Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Commandante Αλέξης και λοιπά ανέκδοτα




Θα έκανα άλλη μια κλασσική, βάσει προγράμματος, ανάρτηση, αλλά πήρα έμπνευση από μερικά σχόλια στο μπλογκ του Manolo, και είπα να πω και γω την άποψή μου εκτενέστερα.

Η εκλογική αποχή δεν αποτελεί απαραίτητα πράξη απολιτίκ ανθρώπου, ούτε δηλώνει πάντα ωχαδερφισμό και ουδέτερη στάση. Όταν συνοδεύεται από ιδεολογία, από σαφή ξεκαθάρισμα της θέσης, από αυτοοργάνωση, από αλληλεγγύη, από συμμετοχή σε δομές που υποθάλπτουν την κατάργηση του κράτους, από σύγκρουση με κάθε εξουσία (κυβερνητική και προσωπική), τότε είναι η καλύτερη απάντηση, είναι η καλύτερη μορφή "ψήφου" ενός πολιτικοποιημένου ανθρώπου.

Όταν δημιουργείς την έννοια της ελευθερίας μέσα στην ίδια σου τη ζωή, δύσκολα την αποχωρίζεσαι. Όταν βιάζεσαι να συναντήσεις στο δρόμο τη μυρωδιά του μπαρουτιού, της αδρεναλίνης και της βενζίνης, πώς θα κάτσεις μετά πίσω απ'το παραβάν να σταυρώσεις ψηφοδέλτιο, να αναθέσεις την τύχη σου σε χέρια τρίτων;
Αυτά τα ερωτήματα περνούσαν απ'το μυαλό μου όταν άκουγα άτομα που ασπάζονται τα ίδια ιδανικά με μένα να λένε πως θα ψηφίσουν (και όντως, ψήφισαν). Πώς, φίλοι μου, πιστέψατε πως τα πράγματα θα είναι καλύτερα με ένα κράτος που φοράει μάσκα αριστεράς; Ποια η διαφορά του ενός λύκου από τον άλλο; Θα παραμένεις ή όχι σκλάβος επιλογών 300 ανθρώπων; Δεν είναι οξύμωρο να επιλέγουμε τον δήμιό μας;

Δεν έχουμε ψευδαισθήσεις πως η "αριστερά", ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ θα μας κάνουν να αισθανθούμε πιο ελεύθεροι. Η πραγματική καύλα βρίσκεται εκεί έξω, σε όλη τη διάχυτη αλληλεγγύη, σε όλους τους αγώνες που έρχονται, σε κάθε τρέξιμο στο δρόμο, σε κάθε μπατσοκυνηγητό.

Και αν ακόμη η επανάσταση και η Αναρχία φαντάζουν Ουτοπίες, νιώθω καλά ξέροντας πως παλεύω κάθε μέρα γι' αυτές. Ξέρω πως γίνομαι καλύτερη, πως ζυμώνομαι, πως το μυαλό μου πλάθεται και πως οι ίδιες μου οι πράξεις καλυτερεύουν τη ζωή μου και δείχνουν συμπαράσταση στη ζωή των άλλων. Και πως για πάντα, θα τρέφω μίσος, λύσσα και οργή για όποιον θέλει να πάρει την τύχη μου στα χέρια του.

A las barricadas, με ή χωρίς αριστερή κυβέρνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ένα τσιγάρο δρόμος...