Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

ΜΙΣΟΣ ΣΕΞ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ


Για ό,τι ποτέ έκανα, δικές μου οι ευθύνες.
Αθέτησα υποσχέσεις, ακύρωσα συγγένειες...
Δεν είμαι περήφανη. Όμως ήταν όμορφα.

Υπάρχουν φορές που αναρωτιέμαι αν αυτό είναι το μόνο που αξίζω: μια ζωή γεμάτη φανφάρες και δράση, που στην ουσία δεν είναι παρά φτηνές εφηβικές μαλακίες. Καταλήγω στο ότι όλα είναι θέμα οπτικής.
Πλέον πράγματα που θα 'πρεπε να με σοκάρουν, περνούν αδιάφορα λόγω συνήθειας. Και κατά βάθος... μ'αρέσει.

Η ζωή μου θυμίζει μεγάλου μήκους γαλλική ταινία: άλλοτε βαρετή, άλλοτε δυναμική.

Δε με νοιάζει που έχω σταθεί ξημερώματα να κοιτάω έξω απ'το παράθυρο του δωματίου κάποιου που μου ανήκε για μια μόνο νύχτα, ενώ δε θα 'πρεπε να μου 'χει ανήκει ποτέ.
Έζησα.
Δε με νοιάζει που στέκομαι να θαυμάζω τη δυναμική γκόμενα κάποιου τον οποίο θα φιλήσω σε τρία το λιγότερο χρόνια.
Δε με νοιάζει που έφυγε εκείνη.
Δε με νοιάζει που οι παρέες μου δεν έχουν πάντα υπάρξει καλές.
Δε με νοιάζει που αυτό το "βρώμικο" έρχεται σ'αντίθεση με την αγάπη της οικογένειάς μου.
Δε με νοιάζει, γιατί ζω.


4 σχόλια:

  1. Ισως,γιατι δεν μπορείς να δώσεις λογικές εξηγήσεις
    σε καταστάσεις σου γύρω σου ή και στον μέσα κόσμο σου.
    Όμως,ζείς και αυτό ειναι απαραβίαστο δικαιωμά σου για την ζωή.
    Όπως και οι συνέπειες για τις επιλογές σου μέσα σε αυτήν.

    Αλλά,όπως και να'χει ζεις,ακόμη και με ένα απλό "Δεν με νοιάζει"
    σε παρόν και σε μέλλον.

    Kαλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάποιες φάσεις που οι λογικές εξηγήσεις φαντάζουν πολύ απρόσιτες, οπότε τις αποφεύγω.
      Οι συνέπειες των πράξεών μου είναι αυτά τα οποία με χαρά πάντα δέχομαι να αναλάβω, ακόμα και αν δε με ευχαριστούν.

      Δεν ξέρω αν είναι θέμα του "Δεν με νοιάζει", προσπαθώ όμως να ευχαριστιέμαι αυτά που ζω στο έπακρο.

      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  2. Γαλλικές ταινίες;Γαλλια;;;Mein Gott!!!

    Καλή και η ζωή αλλά και λίγος αναστοχασμός πάνω στις πράξεις μας δεν ειναι κακος! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...