Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

Πρωινοί παραλογισμοί της πέμπτης του Ιούλη



Ο ουρανός δεν έχει πάρει ακόμα τις όμορφες χρωματικές ταλαντώσεις της αυγής, μήτε η πόλη έχει πάψει να ρέει βραδινό ρεύμα. Σαν όλοι να περιμένουν το λάλημα ενός συγκεκριμένου πετεινού για να βάλουν μπρος τις μηχανές της επόμενης μέρας...
Η ώρα έξι παρά πέντε. 
Σκεύτομαι να φτιάξω πρωινό. Σκεύτομαι πως θέλω να κάνω μπάνιο, και από 'κει ο νους μου πετάει στο όνειρό μου να γίνω συγγραφέας. "Τι σχετικό το ένα με τ'άλλο..." αυτοσαρκάζομαι.
Τσούζουν τα μάτια μου από την άγαρμπη τοποθέτηση των φακών.
Πώς φτιάχνουμε πρωινό; Πάνε τόσα χρόνια, που ξέχασα σχεδόν.
Καφές στην καφετιέρα και μετά...;
Πώς θα δικαιολογήσω το τόσο πρωινό μου ξύπνημα; Εδώ καλά καλά δε γνωρίζω η ίδια...
Τρίξιμο κρεβατιού. Προς τι ο αφουγκρασμός και ο φόβος, τέλος πάντων;
Τικ τοκ, τικ τοκ... Έξι και δύο. Σε είκοσι έξι λεπτά ο ήλιος θ' ανατείλει και τα πάντα θα πάρουν μπρος. Ακόμα και το ξύπνημά μου θ'αποκτήσει νομιμότητα.
Ένα ξυπνητήρι χτυπάει... Και τα μάτια μου συνεχίζουν να τσούζουν. Διαβολοφακοί...
Μια περίεργη σκέψη πέρασε απ'το νου μου. Μα δε θα τη γράψω! Δεν μ'αρέσει να δίνω τόπο σε πρωινούς παραλογισμούς.
Να κι η μηχανή από ένα αμάξι.
Γαβγίσματα... Η πόλη έσβησε.
Εδώ και ώρα ένα μυγάκι σβουρίζει στο πάτωμα. Το αγνοώ επιδεικτικά. ...Τι να θέλει;
Σκεύτομαι πως ίσως ποτέ δε γίνω συγγραφέας. Το γιατί δεν το γνωρίζω. Στην τελική, μη δίνουμε βάση σε πρωινούς παραλογισμούς...
Έξι και εννιά. Ο ήλιος σχεδόν αχνοφαίνεται. Είμαι σίγουρη πως η φύση έξω δίνει ρεσιτάλ. Θέλω να τη μυρίσω...
Αποφάσισα τι θα κάνω! Θ'ανοίξω τα μπαλκόνια, θα φτιάξω τους φακούς μου, θα βάλω καφέ και θ'ανοίξω την τηλεόραση. Έτσι έκανα και μικρή...
Στάσου όμως. Πώς θα το κλείσω τούτο 'δω; Ούτε καν τίτλο δεν έχει...
Ή μήπως έχει;
Έξι και δώδεκα.
Καλημέρα.

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. αυτό είναι ότι πιο όμορφο μου έχουν πει

      Διαγραφή
  2. Λένε είσαι ό,τι νιώθεις. Αν νιώθεις συγγραφέας μπορείς να γίνεις.
    Γιατί όχι? Ποιος σε εμποδίζει? Μόνο ο εαυτός σου.
    Μα ήδη κάνεις κάποια βήματα με αυτό το όμορφο μπλογκ:)
    Επίσης μου φαίνεται πως οι "πρωινοί παραλογισμοί" είναι μάλλον οι πιο λογικές σκέψεις της μέρας!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι, εμείς εμποδίζουμε τους εαυτούς μας να εξελιχθουν...
      Φιλι

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...