!
      Και γω σ'αγαπώ! :)

      φιλί!

      Διαγραφή
  3. κάποια πράγματα δε χρειάζεται να τα πούμε,
    οφείλουν να τα καταλαβαίνουν από μόνοι τους.
    καλό μήνα γλυκούλα**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ... Έτσι είναι, δυστυχώς ή ευτυχώς.
      Καλό μήνα και σε σένα :)

      Διαγραφή
  4. Για αυτό υπάρχουν οι πυροσβεστήρες,για να σβήνουν φωτιές!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσει ιδιαιτερα ο τροπος που γραφεις... Ξεκιναω και γω, θα δειξει http://theluciddoor.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, να περνάς πού και πού λοιπόν... Καλή αρχή!

      Διαγραφή
  6. "The day you lie next to me,butterflies in the sky the other day I hate you more than ever you are the one,you're nobody,you're everything I care, but I don't know if I'll love you forever." http://www.youtube.com/watch?v=B22TxYd0RkA
    Δν είναι λίγες οι φορές που γεγονότα μας τρομάζουν ,σκέψεις μας προβληματίζουν και εμμονές μας σκοτεινιάζουν .
    Άλλωτε ,από φόβο ,άμυνα ,ανασφάλεια ,άγνοια κ άλλωτε από εν διάσταση~σαν να θέλεις τ πράγματα να μείνουν όπωςείναι _γτ επιτέλους βρήκες την χρυσή τομή:-)και δν θες να την χάσεις _/\./\__/\___.....ώσπου την χάνεις αgain,γτ έχει πίστη και επιμονή +του λένε ότι δν θα βγεί πουθενά ,όμως αυτός πιστεύει ακράδαντα το αντίθετο και έχει όλη τη υπομονή του κόσμου να την περιμένει.. Κ αυτή χάνεται ,έτσι ξαφνικά!(Ποτέ Δν είναι Έτσι Ξαφνικά!)!
    http://www.youtube.com/watch?v=IRzLdGl_EXc

    Κάλο Ξημέρωμα :)

    Ό,τι και να καθόμουν να διαβάσω αυτήν την στιγμή,δν συγκεντρωνόμουν , την δικιά σου
    την ανάρτηση με μια ανάσα την έβγαλα_Μοναδική!
    ^_^


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *Καθώς και ένα απ' τα αγαπημένα μου γκράφιτι!!!:-) *

      Διαγραφή
    2. Μακάρι να μην έκανα πίσω τη στιγμή που με τρόμαζαν τα γεγονότα, γενικά. Βέβαια, στην προκειμένη καλά έκανα και έφυγα (το κείμενο είναι αρκετά παλιό)...
      Είσαι γλυκιά :)

      Διαγραφή
    3. Μακάρι..Δίκιο έχεις _Μου θυμίζει κάτι λόγια που είχα δει στ φb ,ντυμένο με χιούμορ και με δόσεις αλήθειας που κ που .. "Μία φορά μου ήρθαν και μένα τα πράγματα όπως ήθελα,και απ'την τρομάρα μου τα γύρισα πίσω.!" :-P ^_^
      Όσο για το κείμενο ,αφού ακόμα το σκέφτεσαι σημαίνει οτι συμμετέχει στην ζωή σου με έναν αλλόκοτο κ ζωντανό τρόπο . ...Αλλα πιστεύω ότι αυτό το ξέρεις ήδη..:-P:-P:-P
      Ευχαριστώ :-) ,και σύ

      Διαγραφή
  7. καλώς τα αρχίδια μας <3
    είχα βάλει στοίχημα πως θα το ξανάνοιγες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαιρομαι πολυ που σ'ανακαλυψα. Εισαι ωραιος ανθρωπος. Συνεχισε να γραφεις, το κανεις τοσο ομορφα! Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...