Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

το παραλήρημα της τρίτης

ποναει.
και ξερω πως δεν μπορει κανεις να βοηθησει.
κι αν βγω εξω και φωναξω "ποναει, γαμω το χριστο μου, ποναει" παλι δεν θ'αλλαξει κατι.
τι νοημα εχουν τα λογια, οι μαντεψιες, οι συμβουλες; να σου πω εγω. κανενα.
κανενα απολυτως νοημα.
γιατι οταν γινεσαι μαργιονετα, τιποτα δεν εξαρταται απο σενα.
ποναει ποναει ποναει
και δεν εχω ιδεα γιατι το γραφω εδω. δεν θα καταφερω κατι.
χμμ... ισως το να εκθετω το βασανο μου σε δεκαδες ματια βοηθησει ε;
ναι ισως δεν ξερω
και παλι ομως, ποναει.
καιρο εχω να γραψω ετσι. αυθορμητα. χωρις να με νοιαζει.
ε να λοιπον ετσι γραφω κανονικα.
ματωνουν τα χερια μου, τρεμει το στηθος μου.
δεν καταλαβαινετε! δεν σας ζηταω να το κανετε
απλως αποδεχθειτε το ταλαντευμα της ψυχης μου.
η ζωη ειναι ομορφη. γιατι εχει τα πανω και τα κατω της.
τωρα ομως που περναω τα "κατω", δεν μου φαινεται ωραια.
σφαιρικη αντιληψη και μαλακιες...
εγω ξερω τι θελω. πρωτη φορα στα χρονικα.
χαχα.
τι αστεια που γινομαι. ειμαι ενα γελοιο κοριτσακι
κοριτσακι ειμαι. ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ. ενα κοριτσακι.
(κοριτσακι... αυτο που παντα ηθελα ν'αποφυγω)
καιγομαι και δεν κανω τιποτα γι'αυτο
θελω να κανω εμετο αλλα δε θα κανω
ειμαι αδυναμη και παριστανω τη δυνατη
ανατρεχω στο παρελθον. μου λειπει. το καταριεμαι. μου λειπει. αλλα δεν θελω να γυρισω.
ειμαι καλα εδω που ειμαι.
δεν ειμαι καλα εδω που ειμαι.
ποναει

4 σχόλια:

  1. Πόσο σε καταλαβαίνω! Πολύ καλό κείμενο. Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξέρω πως δε βοηθάει ούτε στο ελάχιστο,αλλά σε καταλαβαίνω τόσο πολύ!
    να προσέχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πονάει. το ξέρω.
    πονάει. και θα πονάει..
    μέχρι που μια μέρα θα σταματήσει να πονάει..
    αλλά -δυστυχώς- μέχρι τότε δεν μπορεί κανείς να κάνει κάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποναει φρικτα,και θα σε τρωει και θα σε καιει και οι πληγες θα μενουν ανοιχτες για πολυ καιρο...
    Αλλα θα ανταμειφθεις,γιατι καποια μερα θα φροντισει καποιος για να σου γεμισει το κενο και να σου ραψει τις πληγες απο την αρχη και θα σταματησει να ποναει..
    Υπομονη...Σε καταλαβαινω τρομερα...
    Να εχεις ενα ομορφο βραδυ με μπολικα τσιγαρα (μονο αν εισαι καπνιστρια :P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...