Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019

κλαμπ "η μερα κι η νυχτα"


manchester cathedral



19.11.17


ο τρύφωνας
ξέρεις, ο τρύφωνας έτσι κάπνιζε
το τσιγάρο
το δικό μου τσιγάρο τελειώνει
όμως ο τρύφωνας έτσι κάπνιζε
το τσιγάρο
μεγάλη ε ι σ π ν ο ή
κι ύστερα
η σεροτονίνη θα πάει ένα μακρινό περίπατο
πιο μακριά απ' τη βόρεια αγγλία
ή την κεντρική βουλγαρία
πιο μακριά ακόμα
απ' τους συνοριοφύλακες σ' όλη τη
γη - γλόμπο
κι ας μην είναι γλόμπος
κι ας είναι ό,τι σκατά θέλει
επιτελεστικότητα δεν είπαμε;
όμως "μαμά, τα κατάφερα"
μαμά, ακούς;
μαμά, είμαι ερωτευμένη κάθε νύχτα
και λέω ιστορίες
τόσες ιστορίες, μαμά
ξέροντας πως πάλι δεν θα τις εκτιμήσεις
γιατί, οι ιστορίες μου, μαμά
δεν είμαι εγώ
πάντα αυτή η μικρή λεπτομέρεια
αυτό το καρότο
που σ' αρέσει να απολαμβάνεις θλιμμένη
όμως, πάλι δεν ξέρω
δεν έχω ιδέα
πώς θα τελειώσει αυτή η ιστορία
ή αυτό το τσιγάρο
πώς θα τελειώσει ο έρωτας
το τραγούδι
ή το ποίημα
που δεν είναι ποίημα, γιατί
ποιος γράφει ποιήματα, ποιος
μοιρολογεί το νεκρό
ακόμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου