Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Ένα βράδυ θα...



Και, τι θα γινόταν αν αυτό το βράδυ δεν επέστρεφα σπίτι; Αν αντί να γυρίσω απ' τη βόλτα μου, έπαιρνα το μετρό όχι προς το δρόμο του γυρισμού, αλλά προς την αντίθετη κατεύθυνση;

Θα κατέβαινα Ελληνικό και θα πήγαινα στη μάζωξη στο σπίτι του Λύκου. Ξημερώματα, θα του ζητούσα να με φιλοξενήσει. Το επόμενο πρωινό, θα περνούσα απ'το σπίτι της Κωνσταντίνας. Θα της εξηγούσα, και θα την παρακαλούσα να με κρύψει...
Θα πήγαινα κανονικά σχολείο. Και μαθηματικά. Και θέατρο. Και αν κάπου συναντούσα τους δικούς μου, θα τους κοιτούσα με άδειο βλέμμα.
Και θα συνέχιζα.

Έτσι κάπως, θα τον έβλεπα όποτε ήθελα. Όπου ήθελα. Πανόρμου, Ψυρρή, Αναφιώτικα... Όλη η Αθήνα δική μας.


Αν, αν, αν...

4 σχόλια:

  1. Εμενα το μονο που μου ερχεται να γραψω ειναι το home is where love is, αλλα και love is where home is. Αχ τι ωραιο τραγουδακι απο Angus & Julia <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσες φορες εχω σκεφτει να μην γυρισω σπιτι;
    Να φυγω με μια τσαντα και να κυνηγησω τα ονειρα μου;;
    Εκεινα τα κρυφα ονειρα;
    Τα αγνωστα για ολους...
    Καλο σου βραδυ... υπεροχο τραγουδι :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μηπως ειναι ωρα να γινουν τα λογια πραξεις?

    Αν οχι τωρα? Ποτε? Αν οχι εμεις? Ποιοι?

    Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωστοσο ολα για καποιο λογο συμβαινουν..

    Ωραια τοποθετηση των λεξεων...

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...