Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2013

Οξυμωρίαση



Φοβάμαι τις πιθανότητες
μ' αδυμονώ για τ' αύριο.
"Οξύμωρο, αστείο" μου λες
Μα δεν καταλαβαίνεις... Τι να καταλάβεις!
Τρέμω πως ίσως δεν ξαναδώ τον παππού
κλαίω που μπορεί να μην ξαναδώ εσένα
βαριανασαίνω για την τύχη του κόσμου,
Κι εσύ γελάς!

Δεν αντέχω να σκεύτομαι, ακόμα και αν το μυαλό είναι το μόνο μου όπλο.
Κουλουριάζομαι σαν μου 'ρχεται η ιδέα του να χάσω το βλέμμα σου
μα τότε αναρωτιέμαι "γιατί να το χάσω;"
και συνεχίζω.
Σενάρια, σενάρια, σενάρια!
Γάτες, κουμπιά και τραίνα ανηφορίζουν την κατηφόρα μου
και κανείς δε στέκεται να με χαϊδέψει.


6 σχόλια:

  1. Κανεις δεν στεκεται...
    Λυπηρο...! Και μ'αγγιζει...Τοσα σεναρια...τοσα!
    Καλο σου βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα σενάρια... Πφ... ΌΧΙ ΑΛΛΑ ΣΕΝΑΡΙΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  2. ΄΄Δεν αντέχω να σκέφτομαι ακόμα και αν το μυαλό είναι το μόνο μου όπλο.΄΄

    Η σκέψη είναι καλή.Η υπερβολική σκέψη πολλές φορές μας καταστρέφει.

    Καλό ξημέρωμα. :)

    ΥΓ:Υποκλίνομαι στις μουσικές επιλογές.Και ιδιαίτερα στον Σιδηρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Το overthinking μας έχει καταστρέψει!

      :)

      Διαγραφή
  3. Από την μία 9ες να μείνεις στο τώρα
    Από την άλλη δε σε γεμίζει το τώρα ..
    Πικρές σκέψεις σε εγκλωβίζουν ,και το ενδεχόμενο να αργήσει αυτός που θα ρθει να σου πει ''Πέρασαν φώς μου τα παλιά ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσα να το εκφράσω καλύτερα

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...