Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Μια νύχτα μετά (τι;)



Δεν ξέρω πια τι έχει νόημα.

Άσε που δεν βρίσκω καμιά ομορφιά στο τζάκι.

Δε θα βγω. Ούτε αύριο θα πάω στην πορεία. Δε θέλω να πάω για μπύρα ή τσίπουρο.
Θέλω όμως κάπου να μιλήσω. Μα κι αυτό, πού θα οδηγήσει;

Καμιά αίσθηση δε μου κάνει η ακαταστασία του δωματίου μου. Μήτε το σκίσιμο στο καλσόν μου. Οι αφίσες, οι καρτ ποστάλ, τα αναμνηστικά, όλα όσα είναι στον τοίχο μου, μου θυμίζουν κάτι. Το Μάντσεστερ, το Ζορζ, τη Νασίλια, την παλιά μου τάξη, τα reggae πάρτι στην Κρήτη, τις diy συναυλίες, το φροντιστήριό μου, τον Κ.Σ., το taf, τον Αγγελάκα, τα γυρίσματα στο δωμάτιό μου, το Μιχάλη, το Χρήστο...

Είναι πολλά. Κρέμονται από 'δω και από 'κει, κουβαλώντας το παρελθόν μου ανέμελα... Και 'γω, τα 'χω συνηθίσει τόσο πλέον, που δεν αναπολώ τις στιγμές που κρύβουν πίσω τους.
Μοναχά απόψε κλαίω. Δεν ξέρω ακριβώς γιατί. Χρειάζομαι έναν ώμο, μα πού θα τον βρω; Κι αν τον βρω, ποιο το νόημα τελικά;

Οι σκέψεις μου, είναι πιο όμορφες απ'τις λέξεις μου. Το χαρτί ζέχνει μετριότητα.
Πονάει. 

6 σχόλια:

  1. Εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος αυτή την περίοδο.. Ποιο το νόημα τελικά; Προχτές το βράδυ ψέματα ξημερώματα σηκώθηκα έγραψα ένα γράμμα και ήμουν τόσο αποφασισμένη να το πάω εγώ η ίδια για να σιγουρευτώ ότ θα πάει στο σωστό άτομο, κοιμήθηκα με την αγαλλίαση αγκαλιά. όταν ξύπνησα το πήρα και το έκρυψα μέσα στην ντουλάπα γιατί δεν έχει νόημα.. Αλλά ξέρεις μου έκανε καλό που το έγραψα και ας μην το έστειλα, κοιμάμαι καλύτερα..

    Μαρουλοφιλάκια!

    *και εγώ νιώθω ο πιο μόνος άνθρωπος στον κόσμο αλλά δεν είμαι αρκεί να δω γύρω μου.. (που θα πάει θα το πιστέψω..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να ξεσπάμε με λέξεις εμείς που το 'χουμε ανάγκη, είναι το καλύτερο και πιο ανακουφιστικό πράγμα... Ακόμα και αν οι δονήσεις μας δεν φτάνουν στους παραλήπτες τους τελικά!

      Φιλί, Μαρούλι!

      *(σε νιώθωωωωω)

      Διαγραφή
  2. Ίσως το να πέταγες την σαβούρα βοηθούσε στο να νιώσεις καλύτερα. Και όταν λέω σαβούρα εννοώ τα πράγματα με τα οποία δεν νιώθεις τελείως, απόλυτα δεμένη μαζί τους με την καλή έννοια όσο με την κακή. Bad is bad.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε νομίζω πως είχε να κάνει τόσο με τη "σαβούρα", όσο με τη γενικότερη διάθεση... Ένιγουει. Bad is bad, indeed...

      Διαγραφή
  3. https://www.youtube.com/watch?v=FA6ifvBHh5M&feature=c4-overview-vl&list=PLD0BB6C6E3D864359 βασανιζεσαι χωρις λογο...φιλιά απο βουδαπέστη εν ολίγοις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βασανίζομαι... Βασανιζόμουν... Και πάντα υπάρχει λόγος.
      Κισιζ φρομ αθενς, χαμστεράκο!

      Διαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...