Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

καραμέλες από ξένους



Μου μιλά για ποτάμια. Όνειρα. Κλάματα και ζεστές αγκαλιές.
Μου μιλά για μάσκες. Αειθαλείς ύπνους, ανολοκλήρωτες μέρες...
Είχε ανοιχτόχρωμα μάτια. Ίσως λίγο θλιμμένα.
Φοβάμαι...
Όχι αυτόν. Εμένα φοβάμαι. Και  την τύχη.

Κορόιδευα το δράμα. Μα δες με τώρα! Είμαι έτοιμη να βουτήξω μέσα του.
Και για όλα φταίει ένας άγνωστος...
Ένας όμορφος νεαρός που τυχαία έπεσα πάνω του, μια νύχτα φόβου στα Εξάρχεια.

Μ' εγκλωβίζει στην τέλεια χρήση του λόγου του.
Αγκιστρώνομαι πάνω στο χαμόγελο που μόνο μια φορά είδα.
Και, διάολε, δεν ξέρω τίποτα γι' αυτόν. 

13 σχόλια:

  1. είναι αυτές οι μικρές στιγμές χαράς όμως που μας δίνουν τη δύναμη να πάμε παρακάτω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Αυτές οι στιγμές που μας κάνουν να θέλουμε να ξυπνήσουμε...

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Η ζωή είναι ωραία, περίεργη, καταθλιπτική, μαγική, απ'όλα είναι :)

      Διαγραφή
  3. ααχ, τι μας θυμιζεις τωρα κοριτσι!!
    αυτο μονο..

    η τυχη εχει μια δικη της αισθηση του χιουμορ.. τα παιρνει οταν ακουει να μιλανε γι αυτη κ εξαφανιζεται, σαν την ευτυχια! γι αυτο.. σσσσσ...ησυχια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Ησυχία τότε! Μη μας αφήσει... Γουστάρουμε την τύχη...

      Διαγραφή
  4. "Και χρωστάμε στη διάρκεια μιας λάμψης την πιθανή ευτυχία μας" -Οδυσσέας Ελύτης
    αυτό μου ήρθε στο μυαλό μόλις το διάβασα..

    να 'σαι καλά κορίτσι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομορφιά της στιγμής, η μαγεία του τυχαίου. Αχ!
      Φιλιάά!

      Διαγραφή
  5. Απιστευτο αυτο το συναισθημα...
    Νιωθεις ζωντανος!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ζωντανός και έτοιμος ν'αντιμετωπίσεις τα πάντα!
      :)

      Διαγραφή
  6. Άχ οι εικόνες σου μου κάνουν τόσο μαγικά γνώριμες.
    Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να τον βρείς.

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πολύ τυχερή, αν σου φαντάζουν γνώριμες...
      Φιλί!

      Διαγραφή
  7. kalhspera!boreis na mou peis poia tragudaei to sound of war sto playlist?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...