Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

The sTOogeS heLped (a BiT)




Είμαστε καταδικασμένοι να μην ξεφεύγουμε
απ' την αυτοαναφορικότητα
και τις θλιβερές νουθεσίες
το εγώ που ορθώνεται και δε λέει να
σκύψει κεφάλι.
Οι πένες γρατζουνούν τα χαρτιά, αφού τα μελανοδοχεία
ξεράθηκαν,
κι ύστερα βαφτίζουμε τις γρατζουνιές
όπως εξυπηρετεί τις ψυχές μας.
Δένω ένα σκοινί και το σκαρφαλώνω
ενώ ξέρω την κατάληξη
γιατί, αλήθεια, ποιο το νόημα;
Αυτά τα πρωτόλεια μια μέρα θα καούν
όχι ως ανάξια
αλλά ως το καλύτερο μέρος της εαυτής μου.
Διότι, διάβολε, θεέ, μητέρα, πατέρα
αυτό είναι τέλμα μου
αυτή και η ουσία που καταπίνω όταν
κοιμάστε.
Δηλαδή, τούτο 'δω είναι το καλύτερο που
μπορώ να κάνω.
Πάρτε το χαμπάρι
η κόρη σας δεν φωσφορίζει
ούτε στη λάμψη, ούτε στο σκότος.
Μόνο φοράει όμορφα αθλητικά
κρατάει ένα τσιγάρο κι ένα κρασί
και πιστεύει πως ξεφεύγει απ'τη
γήινη πλέμπα.
Όμως, ανάθεμα, μας χάρισαν τόσο
μεγάλη ποικιλία, που δεν αξίζεις να
πεις πως ξεχώρισες.
Θα ξεχαστώ
και το θέμα δεν είναι η υστεροφημία
ούτε η ικανοποίηση της πένθιμης ματαιοδοξίας.
Είναι μια μίξη αυτών των δύο.
Είναι που δεν κατάφερα να
καβαλήσω το διαστημόπλοιο
και που η αναγνώριση κρύβει
συμβιβασμό.
Γι' αυτό λέω πως δεν ξέρω τι παίζει
όταν ακόμα αμφιταλαντεύομαι
στο φάρδος και την ασθενικότητα.

Δεν χρησιμοποιώ ομοιοκαταληξία
γιατί δεν είμαι ικανή.
Πιο ικανή.

2 σχόλια:

  1. Σταματα να σκεφτεσαι τα ιδια με το δικο μου μυαλο ,γιατι ξερω ποσο ποναει, το ξερουμε οτι εχουμε κολλησει σε ερωτησεις διχως απαντηση,μερικες φορες πιανεις το ευατο σου να λεει μακαρι να ημουν χαζο και χαρουμενο,γιατι(δεν εχουν απαντηση); Γαμω την ανθρωπινη φυση μας να μην μπορουμε να την ξεφυγουμε! Ρωτας τον εαυτο σου αν τρελαθηκες αλλα ξερεις οτι εσυ βλεπεις καλυτερα απο τους αλλους, και ο κοσμος ξαφνικα εγινε τοσο μικρος , και οι σκεψεις τοσο βαριες , και μονο στα ονειρα βρισκεις ησυχια και σιγα σιγα χαλανε και αυτα. Εκανες συμφωνια με τον Διαβολο,δεν εισαι σιγουρη ομως, και δεν ξερεις αν θες να ταρακουνησεις αυτον τον κοσμο μπας και ξυπνησει , ή (εγω) τουλαχιστον να τον καψεις για να καταλαβει ποσο πονουσες!ΘΕΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ , αλλα μονο οταν πρεπει να παλεψεις ζεις . ΚΑΝΤΟ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΗ , και υπαρχουν και αλλοι που σκεφτονται ετσι , εγω ειδα την απαντηση σε ενα κοριτσι που ηξερα οτι θα καταλαβει αν του τα πω αλλα οχι και να σκεφτεται σαν και εμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω ποιός ή ποιά είσαι, αλλα σ ευχαριστώ που μου έφτιαξες τη μέρα και που την έκανες λιγο πιο ενδιαφέρουσα.

      Διαγραφή