Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

Για την κατάκτηση του απλού



Ίσως και να νιώθω άσχημα που
όλοι παραπονιούνται για τις ταινίες.
Για τις ταινίες και τα σενάριά τους, που
φουσκώνουν τα μυαλά των ανθρώπων και
τα γεμίζουν όνειρα με γεύση τσιχλόφουσκα.
Όνειρα με ανθοδέσμες, έρωτες, βόλτες στην παραλία
Όνειρα που μυρίζουν τσιχλόφουσκα...
"Τίποτα πιο βάρβαρο απ' τα όνειρα τούτα" μονολογούν οι περισσότεροι
Και τότε είναι που θλίβομαι, ίσως
Όχι για μένα, μα γι' αυτούς. Γιατί,
εγώ έχω ζήσει βόλτες στην παραλία,
έχω ερωτευτεί τον έρωτα
κι έχω χαρίσει ανθοδέσμες.
Έχω κλάψει,
κι έχω σφίξει ιδρωμένα χέρια σε πολύβουες λεωφόρους.
Γι' αυτό θλίβομαι.
Διότι δεν κατανοούν την απλότητα της ομορφιά
και πόσο εύκολα είναι να την κατακτήσει κανείς,
μόνο καταριούνται, μιζεριάζουν.
Κι ύστερα τους φταίνε οι ταινίες!

5 σχόλια:

  1. Κάποιος θα πρέπει να ξέρει αν εκτιμά τις στιγμές και την απλότητά που δημιουργεί το πιο σύνθετο. Συνέχισε τις σκέψεις σου αποπνέουν ομορφιά. Καλή σου συνέχεια στον όμορφο τούτο χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς. Θα έπρεπε να μας διδάσκουν να εκτιμάμε τα μικρά -είναι το κλειδί για την ευτυχία, αν αυτό υπάρχει.
      Ευχαριστώ πολύ, να περνάς όποτε έχεις όρεξη.

      Διαγραφή
  2. Οτι ο κοσμος φοβαται να Ζησει ειναι γνωστο. Προτιμαει να βλεπει τη Ζωη στην οθονη απο το να βγει εξω στο δρομο και να την χτισει.

    Οι πτωσεις κοστιζουν, και ο ανθρωπος για "ασφαλεια" προτιμαει τα αφρατα μαξιλαρια του καναπε που πηρε με δοσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι. Αν αυτό δεν ίσχυε, θα είχαμε γλυτώσει από πολλά κακά -πρώτα τους εαυτούς μας, και μετά ολόκληρη την κοινωνία. Όταν μάθουμε πως τη ζωή την πιάνεις απ' τα μαλλιά και την οδηγείς εσύ, ίσως τότε και μόνο καταλάβουμε τι γυρεύουμε εδώ πάνω...

      Ο καναπές με δόσεις ταιριάζει εξαίρετα σε ένα άλλο μέρος, εκτός του σαλονιού, πάντως...

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...