Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Παραισθησεις πυρετου, εσυ

Σε βλέπω στον υπνο μου και ξυπνάω ιδρωμένη, με την εικόνα σου στο κεφάλι μου. Χθες πριν κοιμηθώ με είχαν πιάσει τα κλάματα, τα μάτια μου πονούσαν. Τι να σου πω, μάλλον βοήθησε και ο πυρετός σε όλη αυτή την κατάσταση. Αλλά τα τελευταία εικοσιτετράωρα σκέφτομαι ένα πράγμα μόνο: πως δε θέλω να φύγεις. Αναρωτιέμαι αν νιώθεις όπως ένιωθες πριν ένα χρόνο.  Αναρωτιέμαι αν σου λείπω και γω καθολου μέσα στη βδομάδα.
Σχωρα με για τις ανασφάλειες μου. Ο Ζορζ λέει πως σκέφτομαι χαζά.  Και μάλλον έτσι είναι. Και τώρα που σου γράφω, πάλι ξεπηδούν εικόνες από όνειρα -αλήθεια, σε πόσα όνειρα να σε είδα τις τελευταίες ώρες;

Αν το διαβάσεις αυτό και αναρωτηθείς γιατί δεν επέλεξα να στο στείλω απευθείας, να ξέρεις πως νιώθω πλέον πολυ ευάλωτη. Δεν ξέρω τι κάνω λάθος μέσα μου.

5 σχόλια:

  1. Είναι ο έρωτας. Σε μαγεύει. Σε συκγλονίζει. Σε γδύνει από κάθε τι άλλο και μένεις με αυτόν. Το μόνο που τον συνοδεύει τον απόλυτο έρωτα είναι ο φόβος. Μη χαθεί ο έρωτας και μείνεις ολομόναχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γδύσιμο μάλλον όλοι το νιώθουμε -λίγο πολύ, χωρίς να 'χω καταλήξει αν είναι περισσότερο ψυχοφθόρο ή όμορφο :)

      Διαγραφή
  2. Καμία από τις αντιδράσεις , κάτω στα κουτάκια , δε με καλύπτει ..
    και τα λόγια μου στέρεψαν , εύχομαι όχι και συναισθήματά μου .. μα πως να γίνει αυτό αν μη τι άλλο , βλέπω και γω τέτοια όνειρα , τα διώχνω με λειψή δύναμη και χαριζοντάς τα στις παράξενες διαισθήσεις μου ..!

    γειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παράξενες διαισθήσεις. Χα! Τα είπες όλα. Γαμημένες.

      p.s.: χαίρομαιιιι :)

      Διαγραφή
  3. p.s. στο χω πει οτι μ΄αρέσουν τα τραγούδια σου??!! ~.^ ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα τσιγάρο δρόμος...